The A-Team (2010)

Alternatieve titel: The A Team

3,08 (2075)
2075 stemmen

Avontuur / Actie
117 minuten / 133 minuten (extended cut)

geregisseerd door Joe Carnahan
met Bradley Cooper, Liam Neeson en Sharlto Copley

Een groep Irak-veteranen is op de vlucht voor het Amerikaanse leger. Deze groep, die bekend staat als 'The A-Team', probeert zo snel mogelijk hun naam te zuiveren, omdat ze ten onrechte te boek staan als gevaarlijke criminelen. Ze worden beschuldigd van een ernstige misdaad die ze niet begaan hebben.

TEASER

avatar van AGE-411
Gaat dit nu eindelijk over "the crime they didn't commit"?

Mr_White
AGE-411 schreef:
Gaat dit nu eindelijk over "the crime they didn't commit"?

Volgens mij hebben ze dat in de serie al opgelost. Was volgens mij iets met een bankoverval in Hanoi of zo. Zal vast wel in detail terug te vinden zijn op Wikipedia.

Deze film verplaatst gewoon het hele concept van Vietnam naar Irak. Dus wederom zijn zij een militaire eenheid die verdacht zijn van een 'crime they didn't commit' en op de vlucht slaan, maar dan in het heden en volgens de geruchten 'minder campy'.

avatar van Macmanus
Lijkt me wel lachen, serie was kut, omdat het er nooit uitzag, dat kan met budget veranderen. Geinige cast eigenlijk, potentieel goede regisseur.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Het valt me reuze mee dat Hannibal nog rookt als ik het goed zie op de foto. Al ben ik nog bang dat hij tijdens de film stopt ofzo.

avatar van AGE-411
Mr_White schreef:

Dan is het niemer het echte A-team!

Konden ze evengoed acteurs nemen die er totaal niet op leken.
Bah, ik doe hier niet aan mee.

Pastichio Rocker
Bradley Cooper als Peck is nog enigszins te begrijpen... Maar Neeson als Smith (met zijn dikke Ierse accent), Copley (die kneus uit District 9!) als Murdoch en een onbekende worstelneger als B.A. Baracus? I smell a dud.

avatar van JacoBaco
I love it when a plan comes together!

Maar dit keer niet denk ik.

Pastichio Rocker
Zeg, deze was toch net al als film toegevoegd?

avatar van Leland Palmer
Leland Palmer (crew)
Ja, klopt. Maar per ongeluk met een verkeerd plaatje. Is daarom (tot de tijd dat er een correcte afbeelding verschijnt) even van de site gehaald. Zal waarschijnlijk één dezer weken wel terug keren.

Pastichio Rocker
Kunnen jullie niet gewoon iets van een leeg veld maken met daarin zo'n boodschap van: nog geen foto/poster beschikbaar? Lijkt me wat handiger..?

Dat kan, maar daar wordt niet voor gekozen.

Pastichio Rocker
Tja... Ze houden hier af en toe wel van moeilijk.

avatar van Knisper
Het is een combinatie van factoren. Tegen de tijd dat er een plaatje beschikbaar is, is er vaak ook meer bekend over het plot, de titel (geen working titles meer), de belangrijkste acteurs etc.

Plus dat het nou juist een van de mooie dingen is van Moviemeter dat elke film van een degelijk plot en plaatje is voorzien (uitzonderingen daargelaten).

avatar van Justinw
Met liam neeson(taken) en Bradley cooper(Hangover) wil ik hem wel zien

neo (crew)
Enkele berichten verwijderd. Over het incident met de toevoeging is nu wel genoeg gezegd. Over de film graag.

Popeye Doyle
starbright boy schreef:
De originele cast bestond uit een gevallen Hollywoodster wiens carriere volledig in het slop was geraakt door een drankverslaving, een voormalige uitsmijter die in Rocky III was beland en toen maar besloot te gaan acteren, een tv acteur, vooral bekend uit Battlestar Galactica en een een wannabe-acteur met enkele bijrolletjes van een paar zinnen op zijn naam. Op papier klinkt dat niet als een cast voor een successerie.

Hoezo vind jij Dwight Schultz, ik neem toch aan dat je op hem doelt, een wannabe acteur? De man was op zijn 19e al professioneel acteur en had al meer ervaring ten tijde van de opnames van de serie dan Benedict en T samen!

avatar van Metalfist
Over Schultz gesproken, hij gaat blijkbaar een kleine cameo in de film hebben.

Cameo Dwight Schultz in The A-Team - FilmTotaal filmnieuws

Popeye Doyle
Leuk! Het is dus eindelijk ''officieel'' want er werd al zolang over gesproken. Ben zeer benieuwd naar de film. Benieuwd of Benedict ook een cameo zal doen.

avatar van Metalfist
Laat ze dan maar ineens heel de nog levende cast voorbij komen

avatar van U-96
Dit wordt zo fucking gaaf.

Casting lijkt me best goed.

Ben altijd al fan geweest van de serie.

avatar van Conspiracy
Het zou me niet verbazen om ook Mr T nog in een cameo voorbij zien te komen, want als hij zich al bezig houd met TellSell reclames dan zou hij hiervoor vast niet bedanken.

En ik zie Benedict ook nog wel voorbij komen aangezien hij en Schultz nog beste vrienden zijn en ook samen conferenties afgaan om over the A-team te praten. Bij hun leeft the A-team nog het meest.

avatar van Thorak
Pastichio Rocker schreef:
Lijkt mij ook, zeker gezien er heel erg veel oude films zijn waar geen poster meer van te vinden is.
Of als die wel te vinden is in te slechte kwaliteit volgens de genen die dit schijnen te beoordelen. Er word wat dat betreft hier wel redelijk 'gemiereneukt' over de film posters...
Een film site die films niet vermeld omdat de kwaliteit van de poster slecht is of ontrbreekt?
Beetje raar, niet?

avatar van Thorak
Van deze film verwacht ik niet erg veel meer overigens.
Met de eerdere geruchten van Bruce Willis en later George Clooney als Hannibal had ik nog een beetje postieve hoop voor deze film. De acteurs die het nu moeten doen, daar bedank ik bij voorbaat al voor

avatar van Conspiracy
Wacht eerst maar eens een trailer af.
Misschien valt het allemaal wel heel erg mee.
En ook al flopt die film, kun je over 3 jaar toch wel weer een reboot verwachten.

Conspiracy schreef:

Eerder deze maand kwam het nieuws naar buiten dat Dwight Schultz zeer waarschijnlijk een cameo heeft in de 2010 versie van The A-Team. Vandaag bereikte ons het nieuws dat, niet geheel onverwacht, ook Dirk Benedict (Templeton "Faceman" Peck) een korte acte de présence zal gaan geven.

Bron www.filmtotaal.nl

Zie je..
Ze luisteren nog wel eens naar mij.

avatar van Amity
Hebben jullie de foto al gezien?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

Toch wel koel

avatar van Metalfist
Valt goed mee eigenlijk, alleen B.A. ziet er niet uit.

avatar van Conspiracy
Liam Neeson lijkt hier echt veel op Hannibal.
Goed werk.
Ik weet het alleen nog niet met Murdock en Ba

avatar van ®Tc
B.A. Tja...
Murdock heeft zijn geblondeerd blijkbaar?
Face met een baard?

En Liam Neeson lijkt hier zo goed op George Peppard dat het gefotoshopt lijkt.

Pfff, blijf toch allemaal eens van die jaren 80 series af, dat past nu echt niet meer.

avatar van Justinw
Vind de foto er wel leuk uitzien vooral Hannibal(liam Neeson) en Face(Bradley Cooper) zien er goed uit.