• 15.825 nieuwsartikelen
  • 178.404 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.112 gebruikers
  • 9.378.158 stemmen
Avatar
 
banner banner

Spring Breakers (2012)

Drama / Misdaad | 94 minuten
2,85 1.680 stemmen

Genre: Drama / Misdaad

Speelduur: 94 minuten

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Harmony Korine

Met onder meer: James Franco, Selena Gomez en Vanessa Hudgens

IMDb beoordeling: 5,3 (153.704)

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 11 april 2013

  • On Demand:

  • Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • Netflix Niet beschikbaar op Netflix
  • Videoland Niet beschikbaar op Videoland
  • Prime Video Niet beschikbaar op Prime Video
  • Disney+ Niet beschikbaar op Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Google Play
  • meJane Niet beschikbaar op meJane

Plot Spring Breakers

"A little sun can bring out your dark side."

Brit, Candy, Cotty en Faith zijn beste vriendinnen sinds de lagere school. Ze wonen samen in een saai studentenhuis en zijn op zoek naar avontuur. Het enige wat ze moeten doen om echt plezier te beleven is genoeg geld bij elkaar sparen voor de voorjaarsvakantie. Wanneer ze de crimineel 'Alien' ontmoeten belooft deze hen te voorzien van alle spanning en opwinding die ze maar wensen. Onder aanmoediging van hun nieuwe vriend is het al snel duidelijk hoe ver meisjes willen gaan voor hun ultieme voorjaarsvakantie.

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Social Media

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

xgogax . Wat betreft liquid narrative en concept en nachtscenes zijn vergelijkingen met Godard, Mann en Hou nooit ver weg. Vooral voor de end conclusion zijn de invloeden van Miami Vice zeer aanwezig.


avatar van ghostman

ghostman

  • 5740 berichten
  • 5 stemmen

nummer2 schreef:
En wat betekenen die verwijzingen voor deze film?
(ben niet op de hoogte van het werk van Mann, maar je hebt wel m'n interesse voor Miami Vice aangewakkerd, zal hem binnenkort eens opzoeken)

Fatalisme = een van de belangrijkste thema's waar Mann vooral in is geïnteresseerd . Flashforward dat er aan het ( onontkoombare ) noodlot niet te ontsnappen valt . Dat het tragisch zal aflopen met Alien .
Of gewoon een knipoog naar Heat (1995) voordat ze een overval plegen ...


Naomi Watts schreef:
xgogax . Wat betreft liquid narrative en concept en nachtscenes zijn vergelijkingen met Godard, Mann en Hou nooit ver weg. Vooral voor de end conclusion zijn de invloeden van Miami Vice zeer aanwezig.

Alien en zijn ' wannabe gangster chicks ' hadden zomaar groteske personages / clowns kunnen zijn uit het werk van GODard !
Zij doen mij vooral denken aan de ' clowns ' in Pierrot le fou (1965) ( maar ook in bijna al zijn films ) !

" The poetic fate of both clown and gangster is death. Godard's genius was to create this cultural avatar of hoodlum clown and depict him in film as a satirical response to the conditions characteristic of life in the AMERICAN century. "

Voor meer : starandshadow.org.uk


avatar van Redlop

Redlop

  • 8961 berichten
  • 3566 stemmen

ghostman schreef:

In mijn ogen is dit meesterwerk een kleine ode aan het gehele oeuvre van Michael Mann !

Harmony Korine is eerder geïnspireerd door Gaspar Noé. Hier vertelt hij dat hij met behulp van Benoit Debie de film dezelfde duistere look wilt geven als een film als Enter the Void.


avatar van ghostman

ghostman

  • 5740 berichten
  • 5 stemmen

In dit interview geeft hij toch echt aan zwaar beïnvloed te zijn door Miami Vice (2006) !

NYTimes.com

Naomi Watts schreef:

Wat betreft liquid narrative

Doet mij o.a. ook denken aan Trois couleurs: Blanc (1994) van Krzysztof Kieslowski , met al die flashforwards & flashbacks en karikaturale personages / verhaallijnen ...


avatar van danuz

danuz

  • 12935 berichten
  • 0 stemmen

Maar eens herzien, op deze eerste "zomerse" dag (it's a stretch, i know).

