- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kan best begrijpen dat abonnees zich genaaid voelen dat ze nu zo'n oude taart voorgeschoteld krijgen. Daar betaal je niet voor.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik zie de krantenkoppen komende week al: Abonnees Playboy zeggen lidmaatschap massaal op 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk dat mede door de komst van het internet, Playboy ook niet meer echt het geld heeft voor een 'kaskraker'. Volgens mij zijn de tijden dat jonge bn'er vrouwen in dat blad gingen wel een beetje voorbij
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Nederland wel zo'n beetje. De Nederlandse vrouw is toch wel erg preuts van aard, kan niet tippen aan de open minded Amerikaanse vrouw bvb.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Ach, een stukje goede promotie voor beide partijen, dus wat maakt het uit? Moest wel even lachen om Paay met haar 'sorry, maar ik ken jou niet' om toch ook even beledigend uit de hoek te willen komen.
Snap alleen al die 'oh, wat zielig voor Patricia' en 'wat is die Theo een lul' reacties overal op het internet niet. Theo doet gewoon wat ie altijd doet (als hij dit op het podium deed was het grappig, maar nu ineens gaat het te ver?) en Paay heeft in al die talloze rukprogramma's waar ze in verschijnt volgens mij ook geen problemen met het kleineren van mensen.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Wat valt Theo hard door de mand zeg.
Als je me vooraf had verteld dat Theo Maassen tegenover Patricia Paay zou zitten had ik me al zitten verkneukelen over hoe hij haar grappig te kijk zou zitten of onder de tafel zou lullen.
Maar dit is eigenlijk het tegenovergestelde. Hij is absoluut niet grappig, niet scherp en heeft zwaar ongelijk. Hbe helemaal niks tegen grove of directe humor, maar hier slaat het echt nergens op en zet hij vooral zichzelf voor lul.
En Paay is erg haarzelf, sportief en zelfverzekerd.
Theo is hier echt een domme boerenlul, dat zeg je toch niet tegen een vrouw die tegenover je zit. Mag zij soms niet zelf weten dat ze in zo'n blad gaat staan of zo. Het feit dat Playboy en kennelijk heel veel mensen dat willen zien zegt al genoeg lijkt me.
Reijersen
-
- 520 berichten
- 4226 stemmen
Heb er ook wel een glimlach op mijn gezicht van gekregen. Alleen die opmerking over het necrofiel vond ik een beetje té ver gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan je verwachten met Maassen en als hij iets zegt kan je het ook wel relativeren. Je kan tegenwoordig ook weinig meer zeggen. Ik snap niet dat er zoveel mensen over vallen.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Kan je verwachten met Maassen en als hij iets zegt kan je het ook wel relativeren.
Dat kan ik helemaal niet verwachten. Ik vind Theo over het algemene een vrij slimme kerel die weet wanneer hij een bepaalde opmerking moet maken, maar dit sloeg echt nergens op.
Echt zo van 'zie mij eens lekker direct zijn' . Wat wil je daar nou mee bereiken?
Ik snap sowieso het hele issue ook niet. Iedereen buiten NL, die vooraf niet weet hoe oud ze is, zou na het zien van die foto's zeggen dat ze er prima uit ziet voor haar leeftijd.
En dan met het argument komen 'waarom geen 25 jarige meid plaatsen' ..
. Die zie je overal toch al, elke dag. Waarom niet een keertje Paay op haar 60ste.
Gelukkig heeft ze er zelf toch schijt aan volgens mij en vindt ze Theo vooral een zielig kneusje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ze overigens van iedereen die niet dezelfde gedachte kronkels heeft als haar. Theo was inderdaad niet sterk maar hij had grotendeels wel gelijk. Ik zit ook nie tte wachten op een vrouw van 60 naakt, ik heb ook liever een mokkel van 25. Als ik een Playboy subscriptie had, had ik die gelijk opgezegd. Kan je niet maken tegenover je abonnees. Zijn necrofilie opmerking kwam m.i. voort uit zijn irritatie dat ze een beetje dingen loopt te schreeuwen over de vader van haar 19 jarige dochter, ik begrijp het wel. Ik ergerde me er ook kapot aan.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik snap sowieso het hele issue ook niet. Iedereen buiten NL, die vooraf niet weet hoe oud ze is, zou na het zien van die foto's zeggen dat ze er prima uit ziet voor haar leeftijd.
Denk niet dat ik jou ooit nog serieus zal kunnen nemen. Maar wie weet. 
Iemand die als antwoord geeft op "zijn ze echt?", "Ja, natuurlijk zijn ze echt. Als je het niet geloofd ga je maar mee naar het ziekenhuis, dan zullen ze het bewijzen!"
Sorry, maar dan heb je echt een vervelende kronkel in het hoofd. Wie de fuck boeit het of jouw tieten echt zijn. Toch zeker niet met zo'n hoofd waarvan ze er waarschijnlijk nog 4 versies naast haar bed heeft staan.
Theo Maassen is nog veel te licht voor zo'n nietszeggend gladgetrokken smerig vrouwtje. Gadverdamme. Ik had echt over haar heen gekotst en mezelf ondergescheten en dan nog wat restjes proeven, ofzo. Maar misschien is dat ook weer puberaal en niet grappig. Hoeft toch ook niet. Hij maakt in ieder geval zijn punt. En goed.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Iemand die als antwoord geeft op "zijn ze echt?", "Ja, natuurlijk zijn ze echt. Als je het niet geloofd ga je maar mee naar het ziekenhuis, dan zullen ze het bewijzen!"
