• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.349 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

kappeuter schreef:

Mac Hammer Fan

Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?

Voor toevoegingen is Firefox het gemakkelijkst. Ik zal voor correcties eens Safari proberen en laat iets weten, maar als ik in Safari gegevens kopieer uit imdb naar Pages is het resultaat minder goed dan Firefox om achteraf mee te werken.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Helaas is Safari niet handig voor mijn werk met Moviemeter. Het is een hele omweg om de bestanden te openen die gedownload zijn. Ik probeer nog even met Brave. (ik werk met Apple)

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Tot mijn spijt is Brave ook niet bruikbaar bij toevoegingen. Bij kopiëren van teksten van bepaalde sites krijg ik bij hoofdletters soms in de plaats vraagtekens. Ik moet dus Firefox blijven gebruiken.

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Waarom is hier reageren niet mogelijk? Marvel-films kijken? Dit is de juiste volgorde (update 2025) | Disney+ Nieuws | MovieMeter.nl

Niks over LHBT, Gaza, covid of een andere maatschappelijke splijtzwam

Erg benieuwd naar de reden ......

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Deze is verre van compleet. Bovendien werkt de zoekfunctie (dus obv aparte parameters door het aanbod zoeken) niet voor series (maar dat is niet uniek voor het aanbod van HBO, dat kan gek genoeg nergens).

Maar ik doelde eigenlijk op het on demand overzicht de pagina van de serie zelf.

Zie bijv:

The Sopranos (Serie, 1999 - 2007) - MovieMeter.nl

The White Lotus (Serie, 2021 - 2025) - MovieMeter.nl

En dus de toplijst waar je niet op HBO kunt filteren, maar wel op Netflix, Videoland etc.

Top 100 beste series aller tijden - moviemeter.nl

Hier wil ik nog aan toevoegen dat er ook films zijn die volgens het overzicht van MM te zien zijn op HBO Max, maar dat in werkelijkheid dit niet (meer?) het geval is. Neem bijvoorbeeld The Gentlemen (Film, 2019) - MovieMeter.nl.

joachimt

iets om mee te nemen?

joachimt (crew films)

• 3795 berichten
  • 9720 stemmen

Montorsi schreef:

iets om mee te nemen?

Als dit soort dingen niet kloppen, dan ligt er meestal een heel systeem uit die de koppelingen verzorgt. Als dat gecontroleerd/hersteld wordt, lost dat meestal alles in één keer op. Even afwachten dus.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Hoe moeilijk kan het zijn hè? Mijn hemel...

Ik zou mijn eerste vraag over deze bug wel willen quoten met een permalink, maar die doet het dus niet.

Is de beheerder/programmeur van deze site überhaupt wel in staat om een bug te fixen? Of zit die persoon enkel nieuwsberichtjes te pushen van streamingsdiensten om z'n buideltje te vullen?

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

De hoeveelheid reclame berichten over het geweldige aanbod van (met name) Netflix (onder het mom van nieuwsberichten), begint wel écht beschamend tevworden hoor.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

mister blonde schreef:

De hoeveelheid reclame berichten over het geweldige aanbod van (met name) Netflix (onder het mom van nieuwsberichten), begint wel écht beschamend te worden hoor.

Ik denk niet dat er iets is dat hier gezegd kan worden, dat dát veranderd. Al wordt het door 46 users achter elkaar geroepen.

Los daarvan ben ik het volledig met je eens, die items zijn betreurenswaardig als filmliefhebber. Maar volgens mij is er maar een course of action:

https://y.yarn.co/256d9a89-18ca-464c-8374-9c3f24fd68eb_text.gif

Richardus

• 2128 berichten
  • 1196 stemmen

Buttons in de bovenste balk werken nog nauwelijks bij mij. Dus menu, zoekicon, meldingen. Soms klik ik erop en opeens opent er wel weer wat. Android, brave browser. Blockende dingetjes uitschakelen helpt niks. Oh, en net ook weer; scrollt de pagina opeens eindje naar boven.

Maar goed, als ik geen films meer kan zoeken, houdt het becijferen ook op. Ik zag nog een link naar forum in main screen, anders had ik hier niet terecht kunnen komenm

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Waarom is de naam van acteur Benoît Magimel niet meer zichtbaar? Hij wordt bij de films waarin hij meespeelt gewoon niet meer vermeld. Wel de rol die hij speelt, en ook eventueel een foto, maar niet zijn naam. Zie bijvoorbeeld Pacifiction (Film, 2022) , of La Pianiste (Film, 2001)

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Graaf Machine schreef:

Waarom is de naam van acteur Benoît Magimel niet meer zichtbaar? Hij wordt bij de films waarin hij meespeelt gewoon niet meer vermeld. Wel de rol die hij speelt, en ook eventueel een foto, maar niet zijn naam. Zie bijvoorbeeld Pacifiction (Film, 2022) , of La Pianiste (Film, 2001)

Klopt, dat is een bij de crew bekende bug en is al een jaar geleden doorgegeven aan de programmeur.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Mooie toevoeging, dat de pre- en sequels van een film er nu in een mooi overzicht naast staan. Mag ook wel eens gezegd worden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heb ik wat gemist? Waar kun je dat vinden?

joolstein

• 10826 berichten
  • 8910 stemmen

Complimenten voor de crew-leden, die deze week veel extra werk moeten verzetten met die hardnekkige Temu-mol!