Beviel me een pak beter dan de eerste kijkbeurt! Ben er fris en minder serieus ingegaan en heb voor de gelegenheid even vergeten dat het om een Korine ging (al die bagage kan een kijkervaring soms serieus in de weg staan). Nog steeds vind ik het geen meesterwerk, maar die soundtrack beviel me goed zeg - net als die constante stroom aan neon-kleuren. Dan mag het verhaal vooral in het begin wat (te) infantiel voelen, maar dit is toch vooral een film om lekker bij weg te dromen. Het is en blijft gewoon een wat foute, maar ook leuke, en bedwelmende, sex/guns/drugs-fetisch vastgelegd op film.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom geen stem eigenlijk danuz? Moet je 'm eerst tien keer gezien hebben?

Goed idee, echt zo'n film die op zomerse dagen kijken nog eenx extra werkt. Kijk met mooi weer zelden films maar maak bi jSb wel een uitzondering.


avatar van Fortune

Fortune

  • 4316 berichten
  • 2772 stemmen

1e kijkbeurt 1.5*, 2e keer 4*.

De film moet wennen en is ook helemaal niet serieus bedoeld.


avatar van danuz

danuz

  • 12935 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waarom geen stem eigenlijk danuz? Moet je 'm eerst tien keer gezien hebben?

Goed idee, echt zo'n film die op zomerse dagen kijken nog eenx extra werkt. Kijk met mooi weer zelden films maar maak bi jSb wel een uitzondering.

Stond op 2.0*, zal nu wat omhoog gaan, maar moet nog even bezinken (twijfel tussen 3.5 en 4.0*).

En op van die seizoen transitiedagen kunnen films met een uitgesproken sfeer soms nog net dat beetje beter vallen merk ik.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah, duidelijk, want je bent best een actieve stemmer. Fijn dat ie beter bevallen is Daan. Sowieso een film waar de focus en haar taal per herziening wil shiften en die seizoen transitiedagen helpen ook ja .


avatar van ghostman

ghostman

  • 5740 berichten
  • 5 stemmen

Geniale oneliners die rijmen ! Net een gedicht , misschien is het er ook een en het rijmt !

These three girls in front of me,

I can't believe what I see.

How can this be?

They're like mermaids come up from the sea.

Close my eyes. Every time I look,

They're like old fashioned bitches straight out of book.

These three girls in front of me,

Can't believe what I see.


avatar van Auke Briek

Auke Briek

  • 239 berichten
  • 54 stemmen

ghostman schreef:

Net een gedicht , misschien is het er ook een en het rijmt !

These three girls in front of me,

I can't believe what I see.

How can this be?

They're like mermaids come up from the sea.

Close my eyes. Every time I look,

They're like old fashioned bitches straight out of book.

These three girls in front of me,

Can't believe what I see.

Een van de vele hoogtepunten uit de film voor mij. Geweldige harmonie tussen tekst, beeld en geluid, waarbij je heerlijk kunt wegdromen. Krijg spontaan weer zin in een herbekijk.


avatar van ghostman

ghostman

  • 5740 berichten
  • 5 stemmen

Auke Briek schreef:

(quote)

Een van de vele hoogtepunten uit de film voor mij. Geweldige harmonie tussen tekst, beeld en geluid, waarbij je heerlijk kunt wegdromen. Krijg spontaan weer zin in een herbekijk.

Volgens mij kun je dit meesterwerk zien als een visueel ( video ) gedicht , de hele film is op zo'n spontane , nonchalante en dichterlijk rijmende wijze losjes geëdit ( in versvorm ) : denk aan ' ritmische ' herhalingen ( flashforwards & flashbacks ) en jump cuts .

Wat een GENIAAL meesterwerk !


avatar van sp00kjj

sp00kjj

  • 8 berichten
  • 27 stemmen

Jarenlang snuffel ik al op Moviemeter rond maar ik heb nooit de behoefte gehad een account aan te maken. Spring Breakers deed echter alles veranderen.

