menu

De Site / Algemeen / Zoeken op de site

zoeken in:
cr_ix
Allereerst moet ik jullie complimenteren met een te gekke site, met zeer goede informatie over films en alles. Helemaal top.

Ik heb alleen een suggestie. Zou het niet makkelijk zijn al films op Acteur kunnen worden gezoch. Uiteraard is dat wel lastig, omdat een film uit talloze acteurs kan bestaan, met bijrollen en hoofdrollen. Daarom lijkt het me handig om zoiets toe te spitsen op de hoofdrollen.

Zou dat mogelijk kunnen zijn?

Nogmaal... deze site is TOP!

bedankt!

je kunt via de "uitgebreid zoeken" link, onder het zoekboxje in het linkermenu, zoeken op acteur

Ik vind dit ik ook een hele leuke, mooie, boeiende site, ben er ook blij mee!

Maaar, ik heb ook een paar suggesties:

Zou het niet handig zijn als er op users gezocht zou kunnen worden??

En bij een user kan je wel weergeven waarop ie gestemd heeft, maar niet welke en waar die berichten geplaatst heeft!
Dat vind ik ook erg jammer!

En daarnaast (of anders) zou het maybe ook handig zijn als je berichten zou kunnen zoeken OP user(s), niet??
(Of dat nou in het forum of bij films is, moet natuurlijk niet uitmaken!)

Deze dingen mis ik nl. al een tijdje, eigenlijk bijna elke keer als ik hier langere tijd bezig ben (op MM)!

Als deze dingen (na verloop van tijd) gerealiseerd zouden kunnen worden, dan denk ik dat er toch echt wel meer MM'ers zijn, die daar heel erg blij mee worden gemaakt! (Ik in ieder geval wel!)
(En dan heb ik het natuurlijk niet over binnen kort of alle, of meerdere van deze mogelijkheden tegelijk realiseren, maar langzamerhand en volgens mij zijn ze niet zo heel moeilijk te realiseren, dus als er een keer aandacht aan de ideeën besteed zouden kunnen worden, dat stelt me al aardig tevreden!)

Nou, jullie zien maar en in ieder geval, hoe dan ook: alvast bedankt!

Vr. gr.,

Erwin.

Waarom zou je op users willen zoeken? Het gaat hier om de films toch?

ik zie het nut er ook niet zo van in eerlijk gezegd

uitgebreid zoeken werkt bij mij nog altijd niet, ik krijg steeds een hoop zoekcriteria in doorlopende tekst.

het staat dan ook nog steeds op de todo-lijst

ik werk de hele week, sorry dat ik elk probleempje niet binnen een dag opgelost heb

als ik op "zoeken" klik links krijg ik gewoon een "wordt aan gewerkt" melding

hoe krijg je lelijke foutmelding dan? hoe kom je daar

nu krijg ik ook de boodschap dat het tijdelijk niet mogelijk is, maar zowat een uur geleden gebeurde er dit:
enter op zoeken in linkerkolom
er verschijnt een mooie zoekpagina zoals vroeger
vul regisseur of acteursnaam in en druk enter
heleboel blabla in kleine druk allemaal achter elkaar met telkens link .... link ...

chrissie...de 1337 h4xx0r!

sorry, ict nerd humor

kos
Hobbes schreef:

chrissie...de 1337 h4xx0r!

sorry, ict nerd humor

Tweaker!

kos schreef:
(quote)

Tweaker!

Hier begrijp ik dus helemaal niets van jongens.

Mission accomplished

ik ben al jaren op zoek naar de verfilming van porgy&bess,die wordt gespleed met sydney portier,wie kan mij daar aan helpen ,laat het me aub weten bij deze bedankt lian

FisherKing
De film is niet uit op VHS of DVD.

Schijnt dat de rechten van deze film bij de Erven van George Gershwin liggen die moeilijk doen omdat ze niet zo tevreden zijn met die film.

Bron

spawnmighty
Prachtige site, maar de zoek functie is op een of andere manier te beperkt.

Bijvoorbeeld zoek maar op Donnie Darco dan krijg je helemaal geen resultaten.

Kan het niet zoals bij IMDB.com

http://www.imdb.com/find?q=don...

Dat je de meest vergelijkbare resultaten krijgt. Hun zoeksysteem zal wel stukken geavanceerder zijn. Het is ook maar een suggestie.

Dustyfan
spawnmighty schreef:

Bijvoorbeeld zoek maar op Donnie Darco dan krijg je helemaal geen resultaten.

Probeer eens Donnie Darko

Hij bedoelt volgens mij dat hij als er een typefout wordt gemaakt dat er dan geen vergelijkbare resultaten komen, zoals bij IMDB wel het geval is. (zie zijn link, daar komen wel resultaten bij Donnie Darco)

Kai
Hannibal schreef:

Hij bedoelt volgens mij dat hij als er een typefout wordt gemaakt dat er dan geen vergelijkbare resultaten komen, zoals bij IMDB wel het geval is. (zie zijn link, daar komen wel resultaten bij Donnie Darco)
Ja ik denk dat je gelijk hebt dr. Lecter, heb mijn bericht maar weggehaalt.

spawnmighty
Dustyfan schreef:
(quote)

Probeer eens Donnie Darko

Logisch werkt dat wel, maar dan nog. Die optie moet er gewoon zijn.

Zou soms wel handig zijn als hij dan vergelijkbare resultaten zou geven idd. Maar dat zal de database wel niet aankunnen.

Tuurlijk kan de database dat wel aan, kwestie van fatsoenlijk programmeren

Over een paar maanden zal er een nieuwe versie van deze site verschijnen met daarin oa verbeterde zoekmogelijkheiden

Vergelijkbare films!
Op allmovie de beste optie.(ook imdb)

kos
Op IMDB slaat die functie nergens op. Ik snap niet waar ze dat op baseren.

kappeuter (crew)
Je kunt als user vergelijkbare films opgeven. Ik vind de titels die genoemd worden ook vaak nergens op slaan.

stinissen (crew)
Ik vind de zoek functie van IMDB de beste die er is.

Werkt dat zo op imdb? Ik dacht dat het op trefwoorden en genre ging enzo.

kappeuter (crew)
How do the recommendations work?

With over 425,000 titles on the IMDb it isn't feasible to handpick Recommendations for every film. That's why we came up with a complex formula to suggest titles that fit along with the selected film and, most importantly, let our trusted user base steer those selections. The formula uses factors such as user votes, genre, title, keywords, and, most importantly, user recommendations themselves to generate an automatic response.

bron: http://www.imdb.com/title/tt01...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:34 uur

geplaatst: vandaag om 20:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.