- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Net de beelden van Sjaak Swart even teruggezien. Mooi hoor, hoe hij ontroerd raakt na het zien van de beelden van zijn afscheid als speler.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Eerst zien, dan spreken.
Zoals het eigenlijk altijd gaat met Playboy shoots zweven de ruwe foto's van Patricia Paay rond op het Internet en na een kijkje te hebben genomen kunnen we niet echt zeggen dat het smakelijke foto's zijn. Helaas ziet ze er dus toch niet meer zo strak en lekker uit op haar 60e. Het is gewoon een stom idee.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Knappe gast die het lukt om ze niet te zien.
Natuurlijk heb ik ze al lang opgezocht en bekeken. Maar het gaat helemaal niet om persoonlijke smaak hier. Het is nog altijd Playboys eigen keuze om de modellen te fotograferen die ze willen; daarbij hoeven ze geen rekening te houden met afzonderlijke smaken en al helemaal niet met nieuwerwetse (jazeker) ideeën over taboes. Mocht het publiek er iets tegen hebben, dan zullen ze dat terugzien in de verkoopcijfers. Simpel.
Bovendien; als je a priori al moeite hebt met naakte 60'ers, waarom dan de moeite nemen om de foto's te bekijken? Ze worden echt niet met dwang onder je neus geschoven.
En ik ken Maassen zeer goed; vandaar dat ik zijn plotselinge interesse in riooljournalistiek hypocriet vind.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Mocht het publiek er iets tegen hebben, dan zullen ze dat terugzien in de verkoopcijfers. Simpel.
Kijk, ik kan er wel mee leven. Maar het idee alleen al. Zeg nou zelf, het is toch waanzin. Een 60-jarige vrouw die een dochter van 19 heeft, wil haar lichaam laten zien, in een goed bekeken mannenblad. Ik pas.
EDIT: Net zei ik ''Eerst zien, dan spreken'', dit omdat jij het een geweldig idee vindt. (maar je had het al gedaan)
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Net de beelden van Sjaak Swart even teruggezien. Mooi hoor, hoe hij ontroerd raakt na het zien van de beelden van zijn afscheid als speler.
Vond ik ook mooi om te zien inderdaad, goed om te zien dat ik niet de enige hier ben die dat het memoren waard vond. Erg sympathieke man. En hij speelt nog 30, 40 wedstrijden per jaar op zijn 71ste. 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
?? Volgens mij volg je mij niet.
''Eerst zien, dan spreken'' > ???
Nee, ik zie daadwerkelijk niet in waarom ik iemand zou moeten aanspreken op de keuze om wel of niet naakt te posseren in een mannenblad. Wat heeft die 19-jarige dochter er nu opeens mee te maken?
Ach, bah, ik wilde helemaal niet verwikkeld raken in deze discussie. Ik stop.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
?? Volgens mij volg je mij niet.
En ik wilde opmerken, dat het geld wat Paay ervoor krijgt haar niet eens boeit. 
Waar doet ze het dan voor? Wilt ze andere vrouwen inspireren, of zo?
Niet echt iets om trots op te zijn.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ben het eigenlijk met Maassen eens, en de nogal arrogante en simplistische reacties die Paay gaf bevetigen weer mijn beeld.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik vind het zo ordinair dat paay in de playbowy komt te staan. Ik vind het daarentegen wel een goed idee van Christina Curry. 
En schandalig van Maassen trouwens 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? Maasen hangt toch gewoon de cabaretier uit. Typische Maasen humor, nogal stom dat Van Nieuwkerk er zo serieus op in ging. Verder snap ik niet dat die fotosessie zoveel aandacht krijgt. Wie heeft er nu zin in om naar een naakte 60 plusser te gaan kijken.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Hoezo? Maasen hangt toch gewoon de cabaretier uit. Typische Maasen humor, nogal stom dat Van Nieuwkerk er zo serieus op in ging.
Ik ben het in deze discussie volledig eens met Kos. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar Paay gedroeg zich heel wat intelligenter en volwassener dan Theo.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
maar Paay gedroeg zich heel wat intelligenter en volwassener dan Theo..
Dit is een soort van huisvrouwendiscussie. 1 ding: intelligent en volwassen lijken me niet de juiste kenmerken van mw Paay. Ook niet van Maassen denk ik.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
I couldnt care less!!!!
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Ik ben het in deze discussie volledig eens met Kos. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar Paay gedroeg zich heel wat intelligenter en volwassener dan Theo.

Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Daarom heb ik dus geen TV in huis.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Daarom heb ik dus geen TV in huis.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Veel beter is er naar mijn mening ook niet te vinden op TV.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Een voor de hand liggende reactie is: hoe weet je dat, zonder tv?
Maar ik begrijp het wel; ik heb pulpzenders als SBS bijv. uit mijn programmering gehaald. Soms wil ik nog eens een film op NED2 of Canvas kijken, het journaal, of een slechte Comedy op Comedy Central. Verder is er weinig interessants. Maar we dwalen af...
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Iemand vandaag gekeken met Agassi? Vond het wel tof, maar Matthijs is wel erg jolig de laatste tijd. Zit je daar met Agassi, kan ie alleen maar over die pruik praten! Grrrrr
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Een voor de hand liggende reactie is: hoe weet je dat, zonder tv?
Het is niet omdat hier geen TV staat dat ik nooit TV kijk uiteraard ... of dat ik vroeger niet enorm veel TV gekeken heb.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Effe weten OH... Heb je geen behoefte aan TV en als er iets spraakmakend is geweest, zoek je het evt. wel op op de PC toch?
Vroeg of laat komt het er toch wel op.
Tja, misschien ben je wel een voorloper op de toekomst, er zit zeker wel wat in. Kun je tenminste ook niet gepakt worden door uitgerekte serie's, contests
, reclame's e.d.
Of zit ik er compleet naast?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Iemand vandaag gekeken met Agassi? Vond het wel tof, maar Matthijs is wel erg jolig de laatste tijd. Zit je daar met Agassi, kan ie alleen maar over die pruik praten! Grrrrr
Ik vond het een erg mooi interview. Matthijs is normaal gesproken veel te veel zelf aan het woord, maar je kon merken dat ie erg veel respect voor Agassi heeft en liet voor het eerst in zijn leven een gast uitspreken. Dankzij deze uitzending (en daarna bij Holland Sport) ben ik ook wel benieuwd geraakt naar het boek.
Pinbacker
-
- 16 berichten
- 0 stemmen
hoe kijk je dan naar films als je geen tv in huis heb?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is anno 2009, op je pc misschien?
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Vooral grappig dat Agassi tegen Van Nieuwkerk zegt dat hij het wat rustiger aan moet doen. Een goede tip.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Alle lompigheid die op TV is verschenen komt inderdaad wel op het internet terecht. Daar hoef je dan niet de hele avond voor het kasje te blijven zitten, gepest door reclames en dergelijke.
Verder bedoel ik met TV iets anders dan de fysieke bak, al heb ik die ook niet. 24" scherm doet wonderen, zeker als de bank naast je bureau staat.