Zoals hier al vele malen genoemd is het camerawerk prachtig en stuiteren de neon-kleuren de volgende dag nog steeds voor je ogen langs. Dat, in combinatie met de niet-altijd-even-mooie-maar-wel-perfect-passende soundtrack maakt dit tot een film die 90 minuten lang meesleept in een totaal andere wereld. Een wereld waarin niets moet en alles mag, een wereld waarin mensen hun dromen najagen, een wereld die zoveel beter lijkt dan de wereld waarin wij leven, maar schijn bedriegt.

Mijn hele leven dacht ik een liefhebber van film te zijn, totdat ik Spring Breakers zag. Mijn tot-toen-toe favoriete films vielen in het niets toen ik deze film zag. Wat een prachtige film, de eerste kijkbeurt was in één zucht voorbij. Vervolgens dezelfde dag nog de film met audiocommentaar van Korine gezien. Inmiddels heb ik de film minimaal twintig keer gezien, minimaal.

Nog nooit was ik zo onder de indruk en nog nooit was de herkijkbehoefte zo groot. De vier dames zetten vier heerlijke rollen neer, vooral Selena Gomez heeft mij aangenaam verrast, vooral in de scène waarin Alien haar apart neemt maakt ze veel indruk. Ashley Benson zet de voor mij minst memorabele rol van de vier neer. Met de introductie van Alien (door James Franco die - totaal onherkenbaar - de meest opmerkelijke en vreemde rol neerzet, en dat doet hij belachelijk goed) slaat de film definitief om en krijgt het een rauw randje. Zo worden we in het eerste deel vooral geconfronteerd met half-ontblote Spring Breakers, zo worden we in het tweede deel vooral geconfronteerd met de andere kant van Spring Break.

In tegenstelling tot velen vind ik juist het eerste deel het sterkst. De spanning die wordt opgebouwd in aanloop naar de overval, de parking lot scene (met het geweldige contrast tussen de kinderlijke, speelse kant en de harde, medogenloze kant van de dames) en natuurlijk mijn favoriete scène: de With You, Friends (Long Drive)-scene waarin de relatie tussen beeld, geluid en tekst eigenlijk niet beter kan. Kippenvel. In het tweede deel springt voor mij vooral de slotscène eruit, met weer die heerlijke soundtrack.

Zonder dat je het doorhebt is de film afgelopen, gadegeslagen hoor je de eerste klanken van Ellie Gouldings 'Lights' die ik prima kan uitzitten, denkend over wat ik zojuist heb gezien. En ik raak maar niet uitgedacht, want wat heeft deze film een indruk op mij achter gelaten. Zonder twijfel mijn favoriete film aller tijden, en ik geloof niet dat dit ooit nog overtroffen kan worden.


avatar van merijn82

merijn82

  • 1931 berichten
  • 460 stemmen

Kloon van NW, bannen die handel


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

merijn82 schreef:

Kloon van NW, bannen die handel

Haha, het lijkt er inderdaad ernstig op.

Al zal ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen Hudgens niet te noemen .


avatar van sp00kjj

sp00kjj

  • 8 berichten
  • 27 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al zal ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen Hudgens niet te noemen .

Vind het zelf ook wel een klein beetje een schande maar er valt ook niet zo gek veel te zeggen over Hudgens. Ze speelt goed en het is geen straf om haar gedurende de gehele film in bikini te mogen aanschouwen. Maar haar personage is vrij leeg, wat waarschijnlijk de bedoeling was, maar dat maakt haar wel minder interessant, vind ik.


avatar van nummer2

nummer2

  • 447 berichten
  • 29 stemmen

sp00kjj schreef:
en natuurlijk mijn favoriete scène: de With You, Friends (Long Drive)-scene waarin de relatie tussen beeld, geluid en tekst eigenlijk niet beter kan. Kippenvel.

