- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Verder ben ik het met je eens hoor. Ik vind haar te veel naar een barbie neigen. Vind dat gewoon niet mooi.
Kortom, vwb het lichaam rekent ze haar borsten en hoofd er voor het gemak maar niet bij.. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nou dat mogen ze bij mij ook wel doen.
Maarja, dan moet ik eerst zo'n reputatie krijgen als La Paay, dan de playboy ritselen voor een shoot, en daarna publiekelijk op TV mijn exen beledigen.
Dat laatste lijkt me trouwens super! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je vergeet liposuctie van billen en bovenbenen, is ook niet niks.
Pcies en ze zei gister nog dat haar borsten echt zijn.
Wat leeft die Paay in dr eigen droomwereldje zeg. Ze is me zelfs nog meer gaan tegenstaan na gisteren. En ik heb net ook de foto's bekeken en het eerste wat ik deed was lachen. Vooral die in het bos lijkt alsof ze na het plassen of zo over een tak is gevallen. Nee hier word ik dus niet opgewonden van.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou dat mogen ze bij mij ook wel doen.
Maarja, dan moet ik eerst zo'n reputatie krijgen als La Paay, dan de playboy ritselen voor een shoot, en daarna publiekelijk op TV mijn exen beledigen.
Dat laatste lijkt me trouwens super!
Ja dat was ons al duidelijk Eline haha(girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrr)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Prachtige tv gisteravond laat dus nog gekeken. Was wel lachen hoor, Dat gedicht van Dijkshoorn over Paay was trouwens ook best beledigend maar Maassen was nog een stuk harder. Moet zeggen, ik geef Theo volledig gelijk. Hij bracht het wel erg hard en bot, maar dat kan je verwachten met hem als je zn shows kent. Ofwel, DWDD had kunnen weten dat Maassen en Paay samen wel pittig kon worden. En gelukkig maar...zou erger zijn als Maassen zn mond had gehouden. Paay is een vreselijk vervelend aandachtsgeil mens die het verdient om zelf ook eens keihard op haar plek gezet te worden. Ze zou zo mooi nog zijn dat ze zelfs nog een homo in bed zou kunnen krijgen, aldus La Paay. Sja...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een vervelende tering jood is die van Nieuwkerk, heeft hij niet door dat hij op de nationale televisie is..... het kwijl druipt over zijn lippen als hij over Ajax heeft. Ga lekker op AT5 kwijlen, maar iets minder de fanboy uithangen zou geen kwaad kunnen....
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jouw Ajax afkeer begint een beetje zielig te worden 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Holland Sport vind/vond ik geweldig, dat samenspel met De Jong was leuk, dan kon ik z'n Ajaxliefde nog net verdragen.
En dat jaarlijkse muziekprogramma doet ie wel leuk, maar dan moet ie altijd weer vuistdiep in de aars kruipen bij Blokland (of hoe heet die muziekkenner nummer 1..).
Bij DWDD begon ik me jaren geleden ook te ergeren aan die overdreven interesse en geslijm bij z'n gasten, sindsdien kijk ik niet meer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een vervelende tering jood is die van Nieuwkerk, heeft hij niet door dat hij op de nationale televisie is..... het kwijl druipt over zijn lippen als hij over Ajax heeft. Ga lekker op AT5 kwijlen, maar iets minder de fanboy uithangen zou geen kwaad kunnen....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoezo, ik vond 'm namelijk nogal beledigend over Feyenoord. Dat hoort niet ook niet over ander clubs. En mijn Ajax haat is niet zielig, maar fundamenteel 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajaxciet?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zielig fundamenteel dus.
Ik als Ajacied heb altijd respect voor Feyenoord en de werklust die ze vaak tentoonstellen.
doe normaal
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
Yolanthe heet? Moet er weinig van hebben sinds ze datet met die sleutelhanger.
Het draait om geld he 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajaxciet?

Maar even on-topic: Van Nieuwkerk slijmt bij elke gast, vond het hier niet meer dan anders. Heb hem ook niet negatief over Feyenoord horen praten overigens. Dat ie voor Ajax is lijkt me wel duidelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nieuwkerk, een Ajax supporter in hart en nieren, aan het kruis nagelen omdat ie zich beledigend uitlaat over Feyenoord vind ik niet zo vreemd. Daar ben je toch Ajax supporter voor. Vond het een prima wisselwerking met Feyenoorder Wilfried de Jong maar waar het nou op slaat op hem gelijk een tering jood te gaan noemen. Dat is helemaal niet aan de orde. En Reinbo, van Nieuwkerk adviseren minder de fanboy gaan uithangen
. Begin er zelf eens mee zou ik zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik verdenk je er al een tijdje van dat maximaal 14 jaar oud bent.
