ad
  • 139.621 films
  • 6.594 series
  • 19.952 seizoenen
  • 431.450 acteurs
  • 280.206 gebruikers
  • 8.081.120 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Ajax&Litmanen1

• 54192 berichten
  • 3359 stemmen

Wat is de site weer waardeloos traag

Seam

• 535 berichten
  • 1467 stemmen

We zijn nu bijna een maand verder en ik snap dat er vooral gewerkt wordt aan bugs, maar wanneer gaan we de voorgestelde aanpassingen in dit topic terugzien op de nieuwe site? Zoals de paginanummers bovenaan, de volgorde etc. Het stoort me en zorgt ervoor dat ik niet zoveel tijd op de site doorbreng.

robertinho

• 513 berichten
  • 1481 stemmen

IceTigerGhost schreef:

Net ontdekt dat je de site kan terugzetten naar klassieke modus, en ook meteen gedaan. Wat een opluchting! Hopelijk verdwijnt die mogelijkheid niet op termijn.

Thanks!!!

kaketoe

• 776 berichten
  • 1498 stemmen

Ik heb er even mee gewacht om hem terug te zetten in de hoop te wennen aan het nieuwe design. Alleen de gebruikservaring is sterk achteruit gegaan.

Mac Hammer Fan

• 4342 berichten
  • 7288 stemmen

In de klassieke modus werkt zoeken op regisseur niet meer. Dat is doodjammer. Hopelijk wordt het vlug opgelost.

Graaf Machine

• 4037 berichten
  • 494 stemmen

Begin te denken dat alles steeds minder werkt.

Jammer, zal gevoel zijn, maar de lust om nog naar MM te gaan is sterk teruggelopen.

Met hangen en wurgen zal ik nog mijn deelname aan de top 1000, die ik toegezegd heb, voltooien. Verder misschien nog eens een link de posters-plaatje plaatsen, voor de rest zal het allemaal wel.

Het vernieuwen is, hoewel ik me er wekenlang aan heb laten wennen, gewoon een mislukt project.

Het zij zo.

Edit: eerlijk is eerlijk, dat er geen bioscoopbezoek mogelijk is, nu al vier maanden, maakt mijn filmlust er ook niet beter op.

Film Pegasus (moderator films)

• 27435 berichten
  • 4506 stemmen

Graaf Machine schreef:

Met hangen en wurgen zal ik nog mijn deelname aan de top 1000, die ik toegezegd heb, voltooien. Verder misschien nog eens een link de posters-plaatje plaatsen, voor de rest zal het allemaal wel.

Oef! De top 1000 blijft gelukkig nog overeind onder de nieuwe layout. Dat topic (en dat met de uitslag) is eenvoudig te volgen. Een lijstje samenstellen is veel moeilijker.

Graaf Machine

• 4037 berichten
  • 494 stemmen

Ja, de zin wordt er niet mooier of voller op. Nee, ik verlaat MM niet. Heb ik laatst gedaan, en direct teruggedraaid, ben Gekke Henkie niet. Maar dat brakke gedoe van nu, daar moet maar goed in geïnvesteerd worden. Nou ja, mijn zaken niet.

Ajax&Litmanen1

• 54192 berichten
  • 3359 stemmen

Seam schreef:

We zijn nu bijna een maand verder en ik snap dat er vooral gewerkt wordt aan bugs, maar wanneer gaan we de voorgestelde aanpassingen in dit topic terugzien op de nieuwe site? Zoals de paginanummers bovenaan, de volgorde etc. Het stoort me en zorgt ervoor dat ik niet zoveel tijd op de site doorbreng.

Communicatie is het toverwoord. Ik denk dat iedere bezoeker hier enorm benieuwd naar is. Misschien dat meter_fan ons een update kan geven wat er aangepast zal worden en ongeveer wanneer?

Graaf Machine

• 4037 berichten
  • 494 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Communicatie is het toverwoord. Ik denk dat iedere bezoeker hier enorm benieuwd naar is. Misschien dat meter_fan ons een update kan geven wat er aangepast zal worden en ongeveer wanneer?

Ben daar niet gerust op. Lijkt alsof MM is overgenomen door Hugo de J.

