• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.953 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.983 gebruikers
  • 9.370.755 stemmen

De Wereld Draait Door - DWDD

zoeken in:

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Vind ik ook Kos en weet je wat ik ook zo raar vind dat mensen haar veroordelen omdat ze bijna 60 is en daarom niet in een blootblad mag staan , menig vrouw mocht willen dat ze nog zo een mooi lijf hebben, ik vond de foto's werkelijk prachtig en laat zien dat oudere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn...

Dus dat moet dan ook maar voor de rest (inclusief Theo Maassen) gelden?

stinissen (crew films & series)

• 23435 berichten
  • 76919 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Aandacht willen door in de Playboy te staan is prima, maar NIET als 60-jarige. Damn, dat feministen-geklets. Je wil gewoon een lekker ding in dat blad zien staan en niet zo'n oude doos(hoe jong ze er dan ook uitziet).

Dat is jou mening wat versta jij onder een lekker jong ding...?

Ik persoonlijk vind bv Tatjana na haar 40 gewoon top en dan mag jij al je schoolmeisjes houden..

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Elineloves schreef:

Ik kan dat over Curry dan wel weer begrijpen. Als je na zoveel jaren huwelijk afgedankt wordt en te horen krijgt dat ie al maanden niet meer van je hield, zou ik ook met modder gaan gooien.

Pffff hoeveel huwelijken sneuvelen er wel niet. Zou een mooie boel worden als van iedereen alle privezaken op straat worden gegooid omdat jij zo nodig met je kop op TV wil komen.

stinissen (crew films & series)

• 23435 berichten
  • 76919 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dus dat moet dan ook maar voor de rest (inclusief Theo Maassen) gelden?

Nee maar hij had totaal geen respect en had de foto's nog niet gezien maar hij had zijn mening al klaar en toen hij de foto's had gezien had hij het erover dat hij een vriend had die lijkeneuker was totaal respectloos , als je de foto's niet wilt zien ok.. dat is je goed recht maar ga dan niet zitten melken van ouwe doos een rimpellichaam etc etc ik zou zeggen bekijk de foto's maar en reageer dan.

Er staan trouwens ook wel eens van die echte geraamtes in de playboy dat is bv totaal niet mijn smaak ik persoonlijk hou meer van de wat volle vrouw en Patricia hoort daar ook niet bij , maar ik vind de foto's een groot succes.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ja maargoed, normale mensen staan niet continu in de spotlight en hebben paparazzi achter zich aan. Als Paay 400 keer per dag een vraag krijgt over Curry, kan ze wel eens scherp uit de hoek komen. Dus zij is niet de enige reden denk ik hoor, de journalisten lokken het graag uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Elineloves schreef:

Ik kan dat over Curry dan wel weer begrijpen. Als je na zoveel jaren huwelijk afgedankt wordt en te horen krijgt dat ie al maanden niet meer van je hield, zou ik ook met modder gaan gooien.

Ok, je ware aard komt boven haha.

Heel onvolwassen. Dumpen, gedumpt worden, vreemdgaan. Het is van alle jaren. Om je dan zo te verlagen op TV is extreem zielig, hoeveel pijn iemand je ook heeft gedaan. Ze zei bij Jensen zelfs dat ze het verder wel redt en de jonge jongens niet af zal slaan. Ik wens haar daar veel geluk mee. Denk gewoon dat ze het totaaaaaaal niet kan hebben dat ze van de troon is gestoten door een jongere frissere meid als Hoogendijk(wat overigens ook niet mijn type is). Ouder worden sucks Paay, wen er maar aan!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

stinissen schreef:
laat bv Ien Dales deze toepassingen maar eens gebruiken dan zal ze nog nooit zo mooi als onze Patricia worden.

Ien Dales is zo'n 15 jaar dood, dus dat kan wel kloppen..
*hou me in om geen bruggetje te maken naar de necrofilie"grap" van Theo*

Alle partijen zijn trouwens blij om weer in de kijker te staan: DWDD, Theo, Playboy en Patricia zelf (en die zal er echt geen seconde wakker van liggen, integendeel).

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik heb het hele gesprek bij Jensen niet gezien, ik reageer alleen op het feit dat zij nare dingen over Curry heeft gezegd, wát allemaal weet ik ook niet, maar ik kan het wel begrijpen. Als een vrouw vreemdgaat, roepen mannen toch ook gelijk h**r?

En daarbij, kijk eens bijvoorbeeld naar Yolanthe, die is in mijn ogen pas aandachtsgeil. Daar hoor je bijna niemand over, omdat zij jong en heet is.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dit was toch wel wat persoonlijker, erg genante details die ze even lekker bij jensen eruit gooide

Patricia zelf (en die zal er echt geen seconde wakker van liggen, integendeel)

Wel de grote winnaar van gister denk ik, ze heeft precies wat ze wilt

En daarbij, kijk eens bijvoorbeeld naar Yolanthe, die is in mijn ogen pas aandachtsgeil. Daar hoor je bijna niemand over, omdat zij jong en heet is.

Ghe, ik toevalig dan wel, wanneer zij op tv is word het tijd om te zappen omdat ik me toch alleen maar erger aan dat aandachtzoekerij..

Maar je hebt wel een punt, ik denk niet dat theo bv zo hard zou zijn geweest tegen iemand als yolanthe, ik denk dat hij er echt 'misselijk' van werd van het idee dat Paay als 60jarige in de playboy staat

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Curry is trouwens al helemaal een enorme sukkel. Altijd al geweest.

En dat hij Micky Hoogendijk nu heeft .dat wist ik niet. Vreselijk irritant mens, echt, die verdienen elkaar.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Tja stinissen, kennelijk zitten wij dan heel erg anders in elkaar..