Het is overigens niet de 'long-drive' mix. Het is ook mijn favoriete scène, ben daarom even op zoek gegaan naar de 'echte' track: YouTube - Skrillex - With You Friends (My Name Is Skrillex EP)

Maar inderdaad, het is de combinatie die het 'm doet. Onwaarschijnlijk mooi. Overigens is de scene daarna met het 'wild for the night, fuck being polite' ook wel aardig. Het verbaasde me hoe ik in deze film van deze muziek ben gaan houden, maar dan ook echt alleen in de context van de film.

Heb 'm inmiddels vaak herzien. Zie nu ook dat m'n sterren al ver omhoog moeten. Vlak na To The Wonder de beste film van 2013.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, niet helemaal waar. Het is gewoon Long Drive met slechts wat sampling van de versie die jij noemt. Anders had die versie wel op de score van Martinez en Skrillex gestaan.

sp00kjj schreef:

(quote)

Vind het zelf ook wel een klein beetje een schande maar er valt ook niet zo gek veel te zeggen over Hudgens. Ze speelt goed en het is geen straf om haar gedurende de gehele film in bikini te mogen aanschouwen. Maar haar personage is vrij leeg, wat waarschijnlijk de bedoeling was, maar dat maakt haar wel minder interessant, vind ik.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Brit en Candy beginnen als het meest 'onderkoeld' maar maakt ze voor mij als personage helemaal niet minder interessant, op het eind v/d rit hebben ze toch de meeste karakterontwikkeling, en zijn hun personages toch samengesmolten met de thematieken van de film (meer dan Alien). Hedonisme, vastklampen aan je idealen, streven naar absolute vrijheid, hun 'reis' van het mens zijn van nihilsme naar (trans)humanisme en vrede vinden in je 'sterfelijkheid'. Als je dat er niet in ziet, zijn ze inderdaad leeg. Ondanks dat de film vooral een transcendente ervaring is kent de film hele sterke thema's, helaas wordt dat nog wel eens over het hoofd gezien.

Maar Hudgens heeft van de 'gedurfde' dingen die de dames moesten doen het meeste risico genomen. Vooral als je dan nog eens rekening houdt met haar imago, heel erg knap.

Maar leuk dat je ook zo obsessief enthousiast ben over de film, ik weet hoe het is .


avatar van nummer2

nummer2

  • 447 berichten
  • 29 stemmen

Welke momenten/gebeurtenissen/uitspraken in deze film zou jij dan als transhumanistisch willen betitelen? Heb misschien een te strak idee bij het transhumanisme, maar kan me zo gauw eigenlijk niks voor de geest halen wat daarmee te maken heeft.


avatar van Glacius

Glacius

  • 4297 berichten
  • 3032 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, niet helemaal waar. Het is gewoon Long Drive met slechts wat sampling van de versie die jij noemt. Anders had die versie wel op de score van Martinez en Skrillex gestaan.

(quote)

Brit en Candy beginnen als het meest 'onderkoeld' maar maakt ze voor mij als personage helemaal niet minder interessant, op het eind v/d rit hebben ze toch de meeste karakterontwikkeling, en zijn hun personages toch samengesmolten met de thematieken van de film (meer dan Alien). Hedonisme, vastklampen aan je idealen, streven naar absolute vrijheid, hun 'reis' van het mens zijn van nihilsme naar humanisme en vrede vinden in je 'sterfelijkheid'. Als je dat er niet in ziet, zijn ze inderdaad leeg. Ondanks dat de film vooral een transcendente ervaring is kent de film hele sterke thema's, helaas wordt dat nog wel eens over het hoofd gezien.

.

Dit blijft natuurlijk wel eigen interpretatie, de aanwezigheid van deze thema's. Ik voel overigens wel wat voor jouw sentiment betreft deze film, daar niet van. Er kan echter alleen gesproken worden van passend of minder passend. (Afhankelijk van wat anderen er in zien)


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

nummer2 schreef:
Welke momenten/gebeurtenissen/uitspraken in deze film zou jij dan als transhumanistisch willen betitelen? Heb misschien een te strak idee bij het transhumanisme, maar kan me zo gauw eigenlijk niks voor de geest halen wat daarmee te maken heeft.

