menu

De Site / Algemeen / Zoeken op de site

zoeken in:
All My Movies werkt terug perfect , bedankt hiervoor.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Schiet nog niet erg op...

Hallo meter-fan, is er al zicht op een snelle oplossing? Je laatste melding over de zoekfunctie met het vinden van gebruikers was afgelopen vrijdag...

Volgens mij werkt de zoekfunctie naar films weer. Blij mee.

Alleen het zoeken naar gebruikers nog niet.

Zoeken naar gebruikers werkt inderdaad nogsteeds niet..

SmackItUp schreef:
Alleen het zoeken naar gebruikers nog niet.

Niet via het venster rechtsboven, maar ook niet bij het zoeken naar stemmen van gebruikers bij een film zelf (op het tabblad 'stemmen' | zoeken binnen alle stemmen).
https://live.staticflickr.com/65535/49525265608_3bf6231f02_b.jpg

Mochizuki Rokuro schreef:
(quote)

Niet via het venster rechtsboven, maar ook niet bij het zoeken naar stemmen van gebruikers bij een film zelf (op het tabblad 'stemmen' | zoeken binnen alle stemmen).
(afbeelding)

Op geen enkele manier inderdaad.

Wel lastig hoor. De ene keer werkt het, het ander moment niet.... Nu dus niet!
Onmogelijk om films te vinden

In De Site > Algemeen > Zoeken op naam:

Sinds kort als ik bij films mijn eigen recensie wil nalopen en mijn naam intik op de zoek functie ( op naam en/of beiden) vind ik mijn eigen berichten niet meer terug. Terwijl ze wel onder de film staan nog steeds.
Zijn er die hier ook last van hebben?

Waku schreef:
In De Site > Algemeen > Zoeken op naam:

Sinds kort als ik bij films mijn eigen recensie wil nalopen en mijn naam intik op de zoek functie ( op naam en/of beiden) vind ik mijn eigen berichten niet meer terug. Terwijl ze wel onder de film staan nog steeds.
Zijn er die hier ook last van hebben?

Zie hierboven Waku.

Het lijkt in ieder geval weinig prioriteit te hebben. Terwijl het (zoeken) toch een essentieel onderdeel van de site is.

meter_fan schreef:
Het zoeken van de gebruikers is bekend. We hopen het snel opgelost te hebben, danuz.

Nu 10 dagen later is dit probleem er nog steeds. Is er al een oplossing in zicht?

Kennelijk is het probleem van opzoeken van gebruikers zowel bij de algemene zoekfunctie als bij het zoeken in berichten. Wel gek dat er wel resultaten komen als de gebruiker in kwestie werd genoemd in een bericht. het wordt dus eigenlijk als zuivere tekst gezien in een bericht.

Tot op heden ook nog niet opgelost. Vraag mij af of het nou zo moeilijk is of dat het geen prioriteit heeft.

SmackItUp schreef:
Tot op heden ook nog niet opgelost. Vraag mij af of het nou zo moeilijk is of dat het geen prioriteit heeft.

Check het feedback topic voordat je weer als kind word uitgemaakt!

Er zijn hier een paar updates gegeven, ze hoopten dit vandaag op te lossen.

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Check het feedback topic voordat je weer als kind word uitgemaakt!

Er zijn hier een paar updates gegeven, ze hoopten dit vandaag op te lossen.

Niet gezien inderdaad, maar mijn reactie blijft staan, het is NOG niet opgelost. Maar dat het erg lang duurt lijkt mij duidelijk.

geplaatst:
In De Site > Algemeen > Zoeken op titel en jaartal via http query:

Hoe kan ik zoeken op titel en jaartal via een zelfgemaakte link waar de query instaat?

Op titel werkt onderstaande link.
/site/search?q=underwater” achter de moviemeter url werkt ieder geval

Hoe voeg ik hier een jaartal toe in deze query?

geplaatst:
De zoekmachine (het zoeken naar films) werkt weer eens niet, en dat gebeurd vaker dat je geen films kan zoeken. Enigste wat ik zie zijn namen van gebruikers of regisseurs, maar dus geen films!!!. Kan er niet eens een fatsoenlijke zoekmachine komen die blijft werken zoals het moet, maar ook belangrijk: Hoe kan het dat de zoekmachine zo vaak niet werkt?

geplaatst:
Ray1976
Herkenbaar, ik kom het ook vaker tegen.
Een poging via "Uitgebreid zoeken" wil dan wel eens helpen.

geplaatst:
Brix schreef:
Ray1976
Herkenbaar, ik kom het ook vaker tegen.
Een poging via "Uitgebreid zoeken" wil dan wel eens helpen.

Wat ik doe als ik een bepaalde film wil hebben, in google (laat ik als voorbeeld ff Titanic nemen) ''Titanic Moviemeter'' intikken & dan krijg ik de link er naar toe.

Maar het is gewoon zwaar irritant dat de zoekmachine gewoon vaak slecht tot niet werkt!

geplaatst:
Na een hoop geklaag over het niet werken van de zoekmotor, een voorstel voor een functionele verbetering.

Het probleem waar ik nogal eens tegenaan loop is dat je wel kan filteren op bepaalde velden, maar geen films kan uitlsuiten. Praktisch was ik laatst op zoek naar comedies, maar de eerste 40 resultaten waren eigenlijk allemaal dramedies (komedie/drama). Het zou leuk zijn om bijvoorbeeld enkel comedies te zien waar het genre drama niet ingevuld staat. Of een keertje op films te zoeken die niet Amerikaans zijn.

Ik besef dat dat geen eenvoudige vraag is, interface-gewijs, maar het is wel iets wat ik af en toe heel hard mis.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja dat zou wel een nuttige toevoeging zijn.
Het kan opgelost worden met een vinkje.

Voor nu:
Google

Zoeken op films die niet Amerikaans zijn, dat kan al:

1. zoeken op overige gegevens
2. filmoverzicht

geplaatst:
kappeuter schreef:

Zoeken op films die niet Amerikaans zijn, dat kan al:

1. zoeken op overige gegevens
2. filmoverzicht

In theorie wel natuurlijk, maar het zou leuk zijn om gewoon één lijst te kunnen krijgen, ipv alle landen zonder de USA te moeten gaan combineren Soortgelijk aan het uitsluiten van een genre.

geplaatst:
zoekfunctie naar films werkt hier ook niet meer, krijg alleen gebruikers te zien.

geplaatst:
Volgens mij werkt het wel hoor.

geplaatst:
Werkt bij mij weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:01 uur

geplaatst: vandaag om 20:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.