menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
YoG
Bedankt!

Zou makkelijker moeten/mogen

Er staat dat xXx vanavond op tv komt maar dat klopt niet, het vervolg komt vanavond op televisie.

stinissen (crew)
jumpstylemovie schreef:
Er staat dat xXx vanavond op tv komt maar dat klopt niet, het vervolg komt vanavond op televisie.

Dank u is aangepast.

Het is mij opgevallen dat er s'nachts rond 3 a 4 uur de site niet bereikbaar is? Dit duurt maar eventjes, maar het stoort wel een beetje. I.p.v. dat ik MM zie, is het scherm wit. Dit is zo op alle 2 onze pc's. Maar ja, er zitten niet veel mensen nog op internet, zo laat.

Ja, klopt, hier ook.
Maar ach, zo erg is dat toch ook weer niet, want het duurt maar kort.
Daarentegen had ik er rond 12 uur s'nachts geen last van, zoals voorheen vaste prik was(en ook geen ramp)

Mug
Mijn Vader Is een Detective (2009)

Staat de melding dat die draait in zoveel bioscopen, terwijl dat onjuist is. Moet deel 2 zijn. Dit komt ongetwijfeld doordat er geen huur/koop dvd data zijn ingevuld bij deel 1, en juist wel bij deel 2? Wellicht is dit bugje op te lossen.

kappeuter (crew)
Vreemd ja. Hoe het komt kan ik ook niet 1-2-3 zien.
In de logs vind ik geen clue.
Het corrigeren van foutieve Belbios koppelingen kan vooralsnog alleen Jordy doorvoeren, dus even wachten tot hij terug is van vakantie, over aantal dagen.

Zou het niet fijn zijn dat je op iemands profiel bij "laatste bezoek" kan zien of iemand momenteel online is? Dat zou ik tenminste wel handig vinden

kappeuter (crew)
Bij jou staat momenteel:
Laatste bezoek: vandaag 19:38 uur

Dan zie je toch dat jij nu online bent?

Wanneer en hoe lang is deze site nou precies disfunctoneel des nachts? Het is iig niet bepaald " maar even ", zoveel is duidelijk. Een inhoudelijk en adequaat antwoord zou - hoewel verrassend - toch op prijs worden gesteld. Dank u.

kappeuter (crew)
De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic

rep_robert schreef:
Van 00:00 tot 00:03, bij 00:03 kan ik weer op de site. Maar was al bekend inderdaad.

Jordy schreef:
In overleg met het hostingbedrijf zal deze downtime als het goed is voortaan rond 2.45 uur zijn. En dan moeten jullie echt op bed liggen.

(hoe lang is mij niet bekend)

Als je in hetzelfde venster blijft kan het lang duren ja, na een paar minuten je browser even herstarten dus!

Als iemand zich uitschrijft verdwijnen zijn stemmen toch?
Nochtans toont het icoontje hier van niet: Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966)

kappeuter (crew)
Ja, maar dat gebeurt niet meteen. Eenmaal in de zoveel dagen loopt dat scriptje.
Ik heb het nu alsnog even handmatig gedaan.

Ah ok, ik dacht dat het scriptje iedere nacht liep.

Ik heb het idee dat er af en toe (al is het volgens mij heel sporadisch) stemmen verdwijnen. Ik hou mijn stemmen ook bij in Excel en ik zit nu met een verschil van 1, terwijl ie vorige week nog goed stond. Zijn er wellicht films verwijderd?

Wat zijn de richtlijnen voor hoofdletters bij alternatieve cuts? Alles in kleine letters, lijkt mij? Staat wel zo netjes en is correcter tussen haakjes. Zie dat het nogal verschilt per crewlid.

kappeuter (crew)
Ja, alles in kleine letters (director's cut, unrated version etc.), tenzij er een land vermeld wordt.

Freak (1998)

Is dit geen stand-upcomedy?

Vraagje.

Wanneer je boven in het zoekvak zoekt op een filmtitel met 'the' als eerste woord, vindt hij niet altijd de film. Ik snap dat bij bijvoorbeeld Day, The de film in de videotheek of iets dergelijks op de D geselecteerd wordt, maar ik vind dat hier vrij irritant.

Meer mensen die zich hieraan ergeren?

The film "Three Amigos" is niet te vinden via het zoekveld rechtsbovenin, omdat de off. titel begint met een omgekeerd uitroepteken. Is het mogelijk om dat te fiksen?

Dick2008
Je hebt nog wel meer films die bij de 0-9 terecht komen en moeilijk te vinden zijn. Átame!, The Burbs, 'till there was you, ¿Bin Ich Schön?. 'Burbs vindt hij wel. Wel raar inderdaad, komt waarschijnlijk door alternatieve titel.

Verbeteren van het zoeken naar dit soort gevallen staat reeds op de lijst. The Day kun je gewoon vinden door op enter te drukken na je zoekopdracht.

Klopt, is inderdaad maar één klikje extra, alleen ik irriteerd me er aan. Sorry

Het valt me op dat er af en toe 'gekke dingen' in het tabblad Gebruikers staan in Mijn Updates.

Dit was er vannacht weer eentje, ik wist niet dat het kon (het is ook niet waar):

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i52.tinypic.com/1hp0lf.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

bedankt, ik zal er naar kijken

OK, wat ook voorkomt is dat er staat nieuw bericht bij (). - en dan geen titel en geen jaartal - alleen haakjes. De link komt uit bij een witte bladzijde. Dit is alleen bij updates van een mod. Dus misschien heeft het met verplaatste berichten te maken. En soms doet de link naar 'nieuw bericht' het niet, maar dát zou ermee te maken kunnen hebben dat de betreffende user het bericht alweer verwijderd heeft. Maar die 0,0 stem kan ik niet verklaren.

"Mijn Films" blijft ook toch altijd nog een zorgenkindje, zoals:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i56.tinypic.com/2cfyzgh.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

In de kantlijn links staat duidelijk (6), maar er staan maar 5 films in de map.
(ik heb vijf films in bestelling, dus dat laatste klopt).

ga ik ook naar kijken, bedankt

Mochizuki Rokuro schreef:
In de kantlijn links staat duidelijk (6), maar er staan maar 5 films in de map.
(ik heb vijf films in bestelling, dus dat laatste klopt).

Zonder dat ík er iets aan veranderd hebt is het overigens vandaag wél weer goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:46 uur

geplaatst: vandaag om 12:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.