Titanic II (2010)

Alternatieve titel: Titanic 2

Avontuur

geregisseerd door Shane Van Dyke
met Shane Van Dyke, Maria Westbrook en Bruce Davison

Het is reeds honderd jaar geleden dat de Titanic zonk en nu is de tweede Titanic klaar voor zijn eerste reis. Maar onderweg zorgt een tsunami ervoor dat er een gigantische ijsberg in de zee terecht komt. Deze ligt precies op de route van de Titanic 2, dus de crew en de passagiers zullen alles op alles moeten zetten om niet ten onder te gaan, zoals de eerste Titanic.

avatar van barns
Is dit echt

Wat een 'farce'.. alleen dat plot al.. komop?

Welke idioot bedenkt het om hier een deel II van te maken..

Ik ben sprakeloos.

Iets van The Asylum misschien?

Mockbuster

avatar van BlueJudaskiss
Onderhond schreef:
Iets van The Asylum misschien?

Reken maar. Ik ben waarschijnlijk de enige op MM die een groot fan is van The Asylum... ik vind het een briljante en gedurfde zet.

avatar van DiDa
Dit is toch gedoemd om te mislukken? Knap voor wie het aandurft om zich in deze productie te mengen...

Jaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk!

Ik wacht hier al zolang op. Ik had ook nooit het gevoel dat Titanic (1) een afgesloten film was. Iedereen weet dat Jack stiekem door aliens is gered onder water.

avatar van dutchtuga
Hehe erg geinig

avatar van kimberlyVD
Volgens mij is dit gewoon weer een domme grap.

avatar van Wannes84
Ik sta sprakeloos. Deze film wil ik ooit zien, al was het maar om eens te kunnen lachen.
Chapeau wie het aandurft voor deze productie te tekenen!

avatar van Ajax&Litmanen1
Achja, slechter dan Raise the Titanic uit de jaren 80 kan een Titanic film toch niet worden

avatar van jeroentjuhhhhh
Ik ga hier iig meer van genieten dan Titanic, wat een kut film is dat. Hier valt tenminste nog enige entertainment waarde uit te halen. Dat sentimentele gezeik word vast wat meer overgeslagen hier.

avatar van Jawaddedadde
Dat waarschijnlijk wel, maar de special effects zullen wellicht om te huilen zijn.

avatar van Wannes84
Tja Jeroen, als ik zo je toptien bekijk lijk je enkel geïnteresseerd in horror. Dan kan je met een film als Titanic weinig aanvangen.
Maar het is niet omdat Titanic je ding niet is, dat dit per definitie een 'kutfilm' is. En sinds wanneer staat sentiment gelijk met gezeik? En de entertainmentwaarde hiervan moeten we afwachten. Ik hou mijn hart vast hoor.

Jawaddedadde schreef:

Zie je zon bootje aan een touwtje voorbij komen en tikt ie tegen een brokje ijs aan wat ijs is uit de diepvries

PS Jeroen; Titanic kan je leuk vinden of niet, maar slecht was ie zeker niet. Daarvoor is er teveel moeite, tijd en werk ingestoken. Titanic is bij mij al heel lang mijn nummer 2 film.

avatar van jeroentjuhhhhh
Wannes84 schreef:
Als je enkel van m'n top10 uitgaat zie je alleen waar m'n voorkeur ligt, betekent niet dat ik andere genres uitsluit. Ik probeer altijd vanalles en sta daar ook altijd weer voor open. Geen genre is voor mij per definitie slecht of gaat er niet in. Titanic kon mijn ding zijn, het is enkel de uitwerking ervan die helemaal niets voorstelt, oftewel niet in mijn straatje past.

In dit geval is het sentimenteel gezeik, sentimenteel hoeft niet per definitie zeikerig te zijn.. ik praat toch ook alleen over het geval titanic?

Als je iets niet leuk/goed/interessant is, is het vrijwel hetzelfde als dat ik het een kutfilm vind, je kunt er per slot van rekening niets goeds uithalen. Maar omdat andere het goed vinden (of omdat er kwalitatief niet veel mis mee is) is het voor mij geen kutfilm?

maar de special effects zullen wellicht om te huilen zijn.
Sowieso . Ben benieuwd.

avatar van Mug
Mug
Altijd toch wel interessant hoe mensen reageren op de mockproducties van The Asylum. Direct-to-dvd zooi die automatisch aangekocht worden door zenders als Scyfi en 13th Street etcetera. En de producenten verdienen echt wel een aardig zakcentje hoor. Cashen op de nieuwsgierigheid en onwetendheid van Joe the Plumber of zo.

avatar van barns
Het is niet relevant of ergens veel tijd, moeite en werk ingestoken is.. dat maakt een film niet direct 'niet-slecht'. Het lijkt me overigens onhaalbaar dat ze met deze film kunnen tippen aan die Piszoete soundtrack van Celine met daarbij de chemie tussen Leonardo & Kate

Mug schreef:

Dat. .

avatar van JacoBaco
James Cameron zal trots zijn. Eindelijk durft iemand zijn film met een vervolg te overtreffen.

avatar van dave
Mug schreef:
Cashen op de nieuwsgierigheid en onwetendheid van Joe the Plumber of zo.

Dan is er toch tenminste iemand om de Asylum buizen te ontstoppen.

avatar van jarno1975
Hier staan wat production stills.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ik gok begin 2011, op een avond tijdens de reclame bij SBS6.

Komende woensdag DE film die u niet mag missen! De Titanic zonk in 1912. 100 jaar later zal hetzelfde gebeuren. Laat u overdonderen door dit spektakel dat nu pas voor het eerst op de Nederlandse tv is! Titanic 2, komende woensdag, alleen op SBS6!

jarno1975 schreef:
Hier staan wat production stills.

Die 7e foto is erg overtuigend. Begin steeds meer vertrouwen te krijgen.

avatar van stephan73
Zal in ieder geval nooit slechter kunnen zijn dan dat wanproduct van Cameron!

stephan73 schreef:
Zal in ieder geval nooit slechter kunnen zijn dan dat wanproduct van Cameron!

avatar van Jawaddedadde
Stephan73 is gewoon ironisch joh

avatar van JacoBaco
Ja, hij heeft deel 1 niet eens gezien.

avatar van stephan73
Jawaddedadde schreef:
Stephan73 is gewoon ironisch joh

Niets ironisch aan, hoor! Titanic vindt ik één van de ergste films van Cameron!

@JacoBaco
Titanic wel gezien, maar toen nooit gestemd. Ga ook nu niet meer stemmen, want het is te lang geleden dat ik hem zag. Ik weet wel dat ik er dus niets aan vond.