Moet je dan zoveel respect hebben voor iemand die het gesprek begint met 'ik heb graag dat mensen over me praten'? Dan komt die foto, zegt ze, zonder dat er naar gevraagd wordt: 'ze zijn echt he'. Ja dan heb je alle reden gefileerd te worden. Zo'n 'aandachtsjunk' (Theo verwoordde het al perfect) moet toch gewoon op haar plaats gezet worden. Is aardig gelukt. Dat ze in de playboy wil gaan staan moet ze zelf weten, ze moet alleen niet verwachten dat daar reacties op komen die allemaal positief zijn. Kennelijk verwachtte ze een soort Shownieuws-achtig interview waar je naar hartelust in kan knippen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

"Elineloves"]Ik heb het hele gesprek bij Jensen niet gezien, ik reageer alleen op het feit dat zij nare dingen over Curry heeft gezegd, wát allemaal weet ik ook niet, maar ik kan het wel begrijpen. Als een vrouw vreemdgaat, roepen mannen toch ook gelijk h**r?

Ach ja hoer zal ik zelf niet snel zeggen. Geen hand vol maar land vol en ik vind zo'n beroeps-naam uitschreeuwen uit tijdelijke frustratie en zelfmedelijden minder erg dan voor miljoenen mensen uitkramen dat je ex van chicks with dicks houdt en weet ik veel wat voor persoonlijke dingen.

Als Curry nu eens zou zeggen dat er een hele vieze walgelijke wrat zit bij Paay's geslachtsdeel of zo. Dat soort prive-informatie houd je uit liefde voor elkaar(wat ze zegt nog te hebben voor hem) gewoon voor je. Hoe boos je ook bent.

Jolanthe vind ik trouwens ook verschrikkelijk!

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Elineloves schreef:

De Yolanthe die heel ostentatief Sneijder gaat staan omhelzen, die is al net zo zielig natuurlijk.

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

Theo Maassen heerlijk op dreef, hij zegt waar het op staat.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Dat was juist een puur teken van zelfspot en een sneer naar Theo omdat hij zichzelf zo belangrijk leek te vinden.

Kom op zeg. Zó intelligent is ze nu ook weer niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Yolanthe heet? Moet er weinig van hebben sinds ze datet met die sleutelhanger.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Misschien een idee voor volgende keer, zet Theo eens bij Yolanthe. Kan gezellig worden. Als ie dan zijn mond nog opentrekt, tenminste.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Haha nou reken maar..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zet dan Hugo Borst er ook nog even bij.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Die interesseert het ook geen hol wat Theo te melden heeft.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

En Patty Brard, kunnen we het geluid van onze TV meteen uitzetten.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

flipsyde schreef:

hij zegt waar het op staat.

.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Elineloves schreef:

Misschien een idee voor volgende keer, zet Theo eens bij Yolanthe. Kan gezellig worden. Als ie dan zijn mond nog opentrekt, tenminste.

Tsja wat moet die dan pcies zeggen? Je bent aandachtsgeil, verwaand, maar verder een verschrikkelijk lekkere chick. Maassen vond het net als ik overigens geloof ik echt heel erg dat je als moeder zo in het waanidee leeft dat je nog net zo lekker bent als op je 25e. Dat is gewoon niet zo!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Tsja ik zou mijn moeder nu ook niet in de playboy willen zien, maar zij ziet er (sorry mam) ook niet zo goed uit als Paay. Als dat wel zo zou zijn, zou ze het allemaal zelf moeten weten. Maarja, misschien moeten La Paay en dochterlief samen op de foto, Christina had toch ook een shoot laatst?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Ze werd in de uitzending zelf notabene geconfronteerd met een eigen opmerking van haar dat ze 'na haar 50e nooit meer in zo'n blad zou willen staan.' Theo zegt dus eigenlijk wat Paay zelf ook zei toen ze zo oud was als hij nu.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ze had het over haarzelf (!) dat ze na haar 50ste niet meer in de Palyboy wilde, da's wel even wat anders dan makkelijk over iemand anders je bek open trekken.

En bovendien kwam ze daar nu heel sportief op terug. Niks mis mee.

(als iemand mij bijvoorbeeld vorige week had verteld dat ik hier Patricia Paay zou zitten te verdedigen had ik hem voor idioot verklaard. )

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerlijk als een nepperd als Paay door dr plastisch chirurg wordt ontmanteld.

http://www.telegraaf.nl/pri...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(als iemand mij bijvoorbeeld vorige week had verteld dat ik hier Patricia Paay zou zitten te verdedigen had ik hem voor idioot verklaard. )

Dan verklaar ik je nu zelf als idioot.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Ze had het over haarzelf (!) dat ze na haar 50ste niet meer in de Palyboy wilde, da's wel even wat anders dan makkelijk over iemand anders je bek open trekken.

En bovendien kwam ze daar nu heel sportief op terug. Niks mis mee.

Sportief op terug? Het enige antwoord op de vraag 'waarom' was 'waarom niet?' - een geniale retoriek kan Paay niet worden ontzegd. Welke reden zou er achter hebben gezeten dat ze toentertijd zo stellig wist dat ze het na haar 50e niet meer zou doen? Zou dat nu echt een andere reden zijn geweest dan die die Theo opnoemde (en veel andere mensen denken)? Het enige wat je Theo kunt verwijten is respectloos gedrag, maar je weet dat hij nooit een blad voor de mond neemt, dus om daar nu zo'n ophef over te maken gaat een beetje ver ...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

LOL @ die ingrepen..

Dat zijn er toch maar een paar!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.