Terechte opmerking. Ik ben er ook niet helemaal uit, maar waarom ik net meer neig naar transhumanisme (en we leen lichte vorm daarvan) is dat Brit en Candy in zien dat de mens zich moet verbeteren, beginnende bij hun zelf. De telefoontjes richting huis na de afrekening en ook de afrekening zelf ervaarde ik als een bewustwording.

Al heb je een punt want het transhumanisme slaat op veel vlakken ook nog eens door, en ligt de kern toch meer bij het humanisme, met slechts kleine adaptaties van het transhumanisme.

Glacius schreef:


Dit blijft natuurlijk wel eigen interpretatie, de aanwezigheid van deze thema's. Ik voel overigens wel wat voor jouw sentiment betreft deze film, daar niet van. Er kan echter alleen gesproken worden van passend of minder passend. (Afhankelijk van wat anderen er in zien)

Klopt. Al is er ook niets tegenin te brengen als je dit er niet in ziet. Vooral omdat Korine i.t.t. veel regisseurs niets benoemd en gewoon alle ruimte over laat (waardoor je dus ook alle ruimte hebt voor je eigen 'waarheid', wat voor mij nou net de essentie is als je een film analyseerd). Zoals je ook aangeeft zijn deze thematieken niet objectief aan te tonen.


avatar van mikey

mikey

  • 28991 berichten
  • 5141 stemmen

Als deze film gaat over transhumanisme: is het beoogde resultaat dan nickelodeon kids als de nieuwe mens? Gomez als het posthumane peoduct?? Oh my dystopia!!


avatar van sp00kjj

sp00kjj

  • 8 berichten
  • 27 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Brit en Candy beginnen als het meest 'onderkoeld' maar maakt ze voor mij als personage helemaal niet minder interessant, op het eind v/d rit hebben ze toch de meeste karakterontwikkeling, en zijn hun personages toch samengesmolten met de thematieken van de film (meer dan Alien). Hedonisme, vastklampen aan je idealen, streven naar absolute vrijheid, hun 'reis' van het mens zijn van nihilsme naar humanisme en vrede vinden in je 'sterfelijkheid'. Als je dat er niet in ziet, zijn ze inderdaad leeg. Ondanks dat de film vooral een transcendente ervaring is kent de film hele sterke thema's, helaas wordt dat nog wel eens over het hoofd gezien.

Maar Hudgens heeft van de 'gedurfde' dingen die de dames moesten doen het meeste risico genomen. Vooral als je dan nog eens rekening houdt met haar imago, heel erg knap.

Maar leuk dat je ook zo obsessief enthousiast ben over de film, ik weet hoe het is .

Zelf zie ik deze thema's ook in zekere mate in de film terugkeren. Echter bedoel ik te zeggen dat Brit en Candy (en Cotty ook tot op bepaalde hoogte) inwisselbaar zijn voor elke willekeurige andere Spring Breaker. Faith heeft duidelijk een eigen karakter en lijkt zich in het begin van de film al op het niveau te bevinden van Brit en Candy in het slot. Het karakter van Brit daarentegen is vrij inhoudsloos en dat voelt voor mij aan als een kritiek van Korine op de jeugdcultuur; niets uitvoeren, verveeld zijn, drugs gebruiken (al kon hij er zelf ook wat van), geen doel hebben en de dagen voorbij laten gaan zonder iets nuttigs met het leven te doen. Aan het eind van de film komen Brit en Candy tot de conclusie dat ze hun leven moeten beteren. Door de afwezigheid van het positieve gaan ze zich realiseren hoe belangrijk dat positieve daadwerkelijk is.

nummer2 schreef:

Welke momenten/gebeurtenissen/uitspraken in deze film zou jij dan als transhumanistisch willen betitelen? Heb misschien een te strak idee bij het transhumanisme, maar kan me zo gauw eigenlijk niks voor de geest halen wat daarmee te maken heeft.

