- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Mac Hammer Fan
-
- 6140 berichten
- 7472 stemmen
Vanavond alweer problemen bij Firefox om toe te voegen. Sommige invoergegevens verdwijnen en ik mag opnieuw beginnen. Wanneer wordt dat opgelost?
kappeuter (crew films)
-
- 74701 berichten
- 5987 stemmen
De crew kan op dit moment door een storing tijdelijk geen toevoegingen behandelen. Excuses voor het ongemak.
badfans69
-
- 4087 berichten
- 6238 stemmen
Vanavond alweer problemen bij Firefox om toe te voegen. Sommige invoergegevens verdwijnen en ik mag opnieuw beginnen. Wanneer wordt dat opgelost?
Vandaag was de site rond 16.15 uur compleet offline.
Captain Pervert
-
- 4727 berichten
- 2121 stemmen
Twee bugs:
1. als ik ben ingelogd dan kan ik niet op mijn naam klikken voor mijn profiel/filmlog enz. Er komt dan geen dropdown. Er gebeurt niks. Dit gebeurt in Firefox, in Chrome werkt het wel.
2. Als je een post wilt markeren als recensie dan kon dat altijd door links ervan op de sterren te klikken. Maar die sterren zijn sinds kort verdwenen. Echter, het werkt nog wel: je klikt dan feitelijk op een wit vlak, daarna verschijnen de gele sterren wel, maar dat ontdekte ik bij toeval. Dit speelt in Firefox en Chrome.
/edit: oh, ik zie dat de tweede al eerder is gemeld. Nou ja.
kappeuter (crew films)
-
- 74701 berichten
- 5987 stemmen
De bugs worden gerapporteerd aan de programmeurs.
Twee bugs:
1. als ik ben ingelogd dan kan ik niet op mijn naam klikken voor mijn profiel/filmlog enz. Er komt dan geen dropdown. Er gebeurt niks. Dit gebeurt in Firefox, in Chrome werkt het wel.
We hebben die melding eerder gekregen. Het zou alleen om de homepage gaan. Op andere pagina's werkt het wel, volgens een andere user die hetzelfde probleem had.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11959 berichten
- 5370 stemmen
Kan het zijn dat de pagina's van de streamingdiensten (sowieso Netflix, MUBI en Prime) niet meer worden geüpdatet?
kappeuter (crew films)
-
- 74701 berichten
- 5987 stemmen
Kan het zijn dat de pagina's van de streamingdiensten (sowieso Netflix, MUBI en Prime) niet meer worden geüpdatet?
Ze zijn er mee bezig om niet meer afhankelijk te zijn van scrapers, die niet altijd goed werken. Hopelijk komt daar binnenkort een oplossing.
Prime video werkt al een tijdje niet meer inderdaad.
Netflix wordt nog wel bijgewerkt en MUBI, daar heb ik nog even een paar koppelverzoeken van behandeld.
La Grazia (Film, 2025) is ook nieuw toegevoegd op MUBI trouwens, die staat niet in het nieuw toegevoegd overzicht omdat er onterecht een vroege datum bij de pagina stond.
Soms staan MUBI titels opnieuw op MUBI, dan zie je ze niet weer bij het nieuw overzicht, maar wel in het totaal overzicht.
Montorsi
-
- 9748 berichten
- 2390 stemmen
Ze zijn er mee bezig om niet meer afhankelijk te zijn van scrapers, die niet altijd goed werken. Hopelijk komt daar binnenkort een oplossing.
Zou voor de gebruiker mooi zijn. Maar in alle eerlijkheid, dat de eigenaren er mee bezig zijn werd 2 maanden geleden door toentertijd joachimt ook al aangegeven. Heeft het echt zoveel urgentie achter de schermen?
kappeuter (crew films)
-
- 74701 berichten
- 5987 stemmen
Je hebt het bericht van afgelopen woensdag gemist. Joachimt heeft zijn crewtaken neergelegd.
jippie2010
-
- 2632 berichten
- 8205 stemmen
Rental Family (Film, 2025) staat sinds 15 april op Disney+ , maar dit is nog niet juist ingevoerd. Elke film rond en na deze datum lijkt niet goed gegaan te zijn. Ook het kopje 'nieuw op Disney+' is leeg. Is dit ook een gevalletje van een falende scraper?
kappeuter (crew films)
-
- 74701 berichten
- 5987 stemmen
Rental Family (Film, 2025) staat sinds 15 april op Disney+ , maar dit is nog niet juist ingevoerd. Elke film rond en na deze datum lijkt niet goed gegaan te zijn. Ook het kopje 'nieuw op Disney+' is leeg. Is dit ook een gevalletje van een falende scraper?
Ja hiervoor geldt hetzelfde.
Voor Prime Video zijn we nu weer titels aan het koppelen.
Montorsi
-
- 9748 berichten
- 2390 stemmen
Je hebt het bericht van afgelopen woensdag gemist. Joachimt heeft zijn crewtaken neergelegd.
Dat had ik inderdaad niet gezien.
Los daarvan blijft mijn vraag wel staan. Hier zijn ze toch al een hele tijd mee bezig?
kappeuter (crew films)
-
- 74701 berichten
- 5987 stemmen
Los daarvan blijft mijn vraag wel staan. Hier zijn ze toch al een hele tijd mee bezig?
Dat is zo. Ze zijn bezig de site achter de schermen aan het moderniseren.
De Prime Video koppeling is nu hersteld. We zijn daar nu titels voor aan het koppelen.
jippie2010
-
- 2632 berichten
- 8205 stemmen
Aan alle crewleden: dank voor alle inzet, tomeloze geduld, de tijdsinvestering en het enthousiasme: het lijkt mij niet makkelijk maar jullie zorgen ervoor dat ik terug blijf komen naar deze site