Titanic II (2010)

Alternatieve titel: Titanic 2

Avontuur

geregisseerd door Shane Van Dyke
met Shane Van Dyke, Maria Westbrook en Bruce Davison

Het is reeds honderd jaar geleden dat de Titanic zonk en nu is de tweede Titanic klaar voor zijn eerste reis. Maar onderweg zorgt een tsunami ervoor dat er een gigantische ijsberg in de zee terecht komt. Deze ligt precies op de route van de Titanic 2, dus de crew en de passagiers zullen alles op alles moeten zetten om niet ten onder te gaan, zoals de eerste Titanic.

Titanic 2...

0,5 *

Nou heb ik het laatste half uur niet gezien, omdat ik in slaap viel.. Mag ik dan eigenlijk wel stemmen, of wordt het op het einde nog oscarwaardig?

Heel jammer. Ik ben een groot fan van de Titanic en vind de familie Van Dyke echt top. Maar deze film had nooooooit gemaakt mogen worden.

avatar van Actarus
What the f*uck???? Welke producent geeft hier nu geld aan uit???

avatar van rep_robert
The Asylum.
Er is een markt voor dit soort mockbusters die vooral door the Asylum filmstudio worden geproduceerd.

avatar van BlueJudaskiss
Klopt, ik behoor daartoe.

avatar van jeroentjuhhhhh
En hij verkoopt goed

avatar van nakada
Mooi vooral dat terwijl het schip al hartstikke scheef ligt, binnen in het schip nog steeds alles rechtop staat.

avatar van tommycool
Dacht de hele film dat het een amateur film was. Later toen ik deze film terug googelde en ik hem op IMDB zag, was ik best geschokt. HOE KAN ZO'N FILM NOU BEKEKEN WORDEN? Nou ik zal je zeggen, dat ik hem vanaf begins af aan heb gezien, en het is de slechtste film die ik ooit heb gezien. Als ze dachten dat ze origineel waren met deze film dan hadden ze het totaal mis. BAGGER! BAGGER! BAGGER!

tommycool schreef:
HOE KAN ZO'N FILM NOU BEKEKEN WORDEN?
Je zal het wel weten, je hebt het immers zelf ook gedaan.

avatar van tommycool
nakada schreef:
Je zal het wel weten, je hebt het immers zelf ook gedaan.
Ja maar ik bedoel meer van dat het gewoon te slecht is om te worden uitgegeven. Ik heb 'm gekekeken omdat ik dacht dat het misschien wel leuk was

Deze film is zó slecht dat het gewoon grappig is! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt om een serieuze film, daarom 4,5 sterren!

avatar van Edie
Iedereen die regelmatig films kijkt weet wel direct wat 'ie krijgt als je een film koopt/download met zo'n titel. De hoes zegt al genoeg, ik heb een paar films van Asylum bekeken omdat ik soms een slechte film best wel waarderen kan. De hele opzet van dat bedrijf is geniaal, snel en goedkoop in elkaar gedraaide filmpjes uitbrengen en je zakken flink vullen.. Ik ben dan ook nog geen enkele film van dat bedrijf tegengekomen waar wel enige moeite in gestoken was.
Iets anders dan studios als Full Moon, Trimark etc die films uitbrengen die wel af te kijken zijn en met wat meer liefde gemaakt is. Als je van amateurfilms houd of studenten films zit je hier zeker goed. Iets positiefs kan ik verder niet melden -)

avatar van schram101
Voor het eerst in ruim drie-en-half jaar op de site het allerlaagste cijfer uit gedeeld. Jammer, maar het is zwaar terrecht. Titanic II is met afstand de slechtste film die ik ooit zag. Het schijnt de bedoeling van de Ayslum studio te zijn en het is ze bij deze dan ook gelukt. Want werkelijk alles is slecht, de decors, de CGI-effecten, de acteerprestaties en niet te vergeten en het plot.

Vreselijk.

merijn82 schreef:
Titanic 2...

0,5 *

kan er iemand mij helpen ik weet niet hoe ik deze film kan bekijken
met nederlandse ondertiteling ?

avatar van BlueJudaskiss
Een abo nemen op SyFy Channel.

avatar van snellejelle1985
bigsmilemirthe schreef:
Weet er iemand hoe ik deze film gratis en met nederlandse ondertitelilng kan kijken ?

ja maar dat mag je hier niet zeggen

Ik heb je een paar uur geleden een persoonlijk bericht gestuurd hoe je het kunt doen. Gewoon effen op "PriveBerichten" klikken.

avatar van 606
Theunissen schreef:
Ik ook al

606 schreef:
Ik ook al

heb het ontvangen hartelijk bedankt !

Theunissen schreef:

bedankt !

avatar van nakada
Zij maken het mogelijk om deze film te zien, ik weet niet of dat iets is om dankbaar voor te zijn.

Dat is natuurlijk de vraag en vaak een persoonlijke kwestie. Maar gezien het verhaal en de reacties erop belooft deze film natuurlijk niet veel. Maar gezien de actualiteit omtrent de Titanic kan ik me goed voorstellen dat sommigen toch deze film willen zien.

avatar van nakada
Hebben we dan geen plicht om mensen hier tegen in bescherming te nemen ?

Nee hoor, ik ben ook helemaal niet serieus.
Bovendien hebben ze bij 'gratis' ook waar voor hun geld.

Ik denk dat iemand die deze film bekijkt zich net zo voelt als iemand die de laatste minuten op de echte Titanic heeft meegemaakt

avatar van 606
Er is nog zoiets als een eigen keuze.

hahahaha, goeie komedie!

gewoon kopen voor 5 euro bij de frs ipv downloaden.

avatar van Edie
gorelover schreef:
gewoon kopen voor 5 euro bij de frs ipv downloaden.

Ja, stop Asylum vooral geld toe om nog meer van dit soort meuk te kunnen maken..

Je zou eerder 5 euro erbij moeten krijgen om dit soort films te moeten zien.

avatar van mrwhite
Ik ken iemand de bij MediaMarkt oostende werkt en die wist me te vertelen dat op dit moment het één van de best verkopende DVD'S is!!! Ik heb trouwens de hoes in mn handen had ik en aan de basis daarvan kan ik het wel nog begrijpen de DVD hoes zag er eigenlijk wel nog best cool uit.