- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Slim gedaan weer van DWDD, Theo lekker z'n gal laten spuien tegenover Paay..
Wat een heisa om niks zeg, met drie grote aandachtstrekkers aan een tafel (waarvan Maassen verdomd leuk is, dat wel natuurlijk).
Het hele Playboy gebeuren gaat sowieso nergens over met al die BN'ers die er in moeten, en vooral die duizenden rukkers die per se willen weten hoe de tieten van Paay, Verbaan, van mijn part Viola Holt weer, er in het echt uitzien (nou ja, lichtelijk met een photoshop brushje eroverheen dan).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vond Paay verrassend rustig en 'sterk', tot ze op het eind begon te schreeuwen 'Het gaat hier toch om mij?' (ofzoiets) ... tsjah, daar ga je dan ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar ging ze flink de mist in idd.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
. wehehe, da's nog treuriger.
Maar goed, het was dus blijkbaar grappig en terecht dat eerst een Dijkshoorn en daarna Maassen achter elkaar en wedijverend wie het 'grappigst' grof kon zijn, een 60jarige vrouw moeten kleineren die gevraagd wordt in een blootblad te staan. Hoe makkelijk wil je het hebben?
Ik ben vooral nogal geschokt dat onze culturele elite en kritische intellectuele voorhoede laat zien op wat voor niveau ze zitten. Kankeren op commerciëlen en media voor het volk en zelf als ze de kans krijgen daar zelfs nog onder te duiken als het gaat om waardig en integer een interview of mening neer te zetten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maassen onze culturele elite en kritische intellectuele voorhoede?
Die is nieuw voor me.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Vond Paay verrassend rustig en 'sterk', tot ze op het eind begon te schreeuwen 'Het gaat hier toch om mij?' (ofzoiets) ... tsjah, daar ga je dan ...
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
'Het gaat hier toch om mij?' (ofzoiets) ... tsjah, daar ga je dan ...
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
. wehehe, da's nog treuriger.
Maar goed, het was dus blijkbaar grappig en terecht dat eerst een Dijkshoorn en daarna Maassen achter elkaar en wedijverend wie het 'grappigst' grof kon zijn, een 60jarige vrouw moeten kleineren die gevraagd wordt in een blootblad te staan. Hoe makkelijk wil je het hebben?
Ik ben vooral nogal geschokt dat onze culturele elite en kritische intellectuele voorhoede laat zien op wat voor niveau ze zitten. Kankeren op commerciëlen en media voor het volk en zelf als ze de kans krijgen daar zelfs nog onder te duiken als het gaat om waardig en integer een interview of mening neer te zetten.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Uiteraard. Maar ik mag het net zo goed een ontzettend sneue en domme actie vinden.
Verder zal het me eigenlijk ook worst zijn, maar nu ik lees dat mensen het ook nog 'een goeie actie' van Theo etc. vinden moet ik toch effe reageren.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
hehe en ik mag het dom vinden dat jij het ontzettend sneu vind dat hij zogenaamd grappig-grof probeerd over te komen.
en iemand anders mag het weer stom vinden dat ik het dom vind dat...
en de kerstman mag ook weer vinden wat hij wil.
blabla, gaat nergens over deze discussie. net zo dom als die hele discussie over naakte tieten van paay. gadverdamme, kom op nou.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Dan discussieer je toch lekker niet mee? Of mis ik iets?
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
nou ik dacht, ik las dat jij het stom vind dat mensen het een goede actie vonden... dus moest toch "effe reageren".
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
, moet ook gaan nu
(daarna meteen playboy kopen als die er nog is, hoorde dat er een 60 jarige vrouw in staat die er nog "pikobello" uitziet.)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
, moet ook gaan nu
(daarna meteen playboy kopen als die er nog is, hoorde dat er een 60 jarige vrouw in staat die er nog "pikobello" uitziet.)
Verkeerd geïnformeerd 
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Haar rechtgetrokken blik sprak inderdaad boekdelen.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Waarschijnlijk degene die vroeg 'zijn ze echt? '
En dat terwijl niemand het vroeg. Ze benadrukte het keer op keer, in de hoop dat iemand zou zeggen 'Wauw zeg mevrouwtje, wat zie jij er toch onwijs lekker uit op je 60e, wat zeg ik, 60e, ik zou het je niet geven hoor, eerder 35 ofzo, ja of nog jonger, want je bent echt heel mooi, en dat allemaal echt, wauw!'