Veel beloven, weinig geven

Doet de gek in vreugde leven

Graaf Machine

• 4037 berichten
  • 494 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Ben daar niet gerust op. Lijkt alsof MM is overgenomen door Hugo de J.

Veel beloven, weinig geven

Doet de gek in vreugde leven

En blijkbaar kan zelfs dat simpele rijmpje niet zonder lelijke witregel geplaatst worden.

Ja, ben beetje pissig vanochtend. Sorry, is al middag, en sorry voor de mensen die met hart en ziel hun tijd en energie in MM steken. Vergeef mij maar of zo.

BlueJudaskiss

• 10603 berichten
  • 4034 stemmen

Welke witregel?

Graaf Machine

• 4037 berichten
  • 494 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Welke witregel?

Die witregel die ik wel zie in het oorspronkelijke bericht, maar niet in mijn reactie daarop, (edit) maar nu weer wel, om gek van te worden. Zo kun je je berichten niet fatsoenlijk plaatsen. (/edit)

Heel bijzonder, het spookt hier.

Overigens ook vervelend: de knop om te reageren zit op de verkeerde plaats, maar dat is een dingetje om te wennen, daar ga ik niet over zeuren.

IceTigerGhost

• 621 berichten
  • 2293 stemmen

Ter aanvulling van vorige posts: zeker niet alles is slecht, een deel van de lay-out is best geslaagd. Wat het onnodig druk en dus minder gebruiksvriendelijk maakt, zijn zaken als dergelijke:

On Demand:

Netflix Niet beschikbaar op Netflix

Pathé thuis Niet beschikbaar op Pathé Thuis

Videoland Niet beschikbaar op Videoland

Amazon Prime Niet beschikbaar op Amazon Prime

Disney+ Niet beschikbaar op Disney+

Google Play Niet beschikbaar op Google Play

Niet erg nuttig en paginavervuilend. Dat kon bv beter in de rechterkolom geplaatst worden als het er dan toch moet staan, ipv andere dingen die daar nu staan en weinig interessant zijn.

jarno1975

• 10653 berichten
  • 2605 stemmen

IceTigerGhost Had een tijdje geleden ook al eens voorgesteld om alleen die links te laten zien waar de film/serie ook daadwerkelijk te zien is. Als een film/serie niet op Videoland staat is het een beetje nutteloos om dat te tonen.

J. Clouseau

• 949 berichten
  • 890 stemmen

En nu valt me weer iets geks op. Je kan bij 'toplijsten' nu ook kiezen voor toplijsten volgens acteur. Leuk, toch? Ik wil weleens weten wat de hoogst beoordeelde films met Jack Nicholson in de hoofdrol zijn! Alleen is het onbegonnen werk om daarin te gaan zoeken, want er zijn 573 pagina's aan lijsten, die dan nog eens willekeurig gesorteerd lijken! Wie bovenaan begint, kan wel meteen doorklikken naar de top 10 beste films met Patrick Breen (de enige echte), Richard Nixon (wacht, was die geen president van Amerika?), Marion Ross (haarzelve) en Ha Jung-woo (was dat niet die regisseur van The Killer? Ah nee, dat was John Woo...) En zo gaat het eindeloos door. Toch jammer dat een boeiend idee zo compleet verzuipt in onoverzichtelijkheid?

jerome998

• 116 berichten
  • 1534 stemmen

Persoonlijke Top 10-lijstjes van favoriete acteurs zou ik een leuke extra functie vinden.

606

• 23463 berichten
  • 10627 stemmen

Het zoeken vind ik nog steeds een groot drama, bijna nooit krijg ik mijn zoekresultaat terwijl ik het goed intyp!

Q Jones

• 3071 berichten
  • 2444 stemmen

De stem van andere gebruikers kan je ook niet meer zien. Wordt hier nog aan gewerkt. Hecht altijd wel veel waarde aan andermans stem.

Quentin

• 10111 berichten
  • 8061 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

In de klassieke modus werkt zoeken op regisseur niet meer. Dat is doodjammer. Hopelijk wordt het vlug opgelost.

Inderdaad, maar dat is nog steeds (met een omweg) beter dan de incomplete filmografieën van regisseurs op de nieuwe website. Onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet is aangepakt. Plezier in MM vergaat me snel op deze manier...

