L'Immortel (2010)

Frankrijk
Misdaad / Actie

geregisseerd door Richard Berry
met Jean Reno, Kad Merad en Jean-Pierre Darroussin

Charly Matteï heeft de pagina van zijn wetteloze geschiedenis omgeslagen. Hij leeft sinds drie jaar een vredig, rustig leventje, toegewijd aan zijn vrouw en twee kinderen. Maar op een winterochtend wordt Charly voor dood achtergelaten op het parkeerterrein van een oude haven in Marseille, met 22 kogels in zijn lichaam. Hoe dan ook, Charly weigert te sterven...

redelijke goede thriller op zijn frans en ze kennen er wat van in frankrijk op gebied van gangsters en mafia en zo voor de rest niet meer of minder dan andere soort van die films wraak de ene dood de andere of het gaat om geld of drugs

avatar van Brix
Vandaag te zien op TV> ARD > 23:40 uur (als je geen bezwaar hebt tegen de Duitse dub )

avatar van Jan met de pet
Prima actie wraakfilm.......kijkt lekker weg, dus niets mis mee......4,0

avatar van Left4Dead
Wederom een halve ster erbij, wat is dit toch een gave prent op alle vlakken zeg. Een meesterwerk met Reno op zijn allerbest. Zit heel druk na te denken of deze in mijn top 10 moet/kan. Dat betekent dat een andere prent eruit moet. 4,5**, mijn maxi want 5** geef ik nooit. 5** zou betekenen dat het foutloos is, die ben ik nog niet tegengekomen.

avatar van schumacher
Voor een Franse film , een steengoeie film.
Ik kan er niks kwaads over zeggen behalve dat die mss 10 min korter mocht geweest zijn voor mij.
Niks op aan te merken, Franse topfilm.
Jean Reno is een topper.