Titanic II (2010)

Alternatieve titel: Titanic 2

Avontuur

geregisseerd door Shane Van Dyke
met Shane Van Dyke, Maria Westbrook en Bruce Davison

Het is reeds honderd jaar geleden dat de Titanic zonk en nu is de tweede Titanic klaar voor zijn eerste reis. Maar onderweg zorgt een tsunami ervoor dat er een gigantische ijsberg in de zee terecht komt. Deze ligt precies op de route van de Titanic 2, dus de crew en de passagiers zullen alles op alles moeten zetten om niet ten onder te gaan, zoals de eerste Titanic.

mauwiewauwie
De eigenaar van the asylum weet dat er mensen zijn die geen smaak hebben! Dus zullen er ongetwijfeld altijd wel kijkers zijn die erin trappen om zo'n dvdtje bij de supermarkt te kopen.
Aan gezien er genoeg mensen zijn die nu nog over het sucses van de Leonardo Di Caprio Titanic hebben en deze al 500x hebben gekeken(omdat hij zo leuk is )LDC en de andere film niet snappen (inception) kopen ze het omdat ze zo erg (nog steeds)vol zijn deze titanic-II wel .
En geven ze deze Asylum eigenaar ,waar (James Cameron) mischien wel stiekum eigenaar van is ! En deze film's uit om het orgineel nog even te verkopen als er een nieuwe special editie uitkomt.
Wedden dat er nog een deel 3 wordt gemaakt ,omdat er nog genoeg filmfans zijn die wederom dit gedrogt ook nog gaan kijken om er dan ook nog op een forum over te discuseren.
Ik ga dit gedrocht niet kijken omdat het gewoon slecht is en ik zonder dit te kijken ook wel mag mee discuseren
Ik heb me eigen al kapot gelachen van de 8 bladzijden topic op MM van titanic 2.
Ik kijk soms nog wel even een Asylum om meer smaak en waardering te gaan krijgen voor echte film's die niet uit deze stal komen.

siebentjee schreef:

Haha nou ik denk het wel, zo'n prutfilm volgens mij draaide hij niet eens in de bioscoop. Ik heb hem gedownload via tpb, maar hij zal bij de bart smit vast wel goedkoop te koop zijn.

Nou moet je niet gaan denken dat ik deze ga kopen, misschien als deze film bij de actie zit van vijf voor vijf euro want het is logies dat deze film niet vijf euro waard is. En dan kijk ik de film voor de conclusie.

avatar van BlueJudaskiss
Nee, je kan 'm inderdaad veel beter stelen.

BlueJudaskiss schreef:
Nee, je kan 'm inderdaad veel beter stelen.

Zulke dingen doen we niet

mauwiewauwie
Ach je moet zo denken negatieve reclame is ook reclame,maar uit de bak van bart smit 5voor€5.
Zitten toch betere titels denk ik maar zo!.Koop veel EX-rentals en af en toe zit er weer Een Topper van The Asylum bij,Woehaha Maar blijft toch beter dan op tv met reclame er tussen!
Als je dit gedrocht op Sbs6 moet kijken met al die reclame ,zapp je meteen door.100%

mauwiewauwie
Down (benedenladen) loaden is ook stelen! Maar deze troep uitrbrengen is gewoon weg oogvervuilende verbodende misleidende stelende(plagiaat) troep.Maar wel humor en vraagt erom om gepikt en te laagladen?

avatar van jrvdw
een vervolg op titanic...

de filmindustrie van vandaag faalt hopeloos, wie heeft dit goedgekeurd?!

avatar van Karl van H.
Jeej, ik mag weer eens een 0,5* uitdelen! Ik moet bekennen dat de hoofdreden daarvoor toch vooral is, dat ik het hoofd van Shane Van Dyke niet om aan te zien vind, maar het feit dat de film op elk ander vlak ook compleet faalt heeft ook een rol gespeeld. Enige lichtpuntje is de rol van Bruce Davison, die een vermakelijke bezorgde vader neerzet.

avatar van Ethicus
Wat de n*uk...

Volgens mij is dit een kandidaat voor een toppositie in de floplijst. Toch maar is kijken dan.

avatar van Baldur
Heersend was die scene waarbij het leven van iemand werd gered door een bloedende wond te stoppen met een creditcard en 2 plakbandjes.

een toppunt...(in negatieve zin)

Dieptepunt heet zoiets. .

neysen1985
hahahahahaha, wat een flop!!!!!

avatar van Minotaures
Ik heb gewoon zin om dit een 0,5 te geven álleen omdat dit 'deel 2' moet voorstellen.

avatar van Karl van H.
Nou ja, je hoeft dit natuurlijk helemaal niet op te vatten als een vervolg op de eerste Titanicfilm, natuurlijk. Sterker nog: dat is het ook helemaal niet. De 'II' in de titel verwijst naar de naam van het schip in déze film, de Titanic II. Welja, díe vormt een soortement 'vervolg' op de eerste Titanic, maar met de film Titanic heeft dit helemaal niks te maken. Het is dan ook eerder een slim marketingtrucje van de producenten dan wat anders.

avatar van blurp194
De enige die het nog een beetje doorheeft is die kapitein van de duikboot, die met een onzalige glans in z'n ogen roept 'let's get this cigar smokin'

Voor de rest is het echt te stom voor woorden. Waardeloos gepruts. Met iets meer moeite had het nog vermakelijk kunnen zijn door de slechtheid, maar zelfs dat haal de film niet.

0.5, en elke punt daarvan meer dan waard.

avatar van m1chel
Hahahahaha.... En dan staan er op IMDB nog goofs uit de film.... Volgens mij is deze film een grote goof! Hahahahahahaha

Deze film is zo .... dat ie van mij vijf sterren krijgt, maar dan met een dikke min ervoor.
Heb nog steeds pijn in m'n buik van 't lachen. Wat een aanfluiting.

Enig pluspunt, nee twee:
1. de "held" is dood en blijft dood.
2. De aftiteling

avatar van jumpstylemovie
Maar dan moet je niet 5 sterren geven, Hans

avatar van Rizz
Deze film ligt voor 10 euro bij de Free Record Shop, ik ben erg benieuwd wie dat er voor over heeft

Rizz schreef:

Bij ons is die bij de Freerecordshop maar liefst 7 euro en er liggen er nog een hoop!!

avatar van blurp194
lars-pixar schreef:

Geloof me, 1 euro is nog steeds ruim teveel.

blurp194 schreef:

Geloof me, 1 euro is nog steeds ruim teveel.

Ik ga de dvd ook niet kopen, maar de tip is er!!

avatar van mrwhite
Rizz schreef:

Je hebt altijd mensen die nooit een trailer of zoiets gezien hebben van de film of er zelfs nooit van hoord hebben. Die mensen gaan dan puur op de titel af of op de dvd hoes. dus ik denk wel dat er een aantal mensen zijn die het betaald hebben. Hoe erg het ook klink.

avatar van boozebelly
mrwhite schreef:
...Die mensen gaan dan puur op de titel af of op de dvd hoes. dus ik denk wel dat er een aantal mensen zijn die het betaald hebben. Hoe erg het ook klink.

Ik zou werkelijk dolgraag de gezichten van die mensen willen zien als ze met hun goede moed een kwartier hebben zitten kijken

avatar van m1chel
boozebelly schreef:

Gemeen hoor, dat is gewoon leed vermaak...

avatar van PEN15
Maligne schreef:
ehm... jongens. Dit is niet 'Titanic II' als in het vervolg op de epische film 'Titanic' van James Cameron. De titel slaat gewoon op de naam van het schip.
De film baseert zich alleen maar op dezelfde historische feiten.

Nu word ik wel nieuwsgierig. Er staat dus Titanic II óp het schip?? Alle logica ontgaat me, dat is hetzelfde als dat we in NL een nieuwe kenreactor bouwen en het Fukushima II gaat heten of Tsjernobyl II. Zelfs voor een onzinfilm vind ik dit nog eens extra onzinnig!!

avatar van Reint
PEN15 schreef:

Er bestaat geen logica in de wereld van Asylum.
Mijn favoriete scene uit deze film: YouTube - TITANIC II,PERFECT SCENE

avatar van rep_robert
Vanaf scene 1 wanneer je een of andere malloot ziet surfen in een arctische omgeving weet je eigenlijk al hoe de rest van deze Asylum productie gaat verlopen. Ongeloofwaardige scenes, extreem slechte CGI uit het stenen tijdperk en een bijzonder slecht verhaal kenmerken allemaal deze typische productie. Alles is rampzalig slecht uitgewerkt. Kan werkelijk waar niets goeds opnoemen aan deze hele film.

Goodbye

avatar van PEN15
aiai, ik had de reactie van de user die ik aanhaalde verkeerd begrepen. In het bericht staat "slaat" ipv "staat" (>_<) sorry!! Die perfect scene is nog geinig ook! Wat hebben het zinken van de Titanic en de Costa Concordia veel met elkaar gemeen, trouwens (O_o)