Q Jones

• 3071 berichten
  • 2444 stemmen

Ik heb de klassieke modus ontdek wat een verademing zeg

Sater

• 97 berichten
  • 92 stemmen

jerome998 schreef:

Persoonlijke Top 10-lijstjes van favoriete acteurs zou ik een leuke extra functie vinden.

Leuk idee, maar ik betwijfel of mensen als Tom Cruise, Samuel L. Jackson en Charlize Theron zin hebben om voor deze site een top 10 samen te stellen.

• 27435 berichten
  • 4506 stemmen

Q Jones schreef:

De stem van andere gebruikers kan je ook niet meer zien. Wordt hier nog aan gewerkt. Hecht altijd wel veel waarde aan andermans stem.

Je zit bij elk bericht onder een film toch hoeveel die gebruiker gestemd heeft? De score staat wel in sterren ipv in cijfers. Als het een mening is, staan de sterren in het geel. En bij elke film heb je een optie 'Stemmen' waar je alle stemmen kan zien.

Q Jones

• 3071 berichten
  • 2444 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)

Je zit bij elk bericht onder een film toch hoeveel die gebruiker gestemd heeft? De score staat wel in sterren ipv in cijfers. Als het een mening is, staan de sterren in het geel. En bij elke film heb je een optie 'Stemmen' waar je alle stemmen kan zien.

Maar je ziet het niet meer bij een bericht van een gebruiker wat zijn stem is

• 27435 berichten
  • 4506 stemmen

Q Jones, die stem staat links van het bericht:

https://i.imgur.com/UdBJa5S.png

Voorbeeldje van een bericht van mij bij de film Billy Elliot. Je ziet daar dat ik 3,5* gestemd heb. En de sterren zijn in dit geval geel gekleurd, zo zie je dat dit bericht ook mijn mening over de film is.

Shadowed

• 4127 berichten
  • 2922 stemmen

Mijn stem voor Lock, Stock and Two Smoking Barrels en bericht zijn spoorloos verdwenen. Ik weet heel erg zeker dat ik hem destijds heb geschreven, en nu is ie weg. Hebben andere gebruikers dit ook weleens ervaren? Ik ben het bericht echt niet vergeten te schrijven. Dat weet ik heel zeker.

kappeuter (crew)

• 59446 berichten
  • 4948 stemmen

Ik zie wel een recensie van jou bij Snatch.

Tot nu toe is er geen aanleiding geweest dat er zomaar berichten (en stemmen) op MM zijn verdwenen.

Uiteraard kan niet uitgesloten worden dat het ooit eens is gebeurd, maar er is geen reden om te denken dat dit meer dan eens of zelfs regelmatig voorkomt.

Het lastige is natuurlijk ook dat dit vrijwel niet te bewijzen is en daarbij komt ook nog de mogelijkheid dat de herinnering soms iets anders ingeeft dan de werkelijkheid. Ik zeg niet dat dat bij jou zo is, maar het is een mogelijkheid.

Shadowed

• 4127 berichten
  • 2922 stemmen

kappeuter schreef:

Ik zie wel een recensie van jou bij Snatch.

Tot nu toe is er geen aanleiding geweest dat er zomaar berichten (en stemmen) op MM zijn verdwenen.

Uiteraard kan niet uitgesloten worden dat het ooit eens is gebeurd, maar er is geen reden om te denken dat dit meer dan eens of zelfs regelmatig voorkomt.

Het lastige is natuurlijk ook dat dit vrijwel niet te bewijzen is en daarbij komt ook nog de mogelijkheid dat de herinnering iets anders ingeeft dan de werkelijkheid. Ik zeg niet dat dat bij jou zo is, maar het is een mogelijkheid.

Bij Snatch staat ie er nog ja. Dat er 1 recensie weg is maakt me in principe niet veel uit, ik weet de film nog redelijk voor de geest te halen dus ik schrijf later een nieuw bericht. Het zou echter gewoon jammer zijn als er films wegdoezelen uit de stemmen. Ik zal m'n stemmen voor een tijd in de gaten blijven houden, maar een foto van elke review maken is natuurlijk wel erg extreem

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.