• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.724 gebruikers
  • 9.421.778 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

r0bert0

• 50 berichten
  • 1506 stemmen

Hope for the best dan maar.

Het overzicht 'films op TV' werkt weer, maar nog niet helemaal naar behoren. Zombieland wordt 2 keer weergegeven. Maar beter iets dan niets. Bedankt in ieder geval!

jippie2010

• 2622 berichten
  • 8181 stemmen

Fijn dat het weer werkt inderdaad!

r0bert0

• 50 berichten
  • 1506 stemmen

Werkt grotendeels weer. Thanks.

Maar sbs9 zit er niet bij

r0bert0

• 50 berichten
  • 1506 stemmen

Nog steeds incompleet.

Graaf Machine

• 9984 berichten
  • 1468 stemmen

Het gaat hier gewoon dezelfde kant op als in de rest van de wereld. Je moet er maar aan wennen. Gelukkig hoef ik dat minder lang dan de wat jongere mensen.

Lucaij

• 475 berichten
  • 1879 stemmen

Mss al bekend, maar sinds een paar weken via Safari op iPhone knipperen de sterren als ik ga stemmen.

thunderball

• 5917 berichten
  • 1422 stemmen

Sinds gisteren, wanneer ik Moviemeter aan klik, zie ik eerst een paar seconden een check om te kijken of ik wel of niet een robot ben voor ik op Moviemeter beland, nooit eerder dit gezien op deze site.

Splinters

• 2631 berichten
  • 1391 stemmen

thunderball schreef:

Sinds gisteren, wanneer ik Moviemeter aan klik, zie ik eerst een paar seconden een check om te kijken of ik wel of niet een robot ben voor ik op Moviemeter beland, nooit eerder dit gezien op deze site.

Irritant idd. Overigens is er al tijden een bot actief; een reclamebot op de nieuwspagina.

Brix

• 19724 berichten
  • 5156 stemmen

thunderball schreef:

Idem, maar hier vandaag nog veel erger, talloze keren herhaling van die check.

blurp194

• 5618 berichten
  • 4269 stemmen

ik heb er ook last van. op m’n ouwe ipad duurt die ‘check’ al gauw een minuut. Echt rete irritant.

joolstein

• 11024 berichten
  • 9110 stemmen

Hier ook last er van...het duurt algauw richting een halve minuut en niet alleen bij opstarten van de pagina maar ook regelmatig tussentijds van de ene pagina naar de andere...en zowel op laptop als op mobile telefoon....frusterend

PS. Oh en als je inactief ben op de site, terug kom om wat op te zoeken lukt dat niet omdat die cloudfare het blokkeert, pas naar verversen van de site en die check werkt het weer!

Mac Hammer Fan

• 6101 berichten
  • 7469 stemmen

Ook ik ben niet gelukkig met die check.

En dan dit om de haverklap:

Document verlopen

Het opgevraagde document is niet beschikbaar in de buffer van Firefox.

Wat kunt u hieraan doen?

Klik op Opnieuw proberen om het document opnieuw van de website op te vragen.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Met mijn oude computer kan ik nu niet eens meer op de site vanwege die check. Irritant.

thunderball

• 5917 berichten
  • 1422 stemmen

Ik kom hier alleen via de laptop (van de zomer geschikt gemaakt voor Windows 11) en dan duurt het slechts een seconde of wat, maar omdat het nooit eerder was heb je al snel het idee dat er iets mis is, maar kennelijk heeft dus iedereen hier er last van.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Haha. Dit soort ellende is weer even wennen als je terugkomt van Jordy’s VijfSterren.

blurp194

• 5618 berichten
  • 4269 stemmen

Cloudflare 'we controleren even, tenminste, we zeggen dat we iets doen maar we zetten je gewoon even in de wacht terwijl we al je gegevens verzamelen - met een loophole in de wetgeving zodat je geen poot hebt om op te staan'.

Een van de meest kwalijke bedrijven in de Big Tech. En dat is nogal wat.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Wel bijzonder dat deze site na 1x checken nog dagenlang niet al weet of ik een bot ben of niet.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Lucaij schreef:

Mss al bekend, maar sinds een paar weken via Safari op iPhone knipperen de sterren als ik ga stemmen.

Ja hier ook. Ook een film toevoegen aan een van je lijsten is praktisch onmogelijk omdat de pop-up steeds wegspringt/ knippert.

r0bert0

• 50 berichten
  • 1506 stemmen

Overzicht nog steeds niet compleet. Pfff....

pampelonne

• 452 berichten
  • 210 stemmen

leuk hoor dat jullie met een enquête komen, ook voor vaste bezoekers die al heel lang op MM komen , maar gaat er dan ook eens wat veranderen aan die verschrikkelijke reclame??

dat ontneemt mij voor een substantieel deel het plezier om de site te bezoeken!

ik snap dat reclame-inkomsten nodig zijn.

ik wil ook best betalen om minder reclame te zien, maar zelfs dat lukt nog steeds niet...:(

r0bert0

• 50 berichten
  • 1506 stemmen

NIEUWS

Actiethriller 'Contraband' met Mark Wahlberg vanavond op televisie

Bas van Antwerpen - 15 april 2026, 09:00

Maar hij staat NIET in het overzicht. Hoe moeilijk kan het zijn zeg.

djoize

• 62 berichten
  • 0 stemmen

Kan Pathé Ypenburg toegevoegd worden aan de bioscopen en het programma ingelezen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.