Men in Black 3 (2012)

Verenigde Staten / Verenigde Arabische Emiraten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Barry Sonnenfeld
met Will Smith, Josh Brolin en Tommy Lee Jones

In Men in Black III gaan Agenten J (Will Smith) en K (Tommy Lee Jones) terug... in de tijd. In zijn vijftien jaar bij de Men in Black heeft J heel wat onverklaarbare dingen gezien, maar niets of niemand slaat hem met zoveel verstomming als zijn norse, terughoudende partner. Wanneer het leven van K en het lot van de planeet op het spel staan, zal Agent J terug in de tijd moeten reizen om de dingen recht te zetten. J ontdekt dat het universum geheimen herbergt waarover K hem nooit verteld heeft - geheimen die zich zullen openbaren als hij samen met de jonge Agent K (Josh Brolin) zijn partner, het agentschap, en de toekomst van de mensheid probeert te redden.

258 BERICHTEN 37 MENINGEN

disneystore
Deze wil ik toch wel zien
Belooft natuurlijk geen knaller te zijn, maarja.

avatar van pierrrke

intussen al van 2008 geleden ofzo dat will smith nog acteerde kan dat? seven pounds was hiervoor zijn laatste film geloof ik. Blij hem nog eens te kunne zien hoewel deze film er op het eerste zicht niet heel fantastisch uitziet

avatar van jeroentjuhhhhh
Heb altijd al een zwak gehad voor MIB. Ook dit deed me, onverwachts, toch wel weer wat. Will Smith is sowieso één van de weinige acteurs waar Hollywood wat aan heeft.

avatar van mrwhite
trailer ziet er wel leuk uit. En jeroentjuhhhhh heeft gelijk over wat hij zegt van will Smith hij is één van de weinige echt goeie hollywood acteurs die er nog zijn.

Vreselijk......

avatar van Montorsi

pierrrke schreef:

Lekker rustig..

Ben benieuwd

avatar van Decec
ik ook, ben benieuwd..

avatar van PEN15
De eerste twee delen heb ik erg leuk gevonden en ben ook wel nieuwsgierig naar een deel III. Maar, Is het nou echt nodig om na een decennium dit soort vergeten films weer nieuw leven in te blazen door met een vervolgdeel op de proppen te komen? Het publiek moet zijn geheugen opfrissen waar het allemaal over ging.. tien jaar, dat is nogal wat. Ik vind dat je na zo'n lange tijd er beter mee kunt nokken en let it go.

avatar van JohnWilliams

Eindelijk weer is een film met Smith, ik begon te denken dat hij verdwenen was van de filmwereld

Trailer looks good!

avatar van catdog

Lady GaGa en Nicole Scherzinger gaan meespelen in de film. Zijn er al vrijkaartjes?

kappeuter (moderator)

PEN15 schreef:

ja ben het met je eens en waarschijnlijk minstens de halve wereld erbij.
maar smith en sonnefeld kunnen beiden wel een succesje gebruiken en zolang ze hun salaris maar krijgen voor de rest zal het hun verder een rotzorg zijn of wij hierop zitten te wachten.
ik hoorde dat Zoolander 2 er aankomt in 2014, dat is echt pas armoede, een tweede deel maken van een deels geflopte komedie uit 2001.

disneystore

Die eerste is wel neig maar de andere zijn voor mij te fake.. De enige reden om deze in de cinema te zien is Frank het mopshondje

avatar van SnakeDoc
Wel vette poster

avatar van Stu-Pot

Waackx schreef:

Zoolander was fantastisch, beter dan dit flauw gedrocht. Een 2de deel kan alleen maar slagen.

avatar van 606
De 3de poster, is die nu wel blijvend. Deze is wel de mooiste.

Stu-Pot schreef:

Dat jij hem fantastisch vond, prima hoor,maar het meredeel vond van niet en die film is hard geflopt.

avatar van Stu-Pot

Gelukkig interesseert het me niet wat het merendeel van die film vond. Southland Tales flopte ook gigantisch op het filmfestival Cannes, en zie daar, hij staat op mijn nummer 1.

Stu-Pot schreef:

fijn voor je

Deze film moet ik perse zien. Lijkt me een top film. Heb de eerste 2 films ook helemaal grijs gekeken.

avatar van filmofiel
Ik kan niet wachten MIIIB te zien.

Lijkt me leuk

avatar van JohnWilliams

mrwhite schreef:

Niet overdrijven Vergeet Tom Hanks niet.

avatar van Dutchmeister

Ben wel benieuwd, vond de eerste delen altijd zeer vermakelijk in ieder geval!

avatar van jipt
JohnWilliams schreef:
Niet overdrijven Vergeet Tom Hanks niet.

avatar van NYSe
Tom Hanks? Eerder Daniel Day-Lewis, Robert Downey jr., Ryan Goslin, Michael Fassbender, Jack Nicholson, Edward Norton, Brad Pitt en nog veel meer. Genoeg topacteurs in roulatie.