- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Mooie wedstrijden in het verschiet ! ( Nederland - Duitsland )
Zo, even mijn 700ste bericht posten.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

De Boer is ijverig
http://www.vi.nl/Nieuws-item/210824/De-Boer-aast-op-vijftien-punten-uit-vijf-wedstrijden.htm
Tsjah, zo onmogelijk lijkt dit me niet; zelfs voor een Ajax in klote vorm.
Uit tegen de nummers 12 & 13
Thuis tegen de nummers 10, 14 & 18.
Als Ajax echt nog wat wil zullen ze deze laatste 5 voor de winter gewoon moeten winnen. De tweede seizoenshelft ingaan met een gat van 5a8 punten biedt nog perspectief.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Daar heb je gelijk in, maar elke uitwedstrijd zie ik nu somber in. Thuis moet het geen probleem zijn. Maar die mentaliteitskwestie heb je vooral bij uitwedstrijden.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
EK zonder Ronaldo betekent strop: EK zonder Ronaldo betekent een strop van miljoenen - EK voetbal - AD
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schiedsrechter zal wel een speciale briefing hebben gehad......
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
EK zonder Ronaldo betekent strop: EK zonder Ronaldo betekent een strop van miljoenen - EK voetbal - AD
Laten we hopen dat die ranzige kwal het EK mist.
Maar de scheidsrechters zullen er dan wel alles aan doen om die wandelende nicht op het toernooi te krijgen.
Overigens blijken de Chivu->Ajax geruchten wel degelijk te kloppen. De Boer zou hem graag willen halen:
Voetbalzone - Chivu 'serieuze optie' voor Ajax bij vertrek Vertonghen
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Voetballiefhebbers die hopen dat een C. Ronaldo niet op het EK aanwezig is. Een welverdiende:
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voetballiefhebbers die hopen dat een C. Ronaldo niet op het EK aanwezig is. Een welverdiende:
.
Voetballiefhebbers die hopen dat Dzeko niet op het EK aanwezig is. Een welverdiende 

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij schijnbaar, aangezien je het raar vind dat ik Ronaldo niet op het EK hoef. Geef mij maar Dzeko en laat die wandelende travestiet uit Portugal maar lekker thuis samen met al die andere jankerds uit Portugal.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Het lijkt me dat juist als je een hekel aan zo iemand hebt je hem graag als tegenstander zou willen op zo'n groot toernooi. Tenzij je bang bent dat ze van je winnen of zo. ...oh wacht..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het lijkt me dat juist als je een hekel aan zo iemand hebt je hem graag als tegenstander zou willen op zo'n groot toernooi. Tenzij je bang bent dat ze van je winnen of zo. ...oh wacht..
Ben niet bang voor hem (laat toch niks zien voor zijn land) en Portugal (laten sowieso bijna niks zien op een toernooi). Ik wil me niet ergeren aan zijn irritante aanwezigheid. Ballack zal ook vast bij Duitsland ontbreken, ook al erg fijn.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Moet je als voetballiefhebber dan hopen dat alle grote voetballers op het EK aanwezig zijn?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je wilt wel de best mogelijke teams aanwezig op zo'n EK. Al kan persoonlijke voorkeur ook prima doorslaggevend zijn. Nee, hoop wel op Portugal. De besten moeten sowieso aanwezig zijn imho. En ja, als één van de beste spelers ter wereld afwezig is is dat wel spijtig.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als voetballiefhebber misschien wel, als een voetbalfan met een bepaalde voorkeur niet.
En als we toch onze voorkeuren aan het uitspreken zijn, ik hoop zo dat Frankrijk op z'n muil gaat tegen Ierland.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Laten we hopen dat die ranzige kwal het EK mist.
Maar de scheidsrechters zullen er dan wel alles aan doen om die wandelende nicht op het toernooi te krijgen.]
Zeker een Messi lover ?
Waar baseer je het in hemelsnaam op dat hij een kwal en een nicht is ?