My god, wat een droeftoeter ben je soms zeg 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nieuwkerk, een Ajax supporter in hart en nieren, aan het kruis nagelen omdat ie zich beledigend uitlaat over Feyenoord vind ik niet zo vreemd. Daar ben je toch Ajax supporter voor. Vond het een prima wisselwerking met Feyenoorder Wilfried de Jong maar waar het nou op slaat op hem gelijk een tering jood te gaan noemen. Dat is helemaal niet aan de orde. En Reinbo, van Nieuwkerk adviseren minder de fanboy gaan uithangen
. Begin er zelf eens mee zou ik zeggen.
Ik ben geen fanboy, maar fundamentalist. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Net even op wiki gekeken. Van Nieuwkerk blijkt een heuse Amsterdammer. In dat geval is zijn fanboy gedrag hem vergeven. Als Amsterdammer ben je voor Ajax, da's logisch. 
Had ik niet achter hem gezocht, vond hem een typische provinciaal met zijn overdreven geldingsdrang. Maar achteraf bekeken is dat nou net ook weer typisch Amsterdams.
Maar goed, blijft overeind dat ik liever geen Ajaksieden* op tv zie.
* Is dit nu wel juist gespelt. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Enoh bij Holland Sport, Swart bij DWDD.
Dat jij je tv nog niet uit het raam hebt gegooid.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jij bent natuurlijk meer te spreken over heldere lichten als Gerard Cox 
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Prachtige tv gisteravond laat dus nog gekeken. Was wel lachen hoor, Dat gedicht van Dijkshoorn over Paay was trouwens ook best beledigend maar Maassen was nog een stuk harder. Moet zeggen, ik geef Theo volledig gelijk. Hij bracht het wel erg hard en bot, maar dat kan je verwachten met hem als je zn shows kent.
Eerlijk gezegd volg ik dit programma nooit. Maar ik laat alles links liggen als het gaat om een interview met Maassen. 
"Een vriend van mij is necrofiel, en ik denk dat die het wel zou kunnen waarderen."
Haha! 
Duidelijk een grapje, zoals we van hem gewend zijn.
doe normaal
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
En nu nog uitleggen waarom je vindt dat Maassen (wie die ook mag zijn) gelijk heeft.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
En nu nog uitleggen waarom je vindt dat Maassen (wie die ook mag zijn) gelijk heeft.
doe normaal
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
Het gaat over Patricia Paay en Theo Maassen. En verder vroeg ik waarom Maassen dan gelijk heeft volgens jou. Wat valt er niet te begrijpen.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Kan jij dan ook uitleggen waarom je "wie die ook mag zijn" hebt gezegd?
Ik heb zo het idee dat je die namen uit dit topic hebt gevist, en nogaltijd niet weet waar het over gaat.
Een 60-jarige vrouw (La Paay) hoort niet in de playboy volgens hem (Theo Maassen).
Wat moet het lichaam van een 60-jarige vrouw überhaupt in een mannenblad?
Hij heeft gelijk, want dat hoort niet.
doe normaal
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik kan het uitleggen;
Ik weet niets van Theo Maassen, behalve dan dat het een Nederlandse beroemdheid is, althans zo wordt hij gezien. Maar na het zien van de beelden van het gesprek tussen Patricia Paay en Theo Maassen boeit me zijn carriere sowieso niet.
Patricia Paay ziet er te goed uit voor haar leeftijd. Zelfs veel aantrekkelijker dan de meeste meisjes die veel jonger zijn. En je bent pas oud als je jezelf oud vindt. Gelukkig maar dat ze zich jong voelt, ze straalt dat ook uit.
Wat maakt het uit of ze 30, 40 of 60 jaar is, zolang ze er jong uitziet en het lichaam er voor heeft. Voor mij maakt het in ieder geval niets uit.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Waar hebben jullie het toch over? Maassen zou zich wat mij betreft ook mogen schamen dat hij zo fanatiek bezig is met iets ontsproten uit een cultuur waar hij altijd zo tegen heeft geageerd.
Een 60-jarige vrouw (La Paay) hoort niet in de playboy volgens hem (Theo Maassen).
Wat moet het lichaam van een 60-jarige vrouw überhaupt in een mannenblad?
Hij heeft gelijk, want dat hoort niet.
Hoezo ´hoort´ het niet? Waarom niet? We hebben het notabene over een blad dat alle taboes met de grond gelijk heeft gemaakt destijds en dan werpen jullie opeens een nieuw taboe op??
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Waar hebben jullie het toch over? Maassen zou zich wat mij betreft ook mogen schamen dat hij zo fanatiek bezig is met iets ontsproten uit een cultuur waar hij altijd zo tegen heeft geageerd.
Precies.
Druk maken over wat ze gezegd heeft in Jensen, daar heb je grachtengordeljournalistiek als Boulevard en Shownieuws voor.
Wat is de nieuwswaardigheid van zo'n opgeklopte (en zelffeliciterende) hype dat hij zich zo laat kennen?
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Volgens mij was het punt ook niet zozeer alleen dat een 60 jarige vrouw niet in de playboy mag, maar dat het Patricia Paay was. Dat over necrofilie was gewoon om het lekker aan te dikken.