Titanic II (2010)

Alternatieve titel: Titanic 2

Avontuur

geregisseerd door Shane Van Dyke
met Shane Van Dyke, Maria Westbrook en Bruce Davison

Het is reeds honderd jaar geleden dat de Titanic zonk en nu is de tweede Titanic klaar voor zijn eerste reis. Maar onderweg zorgt een tsunami ervoor dat er een gigantische ijsberg in de zee terecht komt. Deze ligt precies op de route van de Titanic 2, dus de crew en de passagiers zullen alles op alles moeten zetten om niet ten onder te gaan, zoals de eerste Titanic.

avatar van Wannes84
Gelukkig dat dit verhaal niet gewoon verdergaat waar Titanic eindigde. Zoals in het zelf geproduceerde Youtube-filmpje, waarin Jack toch niet dood blijkt te zijn, maar gewoon ingevroren door het koude water van de oceaan, en nadien opnieuw tot leven wordt gewekt.

Al weet ik niet of deze synopsis me zoveel beter in de oren klinkt. Het klinkt zelfs als een computergame.

En dan die poster... amateuristischer kan haast niet!

avatar van BlueJudaskiss
jeroentjuhhhhh schreef:
Het is dan ook een Asylum productie, die hebben helemaal niet de intentie om het origineel te overtreffen/evenaren o.i.d. Ze maken low-budget titels, hierbij gebruiken ze soms de naam van blockbusters. Ik vind 't geweldig dat ze het lef tonen

Dan zijn wij het ook op dit punt met elkaar eens. En het grappige is dat ze er nog geld mee verdienen ook. Ze zijn trouwens allang niet meer de studio van alleen de mockbusters... 'Cheerleader Camp', 'Mega Shark vs. Giant Octopus' en 'Zalman King's Body Language' zijn originele producties.

avatar van jumpstylemovie
Nee... nee toch?... Neeeeeeeee!!!

avatar van Observator
Als mensen het over The Titanic hebben, ga ik voortaan vragen: "Bedoel je deel 1 of deel 2?" Dat alleen al is een productie waard.

avatar van Ruiter13
Lijkt me een sterk verhaal en met een top-cast, en dan nog die regisseur, is dat niet een Canadese ex-ijshockey speler?

GuyB
Die poster

avatar van stfuympos
Deze film en dan vooral aanduiding deel II

avatar van stfuympos
Observator schreef:

avatar van mrwhite
ongelooflijk.

avatar van MoviefreakRob
Haha een tweede titanic.

Wat een stom verhaal: Er is een tweede titanic en die ook heeeel toevallig gaat zinken, kom op zeg!

En de film duurt trouwens maar 90 min.

avatar van TragieStar.*
Omg dit meen je niet! Titanic 2? Heb net de trailer gezien, pff wat nep en komt dus zeker niet in de buurt van de orginele titanic, ook al heeft het een iet wat andere verhaal.
Ik loop me echt te ergeren aan regisseurs die hiermee op de proppen komen.
En ik snap ook niet waarom ze het Titanic 2 noemen? Het gaat totaal over iets anders, had er dan een andere draai aangegeven en verhaal aangepast zodat het ongeveer een vervolg word.

Titanic II trailer - Video op FilmTotaal

Dit ziet er zo slecht uit dat ik het zeker ga kijken als het uit is

avatar van jeroentjuhhhhh
Ziet er iig al toffer uit dan het origineel. Ben benieuwd

jeroentjuhhhhh schreef:
Ziet er iig al toffer uit dan het origineel.

Wat een bullshit. Maar als je even graag tegen de wind in wil rennen, ga je gang hoor.

avatar van jeroentjuhhhhh
Alsof dat feitelijk onmogelijk is . Dit is gewoon meer naar mijn smaak, stuk fouter. En alsof het er mij om gaat om tegen de kudde in te gaan, heb wel wat beters te doen.

avatar van Ajax&Litmanen1
Feitelijk kan alles maar ik schat je filmintelligentie hoger in dan roepen dat dit al beter eruit ziet dan het origineel.

avatar van jeroentjuhhhhh
Ik spreek liever m'n smaak uit dan dat ik rekening ga houden met hoe ik overkom. Sowieso ligt mijn genre(kennis) ver hier vandaan, dus of je mij helemaal serieus moet nemen .

En ik zou nooit zeggen dat het er beter uit ziet dan het origineel, wél dat het er dus toffer uit ziet .

avatar van TragieStar.*
Nou, ik wens je in ieder geval veel succes met deze film, jij zal hem vast eerder bekijken dan mij

avatar van davidz352
Argh, alle nieuwe cruise schepen hebben tegenwoordig een tsunami detector.

avatar van Zeriel
Ik vind hem nu al slecht.

avatar van Lui
Lui (crew)
Ik neem aan dat je de film niet gezien hebt? Dan mag je dus ook niet stemmen.

Dat is idd niet de bedoeling. Stem verwijderd.

avatar van davidz352
Trailer net gezien. Ze laten gewoon zien hoe hij afloopt! Ongelooflijk!

avatar van Fox McCloud
Wie weet is het gewoon een slechte parodie.

Wacht nu al op deel 3 misschien is het dan een keer een boom ofzo waar ze tegen aan varen

avatar van TragieStar.*
Nou, dat hoop ik nou ook Dat heb ik me hele leven al voorgesteld hoe dat zou zijn Haha..

avatar van Ajax&Litmanen1
Ik vond die neppe trailer van Titanic 2 waarbij Jack Dawson zogenaamd weer tot leven werd gewekt in de moderne tijd wel geniaal gemaakt. Was ook nog eens boeiender geweest dan dit echte ''2e'' deel

Deel drie is inderdaad op komst en zal de titel 'Titanic VS Predator' meekrijgen.

avatar van davidz352
Of Titanic VS Aliens VS Predators VS Arnie!