- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
oup
-
- 603 berichten
- 3368 stemmen
MM lag er laatst ook al een paar uur uit (alle metersites). Wat een failliete bende. Het einde is aanstaande?! Nog snel even je stemmen exporteren. Oh wacht… 
Antoon
-
- 151 berichten
- 5470 stemmen
Vandaag was de site 3x een tijd onbereikbaar.
Ja, dat was vanmorgen toen ik bezig was met het toevoegen van video's. Over video's gesproken, merk ik ook al een tijdje dat een aantal trailers wel te zien is op de telefoon maar niet op de laptop. Als voorbeeld neem ik maar even de trailer van "Davy Crockett and the River Pirates", die ik zelf alweer een tijd geleden heb toegevoegd. Op de telefoon is de trailer prominent te zien, op de laptop is de trailer verdwenen!
tijs.k
-
- 141 berichten
- 6 stemmen
Ben in België en kom er gewoon nauwelijks nog op door al die meldingen, nu alleen via VPN het is absurd
Mac Hammer Fan
-
- 6230 berichten
- 7479 stemmen
Vroeger gebeurde het dat een toevoeging niet doorkwam bij het inzenden door een beveiligingsfout. Dan kon je nog een of twee keer opnieuw proberen en lukte het alsnog. Dat gaat nu niet meer: krijg je de boodschap dan is de knop om in te zenden weg en mag je helemaal opnieuw beginnen. Misschien heeft het te maken met dat stupide verificatiesysteem dat nu is ingebouwd. 
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2267 stemmen
Werkt het exporteren van je stemmen nog steeds niet?
joolstein
-
- 11172 berichten
- 9178 stemmen
Wilde hier graag even een berichtje achterlaten om de mensen die deze site beheren te bedanken dat ze het toch steeds weer lukt om de MM-site weer een beetje brakker te krijgen! Het was echt een goed idee om het Cloudflare verificatiesysteem in te bouwen zodat het even duurt voordat je op MM zit en mag je elke twee minuten de pagina opnieuw laden anders werkt de zoekbalk niet meer.Mijn geluk als gebruiker kan daarmee niet op!
Daarnaast is het natuurlijk ook heel fijn dat plaatsen van een bericht of het toevoegen van films vermoedelijk doot dit Cloudflare ook niet zo heel vlekkenloos meer gaan. Heerlijk! Hoe fantatische is het ook dat regelmatig MM onbereikbaar is. Snap best dat de programmeurs wel meer te doen hebben dan ondehoud aan de site of...eigenlijk eerder herstel werkzaamheden. Dus wilde graag latten weten wat voor toppers jullie zijn om van MM dag in dag uit toch maar weer een puinhoop te maken! Jullie doen echt daarin je best en dat mag ook wel eens gezegd worden!
LouisLitt
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Bij Just a moment... Site > Algemeen > API-key:
Ik probeer een api-key aan te vragen. Als je dat via het aanvraagformulier ( Just a moment... probeert te doen, krijg je een melding dat de key naar je e-mailadres zal worden verzonden, maar daar komt hij niet aan (ook niet in spam). Ook met een ander e-mailadreskomt hij niet aan. Weet ms. iemand hoe dit te omzeilen ?
LouisLitt
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik probeer een melding te doen via het contactformulier, maar nadat je alles keurig hebt ingevuld krijg je een foutmelding.
Is er een andere route om met de beheerders in contact te komen ?
joachimt
-
- 3827 berichten
- 9897 stemmen
Paar dagen geleden nog geprobeerd en toen kreeg ik weer 0 kB.
r0bert0
-
- 52 berichten
- 1521 stemmen
Wilde hier graag even een berichtje achterlaten om de mensen die deze site beheren te bedanken dat ze het toch steeds weer lukt om de MM-site weer een beetje brakker te krijgen! Het was echt een goed idee om het Cloudflare verificatiesysteem in te bouwen zodat het even duurt voordat je op MM zit en mag je elke twee minuten de pagina opnieuw laden anders werkt de zoekbalk niet meer.Mijn geluk als gebruiker kan daarmee niet op!