Ze zat er zo duidelijk op te azen, tussendoor de hele tijd zeggen (uiteraard doelend op zichzelf) dat vrouwen van 60 ook sexy mogen zijn en mogen flirten. En dan zit er gelukkig één persoon die durft te zeggen dat het vooral een genante manier van aandachttrekken is, en dan het nergens op lijkt, en dan is dat zielig voor d'r ofzo, laat me niet lachen. Dat geklap in die studio ook daarna (je weet een beetje hoe dat gaat, met een medewerker die de boel zit op te hitsen) 
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
(afbeelding) .
Moet je nou echt OVERAL een punt achter zetten, kos?! 
Overigens ben ik het in grote lijnen wel met Maassen eens, alleen zou-ie zich niet zo moeten opwinden over zoiets triviaals en daarnaast ging die opmerking over z'n necrofiele vriend echt te ver en was ik het met van Nieuwkerk eens dat-ie z'n excuses had moeten aanbieden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoezo gaat zoiets te ver?
Paay zat de heletijd te zeiken om aandacht en het mag dan ook best dat zo'n iemand er eens op aan word gesproken. Dat gedrag van haar irriteerd gewoon mateloos, kan hem heel goed begrijpen dat hij zoiets dan even kwijt wilt.
Paay hapt vervolgens lekker en dan vloeit het vrolijk door
Theo doet dat dan op zijn manier met wat grappen die (geef toe) een kern van waarheid hebben.
Ze had er gewoon om moeten lachen, theo moet je niet zo serieus nemen..
Beetje een gemis van zelfspot dan, als iemand zo'n opmerking tegen mij zou maken zou ik er serieus hard om lachen 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Paay was zelf ook heel naar tegen die meneer van die gouden kooi bij Jensen. En riep pijnlijke dingen over haar ex, vreemdgaan of zo... Ik vind de actie van Maassen ook niet nobel maar om Paay nu zielig te vinden. Nee
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Paay zat de heletijd te zeiken om aandacht
Ik heb het geen seconde gezien...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat ze 12 mensen entourage meeneemt naar een luchtig programma als de wereld draait door haha. De Nederlandse Mariah Carey. Ze zal ook wel alleen maar blauwe M&M's willen in dr kleedkamer.
Jammer dat ze die Amerikaanse cultuur naar ons kikkerlandje mee heeft teruggenomen. Wat is ze toch vreselijk nep en zelfvoldaan.
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder op die leeftijd in de playboy was gaan staan. Kom op, denk je dat eens in bij je eigen moeder.
Gelukkig is haar dochter net zo verpest/geflipt als haar ouders, dat ze hier mee kan leven en zelfs zelf uit de kleren gaat.
En dan dat naakt thuis lopen. Welk meisje van zeg 10 jaar zou het nou leuk vinden als haar pa de hele dag met zijn leuter langs je heen liep om te vragen of je een bakje thee wil.
Ik begrijp dat de dames hier girlpower willen uitstralen, maar je moet gewoon grenzen weten te stellen. 60 jaar en in de playboy staan is gewoon wanstaltig. Vrouwen van 60 kunnen inderdaad nog mooi zijn, maar laat er nou 1 slechts 1 blad blijven bestaan waar mijn fantasie geprikkeld wordt. Dat moeten zelfs de grootste feministen mij toch gunnen?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Alleen die opmerking van haar al, aan het einde bevestigd het.
Dit dus.
Verder is heel het gedoe van Playboy op z'n minst 75% bedoelt voor aandacht, daarnaast dat zielige gedoe bij jensen, op willen vallen bij popstars (kijk het af en toe) allemaal dingen waarvan je denkt, wat wilt ze nou? (Naast aandacht dan)
Bovenstaande gaat dan niet over deze show maar het is meer een optelsom van alles wat zij doet..
Dan vind ik het heel begrijpelijk van theo dat hij er iets van wilt zeggen.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Alleen die opmerking van haar al, aan het einde bevestigd het.
Dit dus.
Dat was dus helemaal niet zo. Dat was juist een puur teken van zelfspot en een sneer naar Theo omdat hij zichzelf zo belangrijk leek te vinden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moeilijk om dat zo op te vatten wanneer ze tig andere streken uithaald waar ze het wel om de aandacht doet.
Heb het op dat moment iig niet zo gezien 
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Wat zou dat aandacht vragen dan anders zijn dan bij welke tv-celebrity dan ook en waarom is dat dan alleen bij haar zogenaamd heel erg?
Nogal logisch dat ze voor aandacht in de playboy gaat staan. Wie heeft er ooit in de playboy gestaan die geen aandacht wilde? Kregen die ook allemaal de volle laag?
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Wat valt Theo hard door de mand zeg.
Als je me vooraf had verteld dat Theo Maassen tegenover Patricia Paay zou zitten had ik me al zitten verkneukelen over hoe hij haar grappig te kijk zou zitten of onder de tafel zou lullen.
Maar dit is eigenlijk het tegenovergestelde. Hij is absoluut niet grappig, niet scherp en heeft zwaar ongelijk. Hbe helemaal niks tegen grove of directe humor, maar hier slaat het echt nergens op en zet hij vooral zichzelf voor lul.
En Paay is erg haarzelf, sportief en zelfverzekerd.
Theo is hier echt een domme boerenlul, dat zeg je toch niet tegen een vrouw die tegenover je zit. Mag zij soms niet zelf weten dat ze in zo'n blad gaat staan of zo. Het feit dat Playboy en kennelijk heel veel mensen dat willen zien zegt al genoeg lijkt me.
Vind ik ook Kos en weet je wat ik ook zo raar vind dat mensen haar veroordelen omdat ze bijna 60 is en daarom niet in een blootblad mag staan , menig vrouw mocht willen dat ze nog zo een mooi lijf hebben, ik vond de foto's werkelijk prachtig en laat zien dat oudere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn...
En dan hebben sommige mensen het over botox en andere producten maar daar heb ik persoonlijk geen moeite mee , laat bv Ien Dalesdeze toepassingen maar eens gebruiken dan zal ze nog nooit zo mooi als onze Patricia worden. En als je een mening hebt over oudere vrouwen ga dan eerst de foto's zien en reageer dan pas en hou je er niet van kijk ze dan niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat zou dat aandacht vragen dan anders zijn dan bij welke tv-celebrity dan ook en waarom is dat dan alleen bij haar zogenaamd heel erg?
Nogal logisch dat ze voor aandacht in de playboy gaat staan. Wie heeft er ooit in de playboy gestaan die geen aandacht wilde? Kregen die ook allemaal de volle laag?
Aandacht willen door in de Playboy te staan is prima, maar NIET als 60-jarige. Damn, dat feministen-geklets. Je wil gewoon een lekker ding in dat blad zien staan en niet zo'n oude doos(hoe jong ze er dan ook uitziet).
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ze is wanhopig voor aandacht, en dat straalt ze gewoon uit.
Bij haar irriteer ik me eraan, bij andere valt het niet zo direct op en hou ik me er niet mee bezig.
Geloof me, dit hele gedoe kan me niks schelen, vind het zelfs wel tof dat ze in de playboy staat op die leeftijd (Lees het blad niet dus hoef het niet zelf te aanschouwen
), neemt niet weg dat ik het eens ben met de reactie van theo.
Ik zou zelfs graag willen dat alle oudere vrouwen zich wat meer druk maken om hun uiterlijk zoals paay dat ook doet (Iets minder extreem mag ook wel..)
De manier waarop zij het doet (Voorbeeld van dat gelul over Curry) is natuurlijk op zo'n moment best grappig maar o zo wanhopig en respectloos, gewoon om maar weer eens in de spotlight te staan.
Zijn tig andere die dit zelfde doen helaas valt dit me dan weer extra op en begin ik erover 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik kan dat over Curry dan wel weer begrijpen. Als je na zoveel jaren huwelijk afgedankt wordt en te horen krijgt dat ie al maanden niet meer van je hield, zou ik ook met modder gaan gooien.
.