• 16.051 nieuwsartikelen
  • 179.173 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.664 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.698 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Tja, Braafheid... daar word je ook niet vrolijk van.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie goal van Chanturia, wel onverdiend.

PS: Mensen, vergeet de CL toto niet in te vullen, extra herinnering! Anders gaan er volgende week weer mensen klagen dat ze het vergeten waren.

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Van Aanholt heeft, dankzij blessures van anderen, pas 4x meegespeeld bij Wigan, nr 19 van de PL, en zat gisteren niet eens op de bank. Het lijkt me nog wat te vroeg om de man dan al bij Oranje te halen.

Vooralsnog zal Braafheid neem ik aan de postie van Pieters overnemen tegen Zwitserland en Duitsland. En als backup? Tja ik zou je het niet kunnen zeggen.

Bijzonder zuur dat we Pieters nu weer een aantal weken kwijt zijn, zeker gezien het feit dat we nou ook niet echt breed in de verdedigers zitten. Tamata zal hoogstwaarschijnlijk zijn positie overnemen maar echt overtuigd van deze jongen ben ik nog niet en hoever Willems van het eerste af zit weet ik niet.

Serieus? Ik dacht dat van Aanholt elke wedstrijd basisspeler was. Heb ik mij even vergist, toch zonde dat zo'n jongen ze hele carriere de vernieling in helpt door zo vroeg naar Engeland te gaan. Als Bruma en v Aanholt lekker bij Feyenoord waren gebleven, had je een prima verdediging met Bruma, Vlaar en dan recht Fernandez en links v Aanholt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

kos schreef:

Wat loopt Suarez weer te schwalben tegen Man U zeg .

Maar... dat deed hij toch al járen niet meer?!

Ongezien weer een goed voetbalweekendje.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Maar... dat deed hij toch al járen niet meer?!

Ongezien weer een goed voetbalweekendje.

Bij Ajax de laatste jaren niet nee. Maar als je in zo'n anti team als dat van Liverpool zit dan ga je vanzelf denk ik alles doet om te winnen. De meeste spelers daar zijn echt zo enorm matig zeg.

Verder, komende weken gaat Ajax weer inlopen.

Ajax-Feyenoord

Vitesse-PSV

Groningen-Twente

AZ-Roda

Roda-Ajax

Twente-PSV

Heracles-AZ

http://www.vi.nl/Achtergronden/Club-in-het-nieuws/209255/Cijfers-defensie-Ajax-nemen-dramatische-vormen-aan.htm

Dit begint wel zorgelijk te worden

Gelukkig is zondag de Klassieker, daar houden we makkelijk de 0 dus dan eindigen we de rampreeks.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hoop dat NEC nog minimaal een punt pakt, zijn een stuk beter.

rep_robert schreef:

Wij op de tribune hadden niet eens de twijfel en zagen overduidelijk dat Boerrigter buiten de 16 onderuit werd gehaald(heb nog geen tv beelden gezien).

(afbeelding)

Are you watching, AjaxRulezzz? Bewijs geleverd door een mede-ajacied. Voortaan niet meer Bryan Roy zo achteloos napraten aub.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Natuurlijk was dat geen strafschop. Maar wanneer zeggen de mensen hier ook eens dat de rode kaart geen rood is? Dat lees ik namelijk bij bijna niemand. AZ is ook goed weggekomen gister, met oa Marcellis die in het begin misschien rood had kunnen krijgen. Om nog te zwijgen over de enorme kansen van Ajax. Uiteindelijk faalt AZ gewoon als je met een man meer nog niet weet te winnen na een 0-2 voorsprong. Normaal ben ik enorm chagrijnig als Ajax niet wint, maar na gister had ik nog wel een redelijk gevoel. Bijna alles zat tegen gister, qua scheids en qua kansen afmaken. Alleen de penalty was een enorme meevaller.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Take 5 schreef:

Lucky Ajax..........die Benschop is zeker een Amsterdammer of zo ; hoe kun je 2 zulke kansen missen. AZ heeft het ook aan zichzelf te wijten. Al met al een uislag waar ik vrede mee heb.

Wat triest dit zeg. Lucky Ajax? Wat dacht je van 3x op de lat?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Wat triest dit zeg. Lucky Ajax? Wat dacht je van 3x op de lat?

Neemt natuurlijk niet weg dat AZ twee keer een 100% kans op de 1-3 had (bal van de lijn en in de blessuretijd).