Iedereen die met hem heeft gewerkt roemt zijn professionaliteit en zijn gedrag. Zowiezo moet je natuurlijk een van de beste speler op deze aard-kloot op het EK hebben,kom op zeg....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als voetballiefhebber misschien wel, als een voetbalfan met een bepaalde voorkeur niet.
En als we toch onze voorkeuren aan het uitspreken zijn, ik hoop zo dat Frankrijk op z'n muil gaat tegen Ierland.
Ierland vliegt er in de playoffs gewoon uit tegen Estland
.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zeker een Messi lover ?
Iedereen die met hem heeft gewerkt roemt zijn professionaliteit en zijn gedrag. Zowiezo moet je natuurlijk een van de beste speler op deze aard-kloot op het EK hebben,kom op zeg....
Helemaal gelijk %%,
clubvoorkeuren gaan een steeds grotere rol krijgen in dit topic. Zelfs discussies die gaan over hele andere zaken worden hierdoor beinvloed.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ierland vliegt er in de playoffs gewoon uit tegen Estland
.
Ah uiteraard.
Ik zat nog met die handsbal van Henry in m'n hoofd.
Daarnaast speelt Frankrijk helemaal geen play-offs, ik ben lekker wakker.
Welterusten!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Je wilt wel de best mogelijke teams aanwezig op zo'n EK. Al kan persoonlijke voorkeur ook prima doorslaggevend zijn. Nee, hoop wel op Portugal. De besten moeten sowieso aanwezig zijn imho. En ja, als één van de beste spelers ter wereld afwezig is is dat wel spijtig.
Ben ik met je eens.
Volgende vraag, wanneer je hoopt dat Iniesta zn enkelbanden scheurt op de laatste training voor de EK-finale tegen ons, ben je dan ook geen liefhebber?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Poolse hooligans dreigen Twente-fans met lijkenzakken
'Fans' van Legia Warschau. ©ANP
Slechts zeven maanden voor de start van het EK voetbal blijkt dat de Poolse autoriteiten de veiligheid van Nederlandse fans niet kunnen garanderen. Waar gisteren al bekend werd dat de supporters van PSV verstek laten gaan bij de uitwedstrijd van de Eindhovenaren tegen Legia Warschau in de Europa League, worden nu ook de fans van FC Twente bedreigd door Poolse hooligans.
De harde kern van Wisla Krakow, waartegen de Tukkers het in Europees verband opnemen, heeft gedreigd dat de Nederlandse toeschouwers lijkenzakken mee zouden moeten nemen, zo meldt de Telegraaf.
Gaat nog wat worden met die mafketels tijdens het EK. Als ze nu al clubfans uit het buitenland niet kunnen beschermen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik met je eens.
Volgende vraag, wanneer je hoopt dat Iniesta zn enkelbanden scheurt op de laatste training voor de EK-finale tegen ons, ben je dan ook geen liefhebber?
Dan ben je een sadist
. Dan wil je die finale gewoon winnen, dat is niet zo vreemd. Speel ook liever tegen een Portugal zonder Ronaldo en een Argentinië zonder Messi. Beetje jammer dat een lichte blessure niet voldoende is voor iniesta en je 'm gelijk een gescheurde enkelband gunt
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zeker een Messi lover ?
Natuurlijk ben ik een Messi fan. Iedereen die van voetbal houdt is een Messi fan.
En ik zeg nergens dat hij niet professioneel is. Ik vind hem een kwal en een wandelende travestiet. Walgelijk persoon die denkt dat de wereld om hem draait.
Het EK kan prima zonder die jankerd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah uiteraard.
Ik zat nog met die handsbal van Henry in m'n hoofd.
Daarnaast speelt Frankrijk helemaal geen play-offs, ik ben lekker wakker.
Welterusten!
Was even bang dat ik door een wormhole weer was belandt in 2009
.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Natuurlijk ben ik een Messi fan. Iedereen die van voetbal houdt is een Messi fan.