Daarnaast is het natuurlijk ook heel fijn dat plaatsen van een bericht of het toevoegen van films vermoedelijk doot dit Cloudflare ook niet zo heel vlekkenloos meer gaan. Heerlijk! Hoe fantatische is het ook dat regelmatig MM onbereikbaar is. Snap best dat de programmeurs wel meer te doen hebben dan ondehoud aan de site of...eigenlijk eerder herstel werkzaamheden. Dus wilde graag latten weten wat voor toppers jullie zijn om van MM dag in dag uit toch maar weer een puinhoop te maken! Jullie doen echt daarin je best en dat mag ook wel eens gezegd worden!
Mac Hammer Fan
-
- 6230 berichten
- 7479 stemmen
Ook geprobeerd en nog steeds njet.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2267 stemmen
Bedankt joachimt en Mac Hammer Fan! Weet ik voldoende 
thunderball
-
- 5953 berichten
- 1424 stemmen
Ik lees hier dat ik blijkbaar niet de enige ben die voordat hij inlogt (nou ja het is niet eens inloggen, het is gewoon de site aanklikken) dat verificatie systeem krijgt en je seconden moet wachten voordat je de site op komt, later herhaalt het zich weer wanneer je na een tijdje ergens naar toe klikt.
Ik heb er nu weer een dag of twee last van.
blurp194
-
- 5698 berichten
- 4314 stemmen
Seconden wachten?
Op mijn ouwe ipad duurt het een minuut totdat ik mag zeggen dat ik geen robot ben.
Shinobi
-
- 4309 berichten
- 2561 stemmen
Dat ik de hele tijd gevraagd wordt om te bevestigen dat ik geen robot ben, is tot daaraan toe. Maar dat ik nu ook geconfronteerd word met tijdelijke ban berichten is helemaal next level:
John Milton
-
- 24321 berichten
- 13487 stemmen
je zou denken dat ze blij zijn met al je clicks, Shinobi... Maar kennelijk niet 
The website you are trying to visit has received too many requests and has temporarily blocked you from accessing it.
Common cause
The website owner has configured rate limiting rules that restrict how many requests a visitor can make to their site in a given time period. When you exceed this limit, Cloudflare returns a 1015 error.
Resolution
If you are a site visitor:
Wait for a period of time, then try accessing the website again later. Do not repeatedly try to access the website within a short period of time, as this may extend the block.
If you are still blocked or need help, contact the website owner or the website's support team directly for help. Cloudflare does not control which visitors are rate limited, the website owner sets these rules.
Ik heb deze nog niet gezien, persoonlijk. Wellicht is deze handeling een poging waard, Shinobi?
Shinobi
-
- 4309 berichten
- 2561 stemmen
Yes, thanks John Milton. Het is heel af en toe dat ik het zie, maar dat bovenop die Cloudflare verificatieberichten motiveert niet echt om deze site actief te gebruiken...
Stephan
-
- 7909 berichten
- 1391 stemmen
De site is een nagenoeg dood paard. De boer hoopt er nog wat aan te verdienen door de botten nog tot lijm te koken....
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat er nog vrijwilligers tijd in willen stoppen om de site draaiende te houden.
Maar ik zou ze eigenlijk willen oproepen om "en masse" dat werk neer te leggen en daarmee de site een snellere dood te geven, die ook een kreupel paard verdient.
Wellicht dat dát een wake-up call wordt of wellicht komt daarmee de site in andere (en capabele) handen.
Mac Hammer Fan
-
- 6230 berichten
- 7479 stemmen
Nieuwe foutmelding vandaag: "Could not connect in DatabaseConnection.php"
Wellicht weer geïntroduceerd met dat irritant verificatiesysteem.
Stephan123
-
- 248 berichten
- 1312 stemmen
Helaas worden steeds meer goede websites clickbait websites.
Tweakers is er ook zo'n eentje, sinds DPG Media dat heeft overgenomen. Ze zeggen onafhankelijk te zijn maar zijn ze niet.
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3825 stemmen
Mijn hemel, als dikke stront door een trechter, zo traag is 't. Ik ben geen robot.
Graaf Machine
-
- 10082 berichten
- 1521 stemmen
Ben tegenwoordig al blij als ik automatisch niet als bot wordt aangemerkt. De helf van de keren moet ik dat nog handmatig aanvinken ook.