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lefgozer schreef:

Hoop dat NEC nog minimaal een punt pakt, zijn een stuk beter.

(quote)

Are you watching, AjaxRulezzz? Bewijs geleverd door een mede-ajacied. Voortaan niet meer Bryan Roy zo achteloos napraten aub.

Dan heb ik het niet goed gezien op TV, ach ja dan was dat inderdaad geluk voor ons. Waar we tegen Twente werden benadeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een heerlijke Gelderse Derby zeg. Qua wedstrijd echt enorm leuk, hoe slecht het ook is. Kansen zat aan beide kanten.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Zie dat er twee roden kaarten zijn gevallen, wat gebeurde er?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Opstootje tussen Chanturia en Conboy en Aborah die te laat was met een tackle op Koolwijk.

Uiterst vermakelijke pot voetbal(?).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos

Zoveel lol gehad om Ajax en dan ziet ie zijn eigen clubje thuis de wedstrijd van het jaar verliezen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Heb hem gevonden:

YouTube - Chanturia en Conboy lopen rood aan in de catacomben

Die Chanturia gaat nog lekker tekeer zeg... is alleen maar negatief voor hem.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Gaat wel lekker, we staan nu ook onder Vitesse en als Feyenoord wint staan we zelfs 6de.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Das snel van Van Persie. 27 sec

Arsenal - Sunderland 1-0

En nu een lobje met rechts, net binnenkant paal er weer uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een kans voor VVV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zeg dat wel. Als Feyenoord niet snel wakker wordt zie ik mijn ziekte nog wel verergeren .

Had wel verwacht dat ze met het mes op de tanden zouden gaan spelen na hun wanprestatie.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Verder, komende weken gaat Ajax weer inlopen.

Ajax-Feyenoord

Vitesse-PSV

Groningen-Twente

AZ-Roda

Roda-Ajax

Twente-PSV

Heracles-AZ

Gelukkig is zondag de Klassieker, daar houden we makkelijk de 0 dus dan eindigen we de rampreeks.

Wat een grootspraak weer. Ajax heeft het altijd lastig bij Roda uit en de klassieker hebben ze ook niet zomaar binnen. Begint er steeds meer op te lijken dat de titel afgelopen seizoen een incident was.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Poeh Feyenoord speelt erg verschrikkelijk zwak. Geen bal komt aan en als VVV wil snijden ze heel makkelijk door de defensie heen. Dit lijkt weer te veel op het Feyenoord van vorig seizoen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Misschien dat zelfs jij nu inziet hoe triest er zeker de laatste weken - maar eigenlijk al het hele seizoen (en ook de tweede seizoenshelft van vorig jaar was het niet best) gespeeld wordt. Hoewel, als ik dit soort dingen van je dan weer lees:

Ajax&Litmanen1 schreef:

[Verder, komende weken gaat Ajax weer inlopen.

[programma]

Alsof wij standaard winnen in Kerkrade (juist niet, lijkt me). En ook Feyenoord thuis is in deze vorm geen zekerheidje. Verder lijkt het me dat AZ daar op papier de makkelijkste wedstrijden heeft. Alleen door Twente - PSV heb je kans in te lopen, mits je zelf twee keer wint natuurlijk. En dat moet eerst maar eens gebeuren.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En ook Feyenoord thuis is in deze vorm geen zekerheidje
Mijn god..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pingel

edit: wat is Quido een verademing met zijn objectiviteit hier .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als Feyenoord gewoon druk durft te zettten allerminst.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Penal Feyenoord, nou misschien wordt het nu nog een leuke pot.

Is dat al eens gebeurd trouwens dat een speler van de 4 doelpunten die hij voor een club heeft gescoord alleen penalty's waren?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

moviemafketel schreef:

Penal Feyenoord, nou misschien wordt het nu nog een leuke pot.

Is dat al eens gebeurd trouwens dat een speler van de 4 doelpunten die hij voor een club heeft gescoord alleen penalty's waren?

Uit m'n blote hoofd, Hans Jorg Butt (of nam die ook vrije trappen)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die Clasie vind ik trouwens een goede speler. Weet veel de vrije man te vinden, heeft techniek en is niet zelfzuchtig.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

depri83 schreef:

Das snel van Van Persie. 27 sec

Arsenal - Sunderland 1-0......

1-1 door Larsson, en net bijna 2-1 voor Sunderland

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Feyenoord hoeft niet veel te doen, VVV doet zichzelf de das wel om.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.