- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
En ik ook, pff die kos
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Waarom, omdat ik durf terug te komen op m'n vooroordelen?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Het enige wat je Theo kunt verwijten is respectloos gedrag, maar je weet dat hij nooit een blad voor de mond neemt, dus om daar nu zo'n ophef over te maken gaat een beetje ver ...
Mwa, als Theo respectloos is, is het vaak wel op een grappige en ludieke manier, en niet zo enorm slap, banaal en goedkoop als nu.
Dit is idd meer Jensen of Paul de Leeuw niveau.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Of Albert Verlinde, al was die wel erg positief over Paay zag ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waarom, omdat ik durf terug te komen op m'n vooroordelen?
Omdat je kennelijk je mening erg snel kan bijstellen. Wat waren de redenen eerst dat je het niet voor dr zou opnemen. En wat is dan nu de reden om voor haar in de bres te springen. Ze is zelf niks veranderd hoor. Nog steeds een verschrikkelijk over het paar getild mens, dat de waarheid eindelijk eens gehoord heeft in duidelijke taal. Viel me ook op hoe weinig mensen in het publiek in het kamp Paay zaten. Dat magere applausje voor haar sprak boekdelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Respectloos is goed, als het maar grappig is?
.
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Maassen en Paay zijn alle twee wat kwijt. Theo zijn scherpte en Patricia de weg 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Respectloos is goed, als het maar grappig is?
.
Ik zal de laatste hier zijn die respectloosheid prijst.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik had de foto's nog niet gezien, maar ze lijkt dus echt verre van een vrouw van 60. Mooi.
Vooral die foto met die kerel tussen dr benen.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Omdat je kennelijk je mening erg snel kan bijstellen. Wat waren de redenen eerst dat je het niet voor dr zou opnemen. En wat is dan nu de reden om voor haar in de bres te springen. Ze is zelf niks veranderd hoor. Nog steeds een verschrikkelijk over het paar getild mens, dat de waarheid eindelijk eens gehoord heeft in duidelijke taal. Viel me ook op hoe weinig mensen in het publiek in het kamp Paay zaten. Dat magere applausje voor haar sprak boekdelen.
Het publiek was aan het einde overduidelijk op de hand van Paay.
En ik bedoelde met 'mijn vooroordeel' omdat ik haar ook een dom gansje vond en volkomen artificieel en oppervlakkig. Dat vind ik overigens nog steeds, maar ze heeft wel ballen (
) om voor zichzelf op te komen en schaamt zich totaal niet tegenover 3 of 4 zogenaamd intelligente kunstenaars/critici die haar voor het oog van het land publiekelijk willen afzeiken.
Wat dat betreft vond ik haar in deze discussie vele malen toffer dan Maassen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wel gezien (hangt hier op het werk inmiddels op het dartbord), en ben het met Theo eens dat ik dit niet wil zien. Voor iemand van 60 zou dit vast prima zijn maar ik blijf het niet om aan te zien vinden.
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
En ik bedoelde met 'mijn vooroordeel' omdat ik haar ook een dom gansje vond en volkomen artificieel en oppervlakkig. Dat vind ik overigens nog steeds, maar ze heeft wel ballen (
) om voor zichzelf op te komen en schaamt zich totaal niet tegenover 3 of 4 zogenaamd intelligente kunstenaars/critici die haar voor het oog van het land publiekelijk willen afzeiken.
Ja dat zegt al genoeg over het publiek bij DWDD.
Ze heeft ballen omdat ze voor zichzelf opkomt?
Wie komt er in zo'n situatie niet voor zichzelf op? en met weinig succes trouwens!
Theo: Waarom?
Patricia paaij: Waarom niet?
Zo beantwoord je toch geen vraag.
Theo geeft zijn mening weer en ik ben het er mee eens.
En Respectloosheid valt ook allemaal wel reuze mee, dat over 'necrofilie' was natuurlijk een grapje.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ze zegt dat er niets aan haar lichaam is gedaan, maar Schumacher had het wel over een liposuctie. Ik schrok trouwens wel n beetje van dat filmpje in Rur, want ze is toch best wat veranderd in uiterlijk, en dan bedoel ik uiteraard niet alleen styling en kapsel.
Maar de foto's zijn het vertonen waard!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ze ziet er nu beter uit dan 20 jaar geleden.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk als een nepperd als Paay door dr plastisch chirurg wordt ontmanteld.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Verder kan La Paay ook enorm grof uit de hoek komen. Kijk Popstars maar eens een keer. Ze zeikt mening talent af op haar of zijn uiterlijk. Want ja, daar draait het bij haar hoofdzakleijk om.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ik kan dat over Curry dan wel weer begrijpen. Als je na zoveel jaren huwelijk afgedankt wordt en te horen krijgt dat ie al maanden niet meer van je hield, zou ik ook met modder gaan gooien.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ze ziet er nu beter uit dan 20 jaar geleden.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
En daarbij, kijk eens bijvoorbeeld naar Yolanthe, die is in mijn ogen pas aandachtsgeil. Daar hoor je bijna niemand over, omdat zij jong en heet is.
Precies! Nogal scheef imo.
Prachtige vrouw, maar dat is naar mijn idee dan ook het enige 'mooie' dat ze heeft.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
je moet effe verder klikken voor de anderen
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lees nog even goed rose:
Ze heeft de volgende dingen dus ook laten doen:
"Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen"
Er is haast niks meer echt aan dat mens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me niet zo gek als je er op je zestigste zo uitziet. Dat kan niet puur natuur zijn natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lijkt me niet zo gek als je er op je zestigste zo uitziet. Dat kan niet puur natuur zijn natuurlijk.
Laat dat mens(Paay) dan niet zo dom volhouden dat er niks aan dr lichaam is verandert of gedaan.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
La Paay liet onlangs nog weten dat ze klaar is met botox. "Nee, dat doe ik niet meer. Dat werkt gewoon niet bij mij. Ik heb te veel expressie in mijn gezicht en met botox zakt alles weg. Ik krijg er ook dikke ogen van."
Dat deed ze voorheen ook niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat dat mens(Paay) dan niet zo dom volhouden dat er niks aan dr lichaam is verandert of gedaan.
Ben ik met je eens. Sowieso snap ik die schaamte niet om plastische chirurgie. Als je er zo positief tegenover staat door het te doen, moet je er ook publiekelijk voor uitkomen. Ze maakt zich heel belachelijk zo.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Lees nog even goed rose:
Ze heeft de volgende dingen dus ook laten doen:
"Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen"
Er is haast niks meer echt aan dat mens.
Verder ben ik het met je eens hoor. Ik vind haar te veel naar een barbie neigen. Vind dat gewoon niet mooi.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je vergeet liposuctie van billen en bovenbenen, is ook niet niks.