En ik zeg nergens dat hij niet professioneel is. Ik vind hem een kwal en een wandelende travestiet. Walgelijk persoon die denkt dat de wereld om hem draait.
Het EK kan prima zonder die jankerd.
Je spreekt jezelf een beetje tegen A&L..
Waarom vind je hem eigenlijk zo'n kwal? Vanwegen zn Manchester verleden? Vanwege zn mooie vriendin? Zn bankrekening? Zn doelpuntentotaal (wat hoger ligt dan dat van je idool Messi)?
Als ''Iedereen die van voetbal houdt '' fan is van Messi, geldt dat ook voor Ronaldo.
Wees eens een vent en kijk verder dan je liefde voor Barcelona..
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dan ben je een sadist
. Dan wil je die finale gewoon winnen, dat is niet zo vreemd. Speel ook liever tegen een Portugal zonder Ronaldo en een Argentinië zonder Messi. Beetje jammer dat een lichte blessure niet voldoende is voor iniesta en je 'm gelijk een gescheurde enkelband gunt
.
Ik zie de grote jongens graag allemaal op het EK, maar tegen onszelf hoeven ze er niet bij te zijn, niet vreemd toch?! 
Haha, tja een lichte blessure is niet voldoende waarschijnlijk 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je spreekt jezelf een beetje tegen A&L..
Waarom vind je hem eigenlijk zo'n kwal? Vanwegen zn Manchester verleden? Vanwege zn mooie vriendin? Zn bankrekening? Zn doelpuntentotaal (wat hoger ligt dan dat van je idool Messi)?
Als ''Iedereen die van voetbal houdt '' fan is van Messi, geldt dat ook voor Ronaldo.
Wees eens een vent en kijk verder dan je liefde voor Barcelona..
Manchester verleden? Ik vind Man Utd een prachtige club.
Ik vind Ronaldo een kwal om alles wat hij uitstraalt. Arrogant, zelfingenomen, vervelend, naar. Een kraagje omhoog doen in een wedstrijd, dat soort dingen. Altijd laten merken dat ie geweldig is. Teksten als ''mensen zijn jaloers op me want ik ben rijk, knap en een goede speler''. Kom zeg, je hoeft geen Ronaldo hater te zijn om de dingen die ik zie te constateren. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar je ziet ook wel waarom Ronaldo veel reacties opwekt.
En Messi is mijn idool niet. Ik ben een fan van zijn spel, meer niet.
Ik heb ook geen liefde voor Barcelona, alleen sympathie. Ik heb alleen liefde voor Ajax en Oranje.
Je hebt nu eenmaal spelers die veel irritaties oproepen. Dat zullen niet Ajacieden ook vast over Suarez denken. Of Jan Vertonghen. En als er redenen gevraagd worden dan komen er ook vage teksten. Kortom, niet zo schijnheilig doen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Kan wel zijn dat ie irritaties op roept bij jou maar dat ligt aan jouw clubvoorkeur. Zoals je zelf al zegt vinden jullie Suarez en co geweldig en de gemiddelde tegenstander hen irritant. Helemaal waar, maar dan zeg je toch eigelijk dat het gewoon met clubvoorkeur te maken heeft..?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
[Ik vind Ronaldo een kwal om alles wat hij uitstraalt. Arrogant, zelfingenomen, vervelend, naar. Een kraagje omhoog doen in een wedstrijd, dat soort dingen. Altijd laten merken dat ie geweldig is. Teksten als ''mensen zijn jaloers op me want ik ben rijk, knap en een goede speler''. Kom zeg, je hoeft geen Ronaldo hater te zijn om de dingen die ik zie te constateren. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar je ziet ook wel waarom Ronaldo veel reacties opwekt.
''mensen zijn jaloers op me want ik ben rijk, knap en een goede speler''.
Mooi dat je dat noemt! Beweer je dat dat niet zo is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.