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Temu-mol? Heb ik iets gemist?

badfans69

• 3960 berichten
  • 6126 stemmen

John Milton schreef:

Temu-mol? Heb ik iets gemist?

Spambots met Temu reclame.

Stephan123

• 236 berichten
  • 1223 stemmen

mister blonde schreef:

De hoeveelheid reclame berichten over het geweldige aanbod van (met name) Netflix (onder het mom van nieuwsberichten), begint wel écht beschamend tevworden hoor.

Dit zijn gewoon standaard opvulberichten om nieuws te brengen

Nieuwe serie op Netflix , komt er standaard een bericht op Moviemeter de volgende dag , dit is een hit, iedereen moet hem kijken etc, en dan zijn er maar een enkele stemmen , een enkele reactie op X, of IMDB .

Dat was onder de oud-eigenaar Jordy nooit gebeurd zulke standaard niet zeggende berichten .

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Om geld te verdienen. Van de 15 nieuwsberichten nu op de homepage, gaan er 9 over netflix en 3 over het aanbod op andere diensten. De reclameberichten verkopen als nieuws is nog het ergste.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

En dat terwijl de beheerders van de site helemaal niet geïnteresseerd zijn om heel wat bugs op te lossen. Er komt gewoon geen reactie op mijn vele posts. We beseffen alleen hoe goed Jordy was.

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

De pagina van de documentaire “Bidden voor het Einde” (2025) is van de site verwijderd.

Deze stond al op de site als Praying for Armageddon (Film, 2023) - MovieMeter.nl.

brucecampbell

• 3315 berichten
  • 7360 stemmen

ik heb 2 lijsten "nog te zien" en "nog zien", die laatste moet eigenlijk "nog zien 2025" zijn, maar ik kan die lijst niet raadplegen bij mijn profiel. Kan er enkel toevoegen bij de films zelf.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8082 stemmen

brucecampbell schreef:

ik heb 2 lijsten "nog te zien" en "nog zien", die laatste moet eigenlijk "nog zien 2025" zijn, maar ik kan die lijst niet raadplegen bij mijn profiel. Kan er enkel toevoegen bij de films zelf.

Kan je hem wellicht via deze route raadplegen?

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Wat ik irritant vind is als je op de pagina van een acteur of regisseur bent en je gaat kijken naar zijn films, en je klikt er op 1 en daarna ga je naar vorige dan schiet je weer helemaal terug naar de recenste film. En dat is toch best vervelend als een acteur 60 films heeft gemaakt

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Mijn vriendin - nic1991 - krijgt meer en meer advertenties te zien. Het houdt haar tegen om de site te gebruiken. Kan er iets tegen deze zee van ads gedaan worden?

brucecampbell

• 3315 berichten
  • 7360 stemmen

Q Jones schreef:

Wat ik irritant vind is als je op de pagina van een acteur of regisseur bent en je gaat kijken naar zijn films, en je klikt er op 1 en daarna ga je naar vorige dan schiet je weer helemaal terug naar de recenste film. En dat is toch best vervelend als een acteur 60 films heeft gemaakt

Had dit probleem als een vermeld een hele tijd geleden, maar geen reactie op gekregen.

brucecampbell

• 3315 berichten
  • 7360 stemmen

jippie2010 schreef:

(quote)

Kan je hem wellicht via deze route raadplegen?

Ja, maar hoe kom ik daar zelf? Ik zie nergens "mijn mappen"

badfans69

• 3960 berichten
  • 6126 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Mijn vriendin - nic1991 - krijgt meer en meer advertenties te zien. Het houdt haar tegen om de site te gebruiken. Kan er iets tegen deze zee van ads gedaan worden?

Sinds Jordy de site verkocht heeft aan Achterhoekers, is de drijfveer geld, geld en geld. Niks meer niks minder. Gelukkig mogen ze geen gok reclame meer maken.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8082 stemmen

brucecampbell schreef:

(quote)

Ja, maar hoe kom ik daar zelf? Ik zie nergens "mijn mappen"

Door rechtsboven op het mapje te klikken:https://i.postimg.cc/gJQkSNZ7/MM.jpg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.