• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.946 gebruikers
  • 9.369.636 stemmen

De Wereld Draait Door - DWDD

zoeken in:

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Bij Martin Koolhoven:

Had Prem wel met iets fluwelen handschoenen mogen behandelen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Jeauhan schreef:

Had Prem wel met iets fluwelen handschoenen mogen behandelen.

Waarom? Ik vond m juist niet zo uit de verf komen, maar dat kwam omdat Matthijs zowaar eens wat vinniger deed. Bij di-rect al wat meer.

Toevallig gezien, omdat het format en de braafheid me nogal doet vervelen en aan tafel eten veel leuker is. Ben wel blij weer iemand te zien die ook wat zegt, doorvraagt en iets te melden heeft. Meestal is het toch versiering die tafelheer/dame.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Sorry, had willen zeggen 'met iets minder fluwelen handschoenen'.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Bij Martin Koolhoven:

Op welk gebied?

kos

• 46682 berichten
  • 8842 stemmen

Prem is sowieso een baas.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Vind in het algemeen dat je een gast niet kunt laten vertrekken zonder één echt kritische vraag te stellen. Maar goed, die miep van de AOb hielp ook niet echt mee. Juist waar zij Prem in complimenteerde had ik wel wat vragen over gehad.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Jeauhan schreef:

Vind in het algemeen dat je een gast niet kunt laten vertrekken zonder één echt kritische vraag te stellen.

`Als dat zo is vind ik het niet de taak van de tafelheer. Hoe dan ook was het een debat en had Prem al een tegenstander.

Maar goed, die miep van de AOb hielp ook niet echt mee. Juist waar zij Prem in complimenteerde had ik wel wat vragen over gehad.

Wat dan?

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

(quote)
Wat dan?

Ze was blij met het feit dat Prem had aangetoond dat de slagingskans in het leven van een kind niet alleen afhankelijk is van een cito-score maar ook van het feit of een kind goed in z'n vel zit etc. etc. Prem heeft misschien veel aangetoond, maar juist dat wisten we volgens mij al.

Had ook wel van Prem willen weten of je niet eigenlijk pas (voor een deel) conclusies kunt trekken als je weet hoe het die kinderen straks in het v.o. vergaat.

En verder: die pluk haar!

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Jeauhan schreef:

Vind in het algemeen dat je een gast niet kunt laten vertrekken zonder één echt kritische vraag te stellen.

Heeft in mijn ogen toch echt te maken met zowel het programma, als het onderwerp als de geinterviewde. Wanneer je een simpele (sfeer)impressie wil geven (wat bij een snel programma als DWDD ook vaak gebeurt) kan het zelfs enorm ongepast zijn. Daarnaast is het toch echt een taak voor de gastheer, Matthijs van Nieuwkerk in dit geval, die in mijn ogen behoorlijk goed inschat wanneer hij dat wél en niet moet doen.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Edoch kreeg Prem het naar mijn idee toch weer voor elkaar het gesprek teveel naar zich toe te trekken en zodoende precies weet te vertellen wat hij kwijt wil. Volgens mij was er in dit geval ook geen sprake van een sfeerimpressie maar toch echt van een debat.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Dat klopt. Die kritische vragen moesten dus in eerste instantie van die dame komen.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Jeauhan schreef:

Edoch kreeg Prem het naar mijn idee toch weer voor elkaar het gesprek teveel naar zich toe te trekken en zodoende precies weet te vertellen wat hij kwijt wil.

En mede daarom is hij het beste wat de Nederlandse tv recentelijk is overkomen. Heerlijke lefgozer. (met inhoud)

DWDD-topic bestond toch al? Maak hier gewoon een Prem-topic van

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Goed nieuws inderdaad. Niet dat hij echt helemaal weg is geweest. Het was al wel duidelijk dat hij het niet kon missen.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Hmm...één keer per week is wel goed. Vaker zou irritant worden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Gister vreselijk zitten ergeren aan dat mens van Koe zoekt vrouw, die de hele tijd door het verhaal van Pieter Lakeman heen zat te bleren. Groot gelijk dat ie eens flink met zn vuist op de tafel sloeg, mijn vuist was waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten naar haar.

kos

• 46682 berichten
  • 8842 stemmen

Haha, ja, ik was het ook zeer met ' m eens.

Mathijs lult normaal gesproken al door iedereen heen, maar nu waren ze met z' n 2en bezig.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja he?? Ik stoorde me er echt mateloos aan. Normaal heb ik dat niet zo met die Mathijs, maar ook bij hem had ik dat nu heel erg. Laat de man uitpraten!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dat heb ik ook nog gezien inderdaad. Heb niet heel DWDD gekeken, maar ik kreeg de indruk dat die vrouw sowieso niet veel te melden had. Al kan ik me wel voorstellen dat zij ook niet weet wat ze aanmoet met een onderwerp als Maradona/Argentijns voetbal.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap sowieso niet wat zij aan die tafel moet. Vrouwen zijn sowieso veel minder interessant als het om serieuze dingen gaat.

Hoewel..niet elke vrouw.

Maar zij wel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

Ze stelde één relevante vraag en die bleef ze herhalen omdat ze geen antwoord kreeg. Kan je moeilijk blèren of de hele tijd noemen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

De man probeerde de hele tijd antwoord te geven (op een bijzonder domme vraag: Hoe voelde u zich nou dan? ) maar hij kreeg de kans niet omdat zij er continu door heen zat te loeien.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

Nee hij wilde eromheen lullen zoals politici vaak doen. Dat voelde Jaspers goed aan en bleef de vraag dus maar herhalen.

kos

• 46682 berichten
  • 8842 stemmen

Ik heb toevallig laatst naar een 2 uur lang interview met deze man zitten luisteren op radio 1 waarin hij alles kraakhelder uit de doeken doet, en als je dan op zulke infantiele emo-vragen moet antwoorden die in dat opzicht helemaal niet relevant zijn zou ik ook wel erg pissig worden.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Televisiemoment van het jaar wat mij betreft: zelden zo'n ijzingwekkende botsing tussen emotie en pragmatiek gezien, tussen een simpele vraag en een ontwijkend antwoord, tussen man en vrouw. Om maar te zwijgen over haar prachtige relativering van voetbal.

En ja, dan kan Boer Zoekt Vrouw nog steeds een belachelijk programma zijn en Scheringa terecht opgehangen worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom op man, was nogal suf, Wat een zeurwijf en wat een gemankeerde man.... Beide ontzettend fout. Emo TV vs Wraakzucht. Geef mij maar Johan Derksen die bij P& W die advocaat Bartels aanviel....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

kos schreef:

Ik heb toevallig laatst naar een 2 uur lang interview met deze man zitten luisteren op radio 1 waarin hij alles kraakhelder uit de doeken doet

Dat kan. Hij was het gisteren op die vraag anders niet van plan.

en als je dan op zulke infantiele emo-vragen moet antwoorden die in dat opzicht helemaal niet relevant zijn zou ik ook wel erg pissig worden.

Als je daar al pissig om wordt ben je toch wel een behoorlijk sneu figuur.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Dat voelde Jaspers goed aan en bleef de vraag dus maar herhalen.
Hoezo "dus"? Laat de man gewoon uitpraten en vraag dan of hij alsnog antwoord op de vraag wil geven. Veel effectiever dan dit opgefokte gedoe. Bijzonder irritant mens, die Jaspers.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb het ook gezien. Vind Jaspers sowieso al niet boeiend maar ze was erg onfatsoenlijk. Had die man tenminste zijn verhaal normaal laten doen.

Btw, leuk programma al zijn sommige gasten wel erg suf. Ik heb niks met bezoekjes van schrijvers, dichters, schilders etc.

De tv draait door is altijd wel hilarisch.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

Sommige mensen (vaak politici) moet je niet hun verhaal laten doen want dan komt je antwoord nooit.

Veel effectiever dan dit opgefokte gedoe

Volgens mij heb je het antwoord op de vraag even gemist. Dat kreeg je er anders niet uit hoor.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.