- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
Karl van H.
-
- 2808 berichten
- 2251 stemmen
Ik kijk dan ook al uit naar de film die hij gaat maken 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Die reactie sloeg echt nergens op. Was nergens voor nodig... Poging tot grappig doen was mislukt... 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ging helemaal nergens over, maar mislukt?
"Een vriend van me is necrofiel." 
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Heb Maassen hoog zitten, maar dit sloeg inderdaad nergens op. Jammer.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Hij had een punt en sowieso mag zo'n aandachtsgeil mens wel eens aangepakt worden.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vond hem eigenlijk ook niet grappig. Meer van 'Kijk eens wat ik allemaal durf!' Vrij onrespectvol zelfs. Als dat mens in de playboy wil, prima, je hoeft er toch niet naar te kijken. 
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Hij had een punt en sowieso mag zo'n aandachtsgeil mens wel eens aangepakt worden.
Maybe. Maar dan nog was dit een wat gênante poging. 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ja hij deed het natuurlijk op z'n Theo's. Maar iedereen denk het, en niemand zegt het. Ik hoor het liever zo dan van die tussen de regel snaaien van Albert ofzo.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
True. Maar heb hem scherper meegemaakt. 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Ik vind Maassen een eikel maar hij had wel gelijk.En dan heb ik het oer een vrouw van 60 die haar ex de vader van haar dochter vreselijk afkraakt bij Jensen.En daar boven op ook nog eens uit de school klapt over sexuele voorkeuren van haar ex.Wat Maasen daarover zei was ik het helemaal eens. Publieksgeil eng mens die Paay.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik verdenk Matthijs er ook van dat ie Theo er expres voor heeft uitgenodigd. En dat Theo toen zei, is goed, maar dan neem ik Heintje ook mee! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Theo Maassen
Ik had hem als mens al niet hoog zitten na zijn bezoek aan Voetbal International maar dit slechte optreden bij de wereld draait door sloeg nergens op , wat een onbehouwen boeren lul , dat ze zo een eikel nog zendtijd geven.
Patrica ziet er na bijna 60 jaar nog geweldig uit en als je het niet mooi vind kijk dan niet.
Man man man wat een lul is die Maasen...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ik zal vanavond de herhaling eens kijken of anders even op you tube kijken. Ben benieuwd 
Vind zoiets wel humor haha. Kan je verwachten met Maassen.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Ik vond hem eigenlijk ook niet grappig. Meer van 'Kijk eens wat ik allemaal durf!' Vrij onrespectvol zelfs. Als dat mens in de playboy wil, prima, je hoeft er toch niet naar te kijken.
Wat een gelul zeg. Komt er een 60-jarig, nietszeggend onsympathiek aandachtsgeil celeb-vrouwtje die denkt dat de hele wereld haar fantastisch vind, maar Maassen moet dan de enige zijn die haar op haar plaats zet, en niet zo hypocriet de jaknikker gaat uithangen. Want dit is toch wat iedereen (inclusief Van Nieuwkerk) eigenlijk wil zeggen..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wel grappig dat juist Paay dan Maassen verwijt dat hij aandacht zoekt... 
Op YT staat helaas nog niks.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Wel grappig dat juist Paay dan Maassen verwijt dat hij aandacht zoekt... 
Op YT staat helaas nog niks.
Ja was ook een prachtig moment, gezegd door iemand van 60 die in de Playboy gaat staan.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja was ook een prachtig moment, gezegd door iemand van 60 die in de Playboy gaat staan..
Waar is de tijd gebleven dat we nog eens Aukje, Tatjana of Katja in de Playboy zagen en niet een 60 jarige met botox volgeknalde aandachtsgeile snol die overal in de pers maar laat weten dat ze nog zo lekker met ieder jong ding sex kan hebben als zij dat zou willen 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
En die zelf heeft geroepen na haar 50e nooit meer bloot te gaan, daar zat niemand op te wachten....
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Waar is de tijd gebleven dat we nog eens Aukje, Tatjana of Katja in de Playboy zagen en niet een 60 jarige met botox volgeknalde aandachtsgeile snol die overal in de pers maar laat weten dat ze nog zo lekker met ieder jong ding sex kan hebben als zij dat zou willen
Aan haar lichaam is niks gedaan zei ze.....
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
En die zelf heeft geroepen na haar 50e nooit meer bloot te gaan, daar zat niemand op te wachten....
Des te genanter dat ze denkt dat dat ineens wel het geval is.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Theo maassen: ''Ik heb een vriend en die is necrofiel, die ziet dit denk ik wel zitten''
Grof, maar wel erg grappig.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Voor degenen die te lui zijn uitzending gemist te checken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar wachtte ik op, thanks Prudh
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daar komt dat zinnetje van necrofilie net niet in voor, dus gewoon op de site zelf gekeken net.
Hij laadt langzaam, maar gewoon op uitzendingen klikken daar en dan zie je die van gister er tussenstaan.
Ik geef Theo helemaal gelijk. Ik denk er pcies zo over. Verschrikkelijk mens die Paay. En dan denkt zij weer te kunnen scoren door te zeggen dat ze hem niet kent haha. Nou die kwam helemaal niet aan. Maar ze had natuurlijk wat 50plus dames die voor haar klapten.
Die entourage van 12 mensen wat Theo zei, prachtige tv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank je moviemafketel, niet te zien in dat youtube fragment inderdaad.
Maassen verwoord vooral wat ik ook dacht na haar uitingen over Curry en hoe ze dat als moeder niet kan maken. Toch fijn dat er dan ook daadwerkelijk iemand is die dat even zegt.
Tja, die necrofilie opmerking, ik kan er wel om lachen en zoiets zou ik ook wel uitdelen als zo'n zielig persoon als Paay zijnde. Wat is dat mens de weg kwijt zeg.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik vind Paay wel een vleesgeworden Barby-pop, maar ze is ook wel weer mooi en aantrekkelijk voor iemand van haar leeftijd. Dus kan ik niet zo goed begrijpen waarom Maassen het zo verschrikkelijk vind en zijn zn opmerkingen kort door de bocht
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik schreef op het forum van de wereld draait door het volgende:
Wat iemand een aantal pagina's terug ook al zei: Het is niet de Margriet of de Libelle. Het zou prima zijn als ze het onderwerp "gerecht van de week" of het onderwerp "ouder worden is niet erg" of zo zou maken voor zo'n blad.
Maar kom op, de playboy wil ik gewoon heel simpel en plat een lekkere jonge meid zien, waar alles nog strak zit op een natuurlijke manier. Ik betaal geld voor zo'n blaadje en wil gewoon dat ik dan ook te zien krijg waar het blad voor bedoelt is namelijk prikkelen. Als je als vrouw een vrouwenblad koopt met naakte mannen erin wil je toch ook geen Ron Brandsteder met een verlept zakie zien? Laat Paay gewoon in haar spiegel gelukkig met zichzelf zijn, maar laat mij erbuiten.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Lekkere nonsnens toch? Als niemand het zou willen zien dan zouden ze Paay ook niet vragen voor het kerstnummer. Blijkbaar is er wel vraag naar. Of kijk alleen al naar alle ophef die het veroorzaakt. Gratis reclame. Topactie van Playboy, of Paay nu wel of niet te oud is hiervoor maakt helemaal niets uit.