Na het nog eens te hebben nagelezen blijkt het dat Naomi Watts het begrip transhumanisme nooit heeft aangehaald. Dus ik denk dat we dit alles beter kunnen vergeten, want dat vind ik zelf ook wel iets te ver gaan


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

sp00kjj schreef:

en dat voelt voor mij aan als een kritiek van Korine op de jeugdcultuur; niets uitvoeren, verveeld zijn, drugs gebruiken (al kon hij er zelf ook wat van), geen doel hebben en de dagen voorbij laten gaan zonder iets nuttigs met het leven te doen.

Voor mij schets Korine slechts, maar toont hij zowel de aantrekking en afstoting, zonder daar een standpunt over in te nemen. Hij toont schoonheid in lelijkheid. Brit en Candy zijn mij qua personages dierbaar, al helpt het mee dat ik ook best veel met de actrices heb.

nummer2 schreef:

Na het nog eens te hebben nagelezen blijkt het dat Naomi Watts het begrip transhumanisme nooit heeft aangehaald. Dus ik denk dat we dit alles beter kunnen vergeten, want dat vind ik zelf ook wel iets te ver gaan

Dat heb ik wel, heb het wel tussen haakjes gezet omdat het slechts om een milde vorm gaat, sta er nog wel steeds achter. Al begrijp ik dat er veel zullen denken dat ik hier een beetje doordraaf .


avatar van sp00kjj

sp00kjj

  • 8 berichten
  • 27 stemmen

nummer2 schreef:

Dat heb ik wel, heb het wel tussen haakjes gezet omdat het slechts om een milde vorm gaat, sta er nog wel steeds achter. Al begrijp ik dat er veel zullen denken dat ik hier een beetje doordraaf .

Oh ik zie het, daar heb ik meerdere malen overheen gelezen dan. Dacht dat de combinatie van humanisme en het transcendente misschien had geleid tot transhumanisme, mijn fout.


avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

  • 11917 berichten
  • 5320 stemmen

Toch maar verhoogd naar 5,0*. Ik heb 'm nu een week binnen op knisperend mooi Blu-ray. Toen ik hem vorige week met mijn vader keek was ik verbaasd over het enorm lage tempo - derde kijkbeurt - maar die neon-kleuren... WAUW. En het boeiende van deze film is dat je het zo diepzinnig of zo plat kan maken als je zelf wil. Binnenkort maar eens allemaal lezen. Muziek, editing, camera en acteurs zijn perfect.


avatar van Teunnis

Teunnis

  • 769 berichten
  • 519 stemmen

Ik heb hem laatst - na de vierde kijkbeurt - ook verhoogd naar 5,0* en naar plek 4 laten stijgen in mijn Top 10. Op zo veel vlakken is deze film sterk, en het is elke keer een genot om te kijken.


avatar van Kondoro

Kondoro

  • 11521 berichten
  • 2865 stemmen

Als je van tieten en lekkere wijven houd moet je hem zeker gaan kijken!
Ik zelf begon het beetje saai te vinden naar een tijdje (Het verhaal).

Maar gelukkig, ging Selena Gomez al vroeg tijdig uit de film YES!

3.5* vind ik hem meer dan genoeg waard!


avatar van ghostman

ghostman

  • 5740 berichten
  • 5 stemmen

ghostman schreef:

Geniale oneliners die rijmen ! Net een gedicht , misschien is het er ook een en het rijmt !

These three girls in front of me,

I can't believe what I see.

How can this be?

They're like mermaids come up from the sea.

Close my eyes. Every time I look,

They're like old fashioned bitches straight out of book.

These three girls in front of me,

Can't believe what I see.

Four little chickies came down to the beach,

Four little chickies got out of my reach

Then one chickie got shot in the arm,

That little chickie going back to the farm

Two little chickies left in the nest,

But those be the chickies that are the best

Overigens , deze scène is voor mij een van de hoogtepunten uit deze film . Expressie in slowmotion , ' spring break. spring break, bitches! ' en dan het vuurwerk . ---} spring break, bitches - youtube {---


avatar van Fortune

Fortune

  • 4316 berichten
  • 2772 stemmen

Ik kan me die scene helemaal niet herinneren met die vastgebonden jongens?