X-Men Origins: Wolverine (2009)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Gavin Hood
met Hugh Jackman, Liev Schreiber en Danny Huston

Logan en Victor zijn broers en tevens mutanten met bijzondere gaven. Nadat ze als soldaten worden gearresteerd, vraagt kolonel William Stryker het tweetal voor een bijzondere opdracht met een speciaal team van mutanten. Ze besluiten het te doen, maar op een gegeven moment stapt Logan op, om een vredig leven te starten. Als Logan een aantal jaren later echter wordt geconfronteerