• 15.804 nieuwsartikelen
  • 178.307 films
  • 12.224 series
  • 34.004 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.092 gebruikers
  • 9.377.028 stemmen
Avatar
 
banner banner

Warrior (2011)

Drama / Sport | 140 minuten
3,87 2.783 stemmen

Genre: Drama / Sport

Speelduur: 140 minuten

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Gavin O'Connor

Met onder meer: Tom Hardy, Joel Edgerton en Nick Nolte

IMDb beoordeling: 8,1 (525.130)

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 6 oktober 2011

  • On Demand:

  • Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • Netflix Niet beschikbaar op Netflix
  • Videoland Niet beschikbaar op Videoland
  • Prime Video Niet beschikbaar op Prime Video
  • Disney+ Niet beschikbaar op Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Google Play
  • meJane Niet beschikbaar op meJane

Plot Warrior

"Family is worth fighting for."

De verbitterde ex-marinier Tommy keert na veertien jaar terug naar de plek waar hij is opgegroeid. De band met zijn vader is slecht, maar toch besluit hij diens hulp te vragen om hem te trainen voor het grootste mixed martial arts toernooi ter wereld. Zijn broer Brendan, die na zijn bokscarrière leraar is geworden, doet vanwege het enorme geldbedrag dat te winnen is ook mee en stapt in de ring om zijn gezin te redden van een financiële ondergang. De twee broers hebben elkaar al jaren niet meer gesproken.

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Volledige cast

Acteurs en actrices

Video's en trailers

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Omdat Naomi aangeeft dat het gebruikelijk is dat er nono's als filler worden ingezet. Ik ben benieuwd in hoeverre dat in real live gebruikelijk is.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verdraai mijn woorden niet, ik zei dat er wel degelijk voormalig UFC vechters rosters opvullen i.v.m. street cred. En wat betreft toernooien, google is je beste vriend. Bovendien iets met spijker en kop Beffrey.


avatar van SweetNess

SweetNess

  • 32 berichten
  • 63 stemmen

Wat een prachtige film, superverhaal, mooi camerawerk. Ik zeg beste van 2011. 5* !


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Verdraai mijn woorden niet, ik zei dat er wel degelijk voormalig UFC vechters rosters opvullen i.v.m. street cred. En wat betreft toernooien, google is je beste vriend. Bovendien iets met spijker en kop Beffrey.

Ik vond het meer iets met plank en misslaan. Er is een verschil tussen de realiteit en of iets geloofwaardig is. Als je dat niet ziet houdt het een beetje op.

Maar als iemand een film maakt over hoe Griekenland met weergaloos aanvalsspel het ek wint en elke wedstrijd met 8-3 wint, vind ik dat waarschijnlijk ongeloofwaardig. Dat Griekenland ooit als underdog het ek heeft gewonnen doet daar niets aan af. Nogmaals, ik stel niet dat het niet kan. Ik vind het enkel ogeloofwaardig. Maar als jullie dit soort standaard Hollywood werkjes tot in den treure willen verdedigen prima. Zo zou je zelfs een betoog kunnen houden dat Rocky 4 geloofwaardig is. Of Rocky 1 om maar wat te noemen. Maar laten we wel wezen en de sprookjesmachine toch vooral niet verwarren met de realiteit.

En de voorbeelden blijven uit. Ik weet genoeg,


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol.


avatar van Beffrey28

Beffrey28

  • 476 berichten
  • 1343 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik vond het meer iets met plank en misslaan. Er is een verschil tussen de realiteit en of iets geloofwaardig is. Als je dat niet ziet houdt het een beetje op.

Maar als iemand een film maakt over hoe Griekenland met weergaloos aanvalsspel het ek wint en elke wedstrijd met 8-3 wint, vind ik dat waarschijnlijk ongeloofwaardig. Dat Griekenland ooit als underdog het ek heeft gewonnen doet daar niets aan af. Nogmaals, ik stel niet dat het niet kan. Ik vind het enkel ogeloofwaardig. Maar als jullie dit soort standaard Hollywood werkjes tot in den treure willen verdedigen prima. Zo zou je zelfs een betoog kunnen houden dat Rocky 4 geloofwaardig is. Of Rocky 1 om maar wat te noemen. Maar laten we wel wezen en de sprookjesmachine toch vooral niet verwarren met de realiteit.

En de voorbeelden blijven uit. Ik weet genoeg,

Haha nu wordt het zelfs een beetje zielig. We weten onderhand wel dat je je gelijk nooit toe wil geven, maar nu sla JIJ de plank wel heel erg mis.

Eerst zeggen dat real life evenementen niet te vergelijken zijn met film, maar dan wel deelnemerslijsten van real life evenementen gaan vragen....


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je haalt twee zaken door elkaar. Er ik bepleit nergens een direct verband tussen beide uitspraken. Maar het feit dat mijn tweede vraag onbeantwoord blijft zegt genoeg. Verder zat voorbeelden op deze site waat ik mijn ongelijk erken. Maar dan moet ik het wel ook hebben.

Ter verduidelijking het bestaan van iets in de realiteit hoeft niet te betekenen dat ik een film over een dergelijk event geloofwaardig moet vinden.

Naomi beweerd dat hetgeen in de film voorkomt allemaal erg gebruikelijk is, en verwijt mij gebrek aan kennis van zaken. Nu ik ben gewoon benieuwd naar de voorbeelden. Maar die blijven uit.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik moet helemaal niks. Stuur Dana White een direct message of iets dergelijks (die is bekend met elk MMA event wereldwijd). Alsof ik jou ook maar enigzins iets verplicht ben. Doe zelf moeite als je het zo graag wil weten. Voor de rest eens met Beffrey, ben er wel klaar mee. Vruchteloze discussies vind ik iets teveel tijd verspilling, heb mijn knowhow al te veel verspild. Richt ik het liever aan iemand die er ook echt iets mee wil en kan.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me een goed plan. Zet ik deze gewoon lekker naast Rocky 1 t/m 4 in de kast.


avatar van timbo_

timbo_

  • 13116 berichten
  • 3862 stemmen

Zou dit trouwens de langste moviemeter discussie ooit zijn tussen drie personen die het er ondanks discussiepunt over eens zijn dat het een hele goede films is?


avatar van gijssie

gijssie

  • 8 berichten
  • 1356 stemmen

Beste film van 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een fantastisch mooi verhaal en geweldig geacteerd.

Een must see voor iedere filmliefhebber, of je nu wel of niet van vechtsport houd.


avatar van Mirckje

Mirckje

  • 98 berichten
  • 105 stemmen

Hij begon wat stroef. Je valt plotseling in een moeilijke relatie tussen vader en zoon waarna ik later pas doorkreeg wat dat eigelijk betekende. Ook het verhaal leek af te stevenen op een samenhoop van cliche's.

Maar na een half uur oid begon de film sterker te worden naarmate het verhaal sterker werd. Leuk bedacht verhaal van twee broers die mooi met mekaar gingen clashen. Twee uitersten in vechtstijlen en ook in karakters die mekaar in de ring weer tegen komen.

Zowel qua aktie als emotie een prima film met grote climax.


avatar van Insignificance

Insignificance

  • 3220 berichten
  • 5588 stemmen

Sport verbroedert. Het heeft eigenlijk alles om de nekharen meer dan twee uur recht overeind te laten staan. Op sociaal en sportief vlak against the odds met scènes te over die onderstrepen om wat voor een verscheurd gezin dit gaat. En dan loopt er ook nog eens een Rus rond met een CV waarop staat dat ie iedereen binnen een ronde vermorzelt.

De plot lijkt flink aan te zetten, maar eenmaal in beeldtaal valt het allemaal nog best mee. O'Connor weet er met zijn cast, zeker buiten de ring, toch vaak met kleine nuances een draai aan te geven die het allemaal net verteerbaar maakt. Hardy maakt wat dat betreft best indruk als gesloten figuur en briesende stier. Nolte is zelfs steengoed.

Uiteindelijk wordt het allemaal uiteraard te kleverig, maar tegen die tijd is het sporthart al gaan kloppen en ben ik net zo fanatiek supporter als die schooldirecteur. Met harde MMA actie en commentatoren die de boel opleuken herleven tijden van Rocky Balboa, Frank Dux en Peter Aerts. Ik heb daar geen weerstand tegen. Met boter en suiker dus.


avatar van Spetie

Spetie

  • 38871 berichten
  • 8159 stemmen

De 140 minuten vlogen voorbij.

Vooraf had ik zo mijn twijfels over deze film. Het verhaal leek me een opzet voor een oversentimentele film vol cliché's, die alleen eens een keertje niet over boksen gaat, maar over mixed martial-arts. Gelukkig had ik het mis!

De film heeft even nodig om op gang te komen, maar is daarna een geweldige adrenalinerush richting het einde toe. De film bevat zeker wel cliché's, maar ik heb me er geen seconde aan gestoort. De regie omzeilt de cliché's, door ze soms net even iets anders aan de kijker voor te schotelen.

Het acteerwerk in de fim is erg goed. Hardy is het best, maar Edgerton en Nolte doen nauwelijks voor hem onder. De gevechten zijn gaaf opgezet, met geweldig commentaar erbij. Daarnaast leefde ik op een gegeven moment echt volledig mee tijdens de gevechten. Het enige echte minpunt was het soms iets te overdreven aangezette Amerikaanse sentiment. Maar verder dus erg genoten.

Wat lijkt boksen trouwens saai vergeleken met dit!

4,0*


avatar van Thomas83

Thomas83

  • 4028 berichten
  • 3633 stemmen

Een film vol met clichés en gigantisch voorspelbaar allemaal, maar echt heel glad wordt het nooit en de film komt er gewoon goed mee weg door vaak goede uitwerking. De grootste troef is Tom Hardy, die weliswaar een weinig subtiel personage speelt {hij blijkt een gedeserteerde oorlogsheld die meedoet aan het toernooi voor de weduwe van zijn "broer" in de mariniers), hij vult het op een erg goede en intense manier in. Ook zijn filmbroer Edgerton speelt goed en alle bijrollen zijn ook overtuigend.

Als ik er een moet noemen die minder is dan zou dat Nolte zijn. Die vond ik niet slecht, maar ook weinig bijzonders. Gek genoeg maakte hij nog het meeste indruk op me toen alle sluizen open gingen in die scène dat hij, zeer voorspelbaar, weer naar de fles heeft gegrepen en ladderzat is..

Zo heeft de film nog wel meer van die erg voorspelbare en soms zelfs ook wel merkwaardige momentjes. zoals Brendan die na 1 gevecht al serieus in de problemen komt op school, maar de directeur ontpopt zich tot razendsnel tot hysterisch juichende fan. Brendans vrouw wil niet kijken aanvankelijk, maar hoe dat afloopt is ook geen verrassing. De driehoeksrelatie tussen de broers en vader en de voorgeschiedenis met de moeder vond ik ook weinig subtiel.

Brendan wordt wel heel overdreven als underdog en daarvoor al als de coole leraar neergezet, wat hem nog een niks toevoegend groepje leerling-fans oplevert. Marco Santos blesseert zich uiteraard voor het toernooi.Het toernooi zelf is aardig in beeld gebracht (al zie ik niet die prachtige cinematografie, zoals in veel recensies naar voren komt), maar het verloop is wel weer eenvoudig te voorspellen. Ik ging zelf voor of de broers tegen elkaar in de finale, of een van de twee in de finale tegen Koba, ook om de uitgeschakelde (en misschien nog wel meer toegetakelde) broer te wreken. Ik sloot ook niet uit dat de vader de pijp uit zou gaan, maar daar kwam het dan weer niet van.

Alles bij elkaar dus een film met feitelijk veel gebreken, sentimentaliteiten en voorspelbaarheden en daarnaast ook uitleggerige dialogen. Alleen de heroïsche speeches ontbreken. Maar toch, het werk gewoon als geheel, en dan is het eigenlijk extra knap van de regisseur. Al helemaal omdat de film ondanks een lange speelduur van de eerste tot de laatste minuut enorm onderhoudend en ook meeslepend is.

Warrior gaat uiteindelijk zo net een stapje verder dan de standaard sportfilm. Al vind ik dit niet van het niveau van pakweg Rocky. Dan had de soundtrack wat beter gemoeten. Je hoort wat leuks van The National op het begin en einde, en dat is het wel. Dat gebruik van Beethoven pakte toch niet helemaal uit. Vond die "remix" ook maar wat apart eigenlijk. Het einde van de film is emotioneel krachtig en geeft een bevredigend gevoel. Bijzonder amusant. 3.5*.


avatar van elst1982

elst1982

  • 8 berichten
  • 12 stemmen

Wat mij betreft heeft deze film minder last van clichés dan bijvoorbeeld een Rocky....

Hele goede film (imo). Heeft me vrijwel de gehele tijd geboeit!

Hier was ik echt aan toe

@ thomas83:

Tommy een weinig subtiel personage? Je geeft in je eerste spoiler aan wat zijn 'verhaal' zou zijn.

Ik denk dat ik je wel helderziend mag noemen als je dat al voor de helft van de film door had...


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spetie schreef:

Wat lijkt boksen trouwens saai vergeleken met dit!

Jij snapt 't .


avatar van Zinema

Zinema (crew films)

  • 10270 berichten
  • 7281 stemmen

Werkende clichés.

Ondanks dat dit actie-drama niet helemaal evenwichtig is, doet men wel een uitstekende poging qua dramatiek. Een halfslachtige, zo verraadt het verdere verloop. Toch werkt de ellende wel en schept het gelijk wat diepgang, hetgeen bij Hardy misschien onvoldoende is om volledig te kunnen volgen. Het is echter juist zijn karakter dat de meeste indruk achterlaat, in dit grauwe familiedrama dat ontspoort in een simpele, maar uiterst prettige knokfilm.

Na Bronson zet de acteur wederom een zeer sterke rol neer als de door emoties overmande en doordraaiende oorlogsveteraan, die bovenal kampt met zijn jeugdtrauma's. Ook hier steelt hij de show. En dat is best knap met het prima tegengas dat Edgerton en Nolte hem bieden. De film is eigenlijk behoorlijk Hollywoodvoer, maar de makers weten met deze uitvoering een uiterst onderhoudende en vermakelijke film weg te zetten. Clichés kunnen best werken, zo bewijzen O'Connor en de acteurs.

Zeer goed.


avatar van thamike

thamike

  • 5 berichten
  • 4 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Inderdaad, genoeg onbekende vechters die op de prelim card zich kunnen bewijzen. Bovendien is die rise to the top niet vreemd. Neem al bvb. Rashad Evans, van TUF seizoen 2 tot wereldkampioen.

Anyway, de argumenten tot ongeloofwaardigheden raken kant noch wal. Lijkt me dat een beetje kennis wel nodig is mocht er enige vruchtbare insteek tot een discussie zijn. Ik zie ook geen enkel discutabel punt. Bonnar, Evans, Rosenthal en zelfs Dana White hebben veel bijgedragen tbv het realisme.

Ik kan je aardig volgen maar aangezien je zegd kennis van ma te hebben sla je toch vaak onzin uit. In deze film werd het toernooi als een van de grootste ooit beschouwd met een giga prijzen pot. Soort van best of he best en dat kwam helemaal niet tot uiting. Verder zou je in de UFC zonder een gedegen aantal maanden never nooit een paar gevechten achter elkaar kunnen draaien. Een UFC titel match is over 5 ronden en ik heb er een flink aantal gezien maar de meeste kunnen geen stap meer zetten aangezien dit een van de meest intensieve vechtsport ooit is.

In de UFC vechten we niet voor niets in ontzettend veel verschillende gewichtsklasse, aangezien dit enorm bepalend kan zijn maar dat onze leraar op vrij makkelijke wijze zijn zelfde submissions kon uitvoeren was uiterst ongeloofwaardig.

Dit was een uiterst vermakkelijke film vol met cliche en redelijk goede gevechten maar vaak niet geloofwaardig was het zeker niet. Maar goed 2 maal het gevecht van edgar tegen mayner gezien en dat leek ook ongeloofwaardig.


avatar van Denijal07

Denijal07

  • 1 berichten
  • 1 stemmen

Een Prachtfilm...een echte Must See


avatar van notoirefilmhater

notoirefilmhater

  • 326 berichten
  • 296 stemmen

Echt een compleet waardeloze film, maar dat is volledig te wijten aan het feit dat ik ook werkelijk niets heb met vechtsporten. Ik snap niet waarom het publiek juicht, ik snap niet dat er camera's bij de gevechten zijn, ik snap niet waarom ze er als een dolle op tv over praten, ik snap gewoon niet wat men boeiend vind aan een stel vechtende figuren. Met andere woorden, ik snap ook niet waarom mensen deze film zo goed vinden. Het komt op mij nogal melodramatisch, cliché en moedeloos over.


avatar van JacoBaco

JacoBaco

  • 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik snap niet waarom ik een kiwi lekker vind, maar het is nou eenmaal zo.


avatar van vbkay

vbkay

  • 15 berichten
  • 934 stemmen

Als vechtsportliefhebber vind ik deze film beter dan The Fighter.

En als we het over ongeloofwaardig hebben, het EK 2004. Dat was pas ongeloofwaardig.


avatar van thamike

thamike

  • 5 berichten
  • 4 stemmen

vbkay schreef:

Als vechtsportliefhebber vind ik deze film beter dan The Fighter.

En als we het over ongeloofwaardig hebben, het EK 2004. Dat was pas ongeloofwaardig.

Klop maar daar hebben ze dan ook geen film van gemaakt .


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben blij dat ik deze film nog in de laatste dagen van 2011 heb gekeken, want anders had ik 1 van de beste films van dit filmjaar gemist voor mijn eindejaars toplijst. Warrior is namelijk een zeer geslaagde film geworden die elke minuut wist te boeien. En dat is best knap, want 140 minuten is best wel lang voor een film die toch wel voorspelbaar verloopt. Des te knapper dat het een geweldig onderhoudende film is geworden over een verscheurde familie en mixed martial arts vechten. Dit is vooral te danken aan de rollen van pa en zijn 2 zoons. Geweldige prestaties van Nolte, Hardy en Edgerton.

Tijdens de film kom je langzaam aan steeds meer te weten waarom ze van elkaar vervreemd zijn. Op 1 of andere manier wist het me erg te boeien, want het is niet de eerste film over een verscheurde familie. Het knappe van de film is ook dat je niet meteen een kant kiest. Je snapt de broers, maar later krijg je ook wel wat medelijden met pa, die toch eigenlijk wel de veroorzaker van het leed is. Iedereen heeft zijn achtergrond, geweldig uitgewerkt zonder dat het als een aflevering GTST voelt.

Het slot van de film kan iedereen zelf wel uittekenen, maar dat wordt geen moment vervelend omdat alles geweldig gebracht wordt. Schitterende beelden, een mooie soundtrack (persoonlijk vond ik de theme van Beethoven erg fraai) en acteerwerk op hoog niveau. Denk eens aan de confrontatie van de broers op het strand, prachtige scene! En wat ik ook wel eens fijn vind is dat de vechtsport ditmaal niet boksen is. Dat hebben we bij onder andere Rocky, Cinderella Man, Raging Bull en Million Dollar Baby al wel genoeg gezien. Deze MMA sport is toch wel veel stoerder, ondanks dat ik echt helemaal niks met vechtsporten heb. Ik snap nooit waarom mensen vrijwillig elkaar kapot willen rammen. Maar dat terzijde verder, de MMA momenten wisten namelijk erg te boeien.

Ik twijfel eigenlijk tussen 4* en 4,5*. Ik hou het toch maar op 4*, dan zit er bij een herziening nog altijd een verhoging in.


avatar van Rick19

Rick19

  • 11 berichten
  • 18 stemmen

Echt vermaakt met deze film. Een toppertje.


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

thamike schreef:

(quote)

Ik kan je aardig volgen maar aangezien je zegd kennis van ma te hebben sla je toch vaak onzin uit. In deze film werd het toernooi als een van de grootste ooit beschouwd met een giga prijzen pot. Soort van best of he best en dat kwam helemaal niet tot uiting. Verder zou je in de UFC zonder een gedegen aantal maanden never nooit een paar gevechten achter elkaar kunnen draaien. Een UFC titel match is over 5 ronden en ik heb er een flink aantal gezien maar de meeste kunnen geen stap meer zetten aangezien dit een van de meest intensieve vechtsport ooit is.

