Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

The A-Team (2010)

Alternatieve titel: The A Team

3,08 (2074)
2074 stemmen

Avontuur / Actie
117 minuten / 133 minuten (extended cut)

geregisseerd door Joe Carnahan
met Bradley Cooper, Liam Neeson en Sharlto Copley

Een groep Irak-veteranen is op de vlucht voor het Amerikaanse leger. Deze groep, die bekend staat als 'The A-Team', probeert zo snel mogelijk hun naam te zuiveren, omdat ze ten onrechte te boek staan als gevaarlijke criminelen. Ze worden beschuldigd van een ernstige misdaad die ze niet begaan hebben.

TEASER

avatar van MB-
MB-
Ik vind Peck en Murdoch niet zo goed gecast, als je naar de foto's kijkt. En dan niet diegene die hier is gepost lijken ze verschrikkelijk veel op elkaar. Bij de eerst blik wist ik ook niet wie wie was. Murdoch ziet er te serieus uit.

Hij moet net als in de serie iets kinderlijks hebben, de all stars en dat leren jack met de tijger maakten hem compleet. De nieuwe heeft een heren jack dat past niet bij het personage.

avatar van HarmJanStegenga
Trailer. Ziet er prima uit, laat maar komen.

- edit - zie nu pas dat Ridley en Tony Scott dit produceren, netjes.

avatar van Minotaures
Ook de ploeg zien er fantastisch uit. Ben benieuwd.

avatar van IcU
IcU
Ziet er zeker goed uit. Jammer dat het muzikale thema niet even door de trailer knalt. Kan niet wachten.

avatar van Ajax&Litmanen1
Valt me niet eens tegen, al is het wel doodzonde dat bv Mr T niet gewoon BA kan spelen.

avatar van kArIzMa_Movie
Nee, zonder Mr. T wordt dit niks.

avatar van BoordAppel
Mr. T is ongeveer duizend jaar oud, die zou nogal misstaan in deze film.

avatar van Naomi Watts
Rampage als B.A., geniale casting.

avatar van Quentin
Wel aardig, alleen die stupide sequentie met de tank ...

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Nogal belachelijke actiescènes op het eind, maar de rest ziet er wel aardig uit. Casting lijkt in eerste opzicht in orde, alleen heb ik zo mijn twijfels bij Copley. Hoop dat de film in ieder geval meer aandacht heeft voor de karakters dan een hoop nietszeggende CGI actiebombardementen.

avatar van Montorsi
de kracht van de serie was dat het belachelijk was, als je dan hoort dat ze hier iets serieuzers van willen maken dan is het al bijna gedoemd te mislukken. En dan heb je natuurlijk die casting nog, een enorme neger met bakkebaarden is nog geen BA..

Montorsi schreef:
...als je dan hoort dat ze hier iets serieuzers van willen maken dan is het al bijna gedoemd te mislukken.
Heb je de laatste scéne in de trailer gezien? Niet echt serieus. Past wat mij betreft precies bij het A-Team, dat over-the-top gedoe. Denk dat dat in deze film wel goed gaat komen.

avatar van Naomi Watts
De woedeaanvallen die B.A. in de serie heeft die heeft Rampage in real life. Bovendien zal de casting crew ook wel wat bouts van hem gezien hebben in de UFC.

Een voorproefje:

Door Crush in TUF Season 10

Hehe.

Nomak
Doors don't hit back.

HarmJanStegenga schreef:

De trailer doet het niet echt goed hier (zit achter een nogal trage computer).

BS
voor de karakters natuurlijk een minpuntje ( kan niet anders ) maar voor de actie, zeker dat laatste stukje inderdaat, Tering !! Dat gaat de goede kant op

avatar van Spetie
Ik moet zeggen dat ik na het zien van de trailer hier enorm veel zin in heb. Ziet er goed uit en de jeugdsentiment speelt natuurlijk ook mee.

Montorsi schreef:

De trailer doet het niet echt goed hier (zit achter een nogal trage computer).

Nu wel gezien. Dit lijkt toch nergens op mensen, mijn hemel. Alleen al hoe dat 'I love it when a plan comes together' uit de mond van Neeson komt Voor de rest wat acteurs die zo te zien gewoon de equivalenten uit het origineel nadoen. En dan nog die laatste scene uit de trailer, dit kon je bijna niet menen. Nee erg serieus is die scene niet, vooral een vreselijk gelikt CGI-zooitje. Komt echt niks van die cheesy 80s look terug, waar nou net de kracht van de serie zat (al is dat op deze leeftijd ook al heel wat minder leuk dan vroeger).

avatar van Paco Delavega
Montorsi schreef:

Probeerden ze in The dukes of hazzard ook niet die cheesy 80s look te krijgen? En zijn ze daar niet hopeloos in gefaald?

Paco Delavega schreef:

Geen idee, niet gezien.

avatar van Naomi Watts
Wel een hetere Daisy Duke in die film.

avatar van TwoFace
Net de trailer gezien, waarschijnlijk de grootste epic fail die ik ooit in me leven heb mogen aanschouwen!

Kunnen ze niet een keer die oude francises met rust laten. Begrijp me niet verkeerd ik heb altijd met veel plezier naar de A-team gekeken, maar dit gaat echt te ver! Het lijkt wel een of andere Marvel film met al die focking over de top actie. Ik hou van goede actie fims maar dit kan je de A-team gewoon niet aan doen vind ik.

Al dat CGI ook begint nu echt me strot uit te komen.

Ik moest een beetje kotsen bij dat stukje met die tank! Walgelijk!

avatar van blisteringdude
Trailer ziet er erg vet uit! Ben benieuwd.

avatar van BlueJudaskiss
De trailer geeft de indruk dat de makers niet konden kiezen tussen een parodie een serieuze actiefilm. Ik vrees met grote vreze....

avatar van thunderball
Dat is ook precies wat ik daarnet, de trailer bekijkend, dacht.
Van de ene kant lijkt het op een serieuze aanpak,
van de andere kant is de CGI zo overdreven dat het niet serieus te nemen valt.
De nieuwe Murdock lijkt me helemaal niks.

erik1677
lijkt me helemaal te gek

avatar van jordandejong
trailer ziet er niet heel erg veel belovend uit.

Hoop niet dat het zo'n stuk afal word alsThe dukes of hazzard film.

avatar van FrisoBoei
Haha wordt dit ff meesterlijk!