The Belko Experiment (2016)

Horror / Thriller

geregisseerd door Greg McLean
met Tony Goldwyn, Adria Arjona en John Gallagher Jr.

Voor de werknemers van het bedrijf "Belko Industries" lijkt het een gewone dag te zijn. Hier komt verandering in wanneer zij ontdekken dat ze onderdeel zijn van een groot, luguber experiment. Ze krijgen de opdracht om elkaar te vermoorden. Als ze weigeren worden ze zelf omgebracht. Het brein achter het experiment geeft de werknemers opdrachten via geluidsboxen.

avatar van johan_sb2
Warp schreef:

Ah ja, toevallig weer.

Niet echt

avatar van Warp
johan_sb2 schreef:

Niet echt

Jawel, het is een makkelijke manier om die ‘redding’ door te strepen.

avatar van K. V.
Deze onbekende film eens bekeken en vond het wel een vermakelijke film. Een intrigerende film, die naar het einde toe wel wat van z'n pluimen verliest. De cast deed het niet slecht en verder zag het er wel goed uit.
De speelduur is niet zo lang en weet wel te boeien. Er zitten dan ook geen saaie stukken in.
Vond het niet slecht.

avatar van john mcclane 2
Erg sterk concept / plot , simpel doch doeltreffend .
En ijzersterk uitgewerkt . Spannend . Waarbij je de karakter in een snelle tijd toch genoeg Leert kennen om mee leven .
Dikke vette 3,5*

avatar van rebelkush
Na lang zoeken dit leuke film gevonden.

Dit film deed mij het meest denken aan Battle Royal maar dan met westerlingen in een kantoor.
Veel acteurs waarvan ik er maar 3 kende maar dat zijn dan ook toppers, John Mcginley, Tony Goldwyn (die gast wordt nooit oud) en Michael Rooker.
Spannende film met grappige momenten zoals die hippies, maar helaas is dit weer een film met een typische Hollywood einde wat best jammer is.

Aanrader.