In de UFC vechten we niet voor niets in ontzettend veel verschillende gewichtsklasse, aangezien dit enorm bepalend kan zijn maar dat onze leraar op vrij makkelijke wijze zijn zelfde submissions kon uitvoeren was uiterst ongeloofwaardig.

Dit was een uiterst vermakkelijke film vol met cliche en redelijk goede gevechten maar vaak niet geloofwaardig was het zeker niet. Maar goed 2 maal het gevecht van edgar tegen mayner gezien en dat leek ook ongeloofwaardig.

Er wordt nergens gepretendeerd dat dit het grootste toernooi is. Het is een toernooi uniek in zijn soort aangezien het in een paar dagen afgewerkt wordt. Het was ook niet best of the best zoals je zegt.

Daarnaast: heb jij de tijdslijn in acht gehouden in de film? Blijkbaar niet. Er is namelijk niet bekend hoeveel tijd er verstreken gaat voordat het toernooi begint.

En in de UFC wordt bijna nooit de 5e ronde gehaald aangezien er dan al getapped is of iemand kan niet verder door fysieke ongemakken. Als er getapped wordt dan betekent het niet dat iemand de ronde erop ineens dood moe is.

En als ik de berichten hier zo lees dan heeft iedereen het over clichés. Ze hadden liever gezien dat Hardy in de laatste ronde zijn broer zou wreken door de Rus in elkaar te rammen of dat de Rus in de finale zou staan........ Komop zeg. Hoe middelmatig en cliché wil je een film maken!? Daarnaast draait het niet om de gevechten in de film, maar over de verhoudingen tussen een vader en zijn zoons + de economische crisis (wat het met je doet). Is dat cliché? Ga dan maar weer Rocky 4 of Bloodfist 8 kijken.


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

notoirefilmhater schreef:

Echt een compleet waardeloze film, maar dat is volledig te wijten aan het feit dat ik ook werkelijk niets heb met vechtsporten. Ik snap niet waarom het publiek juicht, ik snap niet dat er camera's bij de gevechten zijn, ik snap niet waarom ze er als een dolle op tv over praten, ik snap gewoon niet wat men boeiend vind aan een stel vechtende figuren. Met andere woorden, ik snap ook niet waarom mensen deze film zo goed vinden. Het komt op mij nogal melodramatisch, cliché en moedeloos over.

En kan iemand deze gast een permaban geven? Hij is namelijk echt te dom om zijn eigen achterwerk te vegen volgens mij. Hmm, ik hou helemaal niet van een appel, snap niet waarom mensen het lekker vinden, maar toch neem ik er 1.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60517 berichten
  • 4107 stemmen

paul83 schreef:

(quote)

En kan iemand deze gast een permaban geven? Hij is namelijk echt te dom om zijn eigen achterwerk te vegen volgens mij. Hmm, ik hou helemaal niet van een appel, snap niet waarom mensen het lekker vinden, maar toch neem ik er 1.

Wat een onzin zeg. Als hij zich totaal niet in kan leven in die sport, dan is het niet zo gek dat hij de film misschien vreselijk vind.

En je laatste zin is ook krom. Wel eens van interesse gehoord? Ik kijk ook regelmatig films die me niks leken, maar die ik op een gegeven toch probeer vanwege erg goede beoordelingen. Sterker, deze Warrior is daar een goed voorbeeld van.


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat een onzin zeg. Als hij zich totaal niet in kan leven in die sport, dan is het niet zo gek dat hij de film misschien vreselijk vind.

En je laatste zin is ook krom. Wel eens van interesse gehoord? Ik kijk ook regelmatig films die me niks leken, maar die ik op een gegeven toch probeer vanwege erg goede beoordelingen. Sterker,

deze Warrior is daar een goed voorbeeld van.

Iemand die het zo vreselijk vind moet deze film gewoon niet kijken ondanks de beoordelingen. Kijk eens naar zijn naam: dat zegt genoeg.

Je eerste zin en je laatste zin is een typisch voorbeeld van een contradictio in terminis. Ga er dan ook maar niet meer op in.