Sorry, maar dan heb je echt een vervelende kronkel in het hoofd. Wie de fuck boeit het of jouw tieten echt zijn.
Waarschijnlijk degene die vroeg 'zijn ze echt? '
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Zijn necrofilie opmerking kwam m.i. voort uit zijn irritatie dat ze een beetje dingen loopt te schreeuwen over de vader van haar 19 jarige dochter, ik begrijp het wel. Ik ergerde me er ook kapot aan.
Ik weet helemaal niks van die opmerking en weet ook niks van haar en dat boeit me ook niet. Bovendien werd daar in deze context helemaal niet aan gerefereerd en ging het Theo daar m.i. totaal niet om.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mijn god, als patricia er ZO uit zou hebben gezien, prima, maar toegegeven: ze lijkt niet ouder dan een jaar of 45. Ken veel vrouwen van rond de 40 die er ouder uitzien dan La Paay.
Het is een aandachtstrekker, maar dat gedoe over haar leeftijd hangt me een beetje de strot uit. Kijk naar hoe ze uitziet, en oordeel dan zelf. Zolang de flappen en huidplooien niet overal hangen, mag zo'n vrouw best in de playboy.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een Gigi Ravelli geeft al tijden aan dat ze open staat voor een playboy shoot (open uitnodiging) en dan Paay erin zetten. Bring Gigi!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hebben we, ofja.. jullie, de meisjes á la Gigi inderdaad niet al honderden keren gezien? Je hoort niemand zeuren als er een jonge meid, inclusief slettenhoofd op de cover staat, maar als Playboy een keertje iets anders probeert is het een complete heisa.
Zolang ze het maar uit hun hoofd laten om iemand als Erica Terpstra of Sugar Lee Hooper dr in te zetten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk voor de buitenwacht misschien maar als abonnee betaal je niet voor niks. Die abonnees willen grotendeels gewoon jonge dames in dat blad zien, geen oma's. Die subscripties geven ze echt niet weg. Weet niet wat je per jaar kwijt bent maar dat zal wel zo rond de 150 euro zijn.
Mag ze voor d'r leeftijd er nog wel goed uitzien, onsmakelijk blijft het. Maar dit blijft subjectief en ik heb geen subscriptie dus ik laat het wel rusten
.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Theo was vooral boos op het feit wat zij verkondigt had over Adam Curry bij Jenssen, en wilde haar daarvoor terugpakken Ook ik vond dat te ver gaan en hij had daarin gelijk. Maar hij bleef maar doorgaan en dat vond ik minder van hem. Verder is Paay voor haar 60 idd jong uitziend, maar of dat wel zo mooi is? Vind alles nep aan haar. Lijkt wel een barbiepop.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik zal ook niet snel naar de winkel rennen voor een playboy.. en je krijgt mij ook 'warmer' van een Gigi, daar niet van..
Maar ik sluit me bij je aan, ik laat de discussie wel aan anderen over. 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2365 stemmen
Net ff teruggekeken en inderdaad, Theo Maassen gedraagt zich als een idioot. Hij heeft groot gelijk over dat vrouwen van 60 niet in de playboy horen maar zijn opmerking over necrofilie was echt belachelijk. En over dat aandachtsjunk, zijn alle vrouwen die in playboy staan niet aandachtsgeil?
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Theo was vooral boos op het feit wat zij verkondigt had over Adam Curry bij Jenssen, en wilde haar daarvoor terugpakken
Dat Theo naar Jensen kijkt spreekt al niet bepaald voor hem.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Leuk voor de buitenwacht misschien maar als abonnee betaal je niet voor niks. Die abonnees willen grotendeels gewoon jonge dames in dat blad zien, geen oma's. Die subscripties geven ze echt niet weg. Weet niet wat je per jaar kwijt bent maar dat zal wel zo rond de 150 euro zijn.
Mag ze voor d'r leeftijd er nog wel goed uitzien, onsmakelijk blijft het. Maar dit blijft subjectief en ik heb geen subscriptie dus ik laat het wel rusten
.
Precies, dit is subjectief, Tatjana stond er onlangs ook in in dr 40. Niemand over gehoord. Viola Holt stond er nota bene ooit in, je weet dus wel wat je kunt verwachten als abonnee.
Waar ligt de grens? 25? 30?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En over dat aandachtsjunk, zijn alle vrouwen die in playboy staan niet aandachtsgeil?
Nee. Die zijn voornamelijk gewoon geil, Paay is aandachtsgeil.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ze kunnen altijd Kelly nog voor een 13e keer shooten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Dat stukje van Jensen is overal op tv geweest, ook nog bij DWDD.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Slim gedaan weer van DWDD, Theo lekker z'n gal laten spuien tegenover Paay..
Wat een heisa om niks zeg, met drie grote aandachtstrekkers aan een tafel (waarvan Maassen verdomd leuk is, dat wel natuurlijk).
Het hele Playboy gebeuren gaat sowieso nergens over met al die BN'ers die er in moeten, en vooral die duizenden rukkers die per se willen weten hoe de tieten van Paay, Verbaan, van mijn part Viola Holt weer, er in het echt uitzien (nou ja, lichtelijk met een photoshop brushje eroverheen dan). 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Precies, dit is subjectief, Tatjana stond er onlangs ook in in dr 40. Niemand over gehoord. Viola Holt stond er nota bene ooit in, je weet dus wel wat je kunt verwachten als abonnee.
Waar ligt de grens? 25? 30?