• 12.162 nieuwsartikelen
  • 165.361 films
  • 10.667 series
  • 30.834 seizoenen
  • 622.673 acteurs
  • 194.835 gebruikers
  • 9.091.853 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

mikey

• 28531 berichten
  • 5018 stemmen

er zijn geen updates meer over hbo.

kappeuter (crew films)

• 73593 berichten
  • 5854 stemmen

mikey schreef:

er zijn geen updates meer over hbo.

De externe leverancier gaat de scripts herschrijven ivm nieuwe HBO site / app.

Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, verder heb ik geen informatie, maar het kan nu ook vertraging oplopen door de vakantieperiode.

schram101

• 16529 berichten
  • 2102 stemmen

Kan het zo zijn dat er soms stemmen (en/of berichten) verdwijnen?

kappeuter (crew films)

• 73593 berichten
  • 5854 stemmen

schram101 schreef:

Kan het zo zijn dat er soms stemmen (en/of berichten) verdwijnen?

Ik denk het niet.

Moderators verwijderen wel berichten maar daar maken ze ook melding van. En sporadisch worden fraude stemmen verwijderd (voorbarige stemmen).

schram101

• 16529 berichten
  • 2102 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ik denk het niet.

Moderators verwijderen wel berichten maar daar maken ze ook melding van. En sporadisch worden fraude stemmen verwijderd (voorbarige stemmen).

Hmm. Heb nu al een paar keer het idee dat ik een recente stem op een film mis.

Voorbeeld is die laatste Godzilla film. Daar toen in juli nog met jou in dit topic contact over gehad. Maar nu is daar ineens mijn beoordeling weg. Weet het natuurlijk niet 200% zeker maar heb dit nu al een paar keer dit vermoeden gehad.

Mac Hammer Fan

• 5443 berichten
  • 7716 stemmen

Ik heb al herhaaldelijk dit verzoekje gepost maar de programmeurs geven er geen gehoor aan. Bij het toevoegen van films zijn, wanneer je op voorbeeld klikt, de regisseur en de acteurs niet zichtbaar. Het zou heel wat handiger zijn indien dat wel het geval was.

Simon Smith (crew films)

• 1373 berichten
  • 4356 stemmen

Stemmen worden heel vaak gewoon niet opgeslagen, vooral via de telefoon ingevoerd. Ik ververs altijd een keer om te checken of het gelukt is. Erg irritant.

En ik moest maar weer eens opnieuw inloggen...

schram101

• 16529 berichten
  • 2102 stemmen

Simon Smith schreef:

Stemmen worden heel vaak gewoon niet opgeslagen, vooral via de telefoon ingevoerd. Ik ververs altijd een keer om te checken of het gelukt is. Erg irritant.

En ik moest maar weer eens opnieuw inloggen...

Ik denk dat dit het is inderdaad! Doe ik inderdaad ook vaak maar blijkbaar went het niet want gisteren helemaal geen erg in dat dat het kon zijn geweest.

Graaf Machine

• 8673 berichten
  • 1136 stemmen

Waarom plaatsen jullie steeds vaker domme debiele artikelen waarop niet gereageerd mag worden? En waarom mag op die domme debiele artikelen niet gereageerd worden?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.