• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.156 acteurs
  • 199.035 gebruikers
  • 9.373.452 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Kan me niet voorstellen dat je er niets mee zou kunnen, Zwolle. Maar ik wacht je eerlijke oordeel af!

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Met Hailee kan ik altijd wel iets.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

I don't wanna know

Maar: inderdaad.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Tonypulp schreef:

Pre-orders:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nice!! Kan wel zien dat ik steeds minder up-to-date ben in die hele horror scene.. Wist helemaal niks over een vervolg op de Hatchet films, wat ik desondanks echt een geweldige slasher reeks vind. Benieuwd naar dit vierde deel.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Nice!! Kan wel zien dat ik steeds minder up-to-date ben in die hele horror scene.. Wist helemaal niks over een vervolg op de Hatchet films, wat ik desondanks echt een geweldige slasher reeks vind. Benieuwd naar dit vierde deel.

Kwam ook wel een beetje uit het niets! Inderdaad een geweldige slasher reeks, beste sinds Friday the 13th als je het mij vraagt. Is nu met 60% korting op Amazon.com ($11) te pre-orderen.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Love Exposure! Ik heb echt genoten van die film. (ook van andere films op de foto's)

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Angst!

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Ha, George Formby, een vrolijke manier om het nieuwe jaar te beginnen!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Inderdaad, vooral die achterkant!

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

(Bugles in the Afternoon - 1952)

https://imgbb.com/

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Brix, moet jij niet eens een foto van je collectie plaatsen? Of heeft jouw camera niet de mogelijkheid om meerdere foto's naast elkaar tot een panorama te monteren?

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Roger Thornhill

Alleen mogelijk met "röntgen-camera", want alle stapels liggen twee-rijen dik achter elkaar in kasten, en bovendien nog een paar duizend in dozen, omdat ik geen plaats meer heb voor kasten.

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Ha, dat komt me bekend voor... Ik ben zelf mijn boeken al twee rijen dik aan het wegzetten -- liggend, want dan heb je meer ruimte -- maar dat moet ik nu ook al bij mijn DVD's gaan doen. (Goed voornemen voor 2018 : alleen maar slimlines kopen. )

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

Roger Thornhill, ik dacht dat je DVD's alleen maar staand mocht opslaan. Misschien toch maar wat planken/plankjes boven elkaar op de juiste afstand? In een werkkast of aparte kamer?

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Ik leg de DVD's alleen al vanwege de beter leesbare rugtitels op elkaar (doorgaans 20 per stapel) en het spaart inderdaad veel ruimte in mijn kasten.

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Sol1, klopt wat je zegt, ik formuleerde het niet goed. Ik zet m'n DVD's inderdaad altijd rechtop, maar sommige titels beginnen al naar het tweede plan verwezen te worden, in een rijtje àchter de titels waar ik liever naar kijk of vaker naar grijp... (Alleen [sommige] boeken liggen bij mij horizontaal - iets waarvan ik het tien jaar geleden niet voor mogelijk had gehouden dat ik het ooit zou doen. Maar ja, ruimtegebrek en prioriteiten...)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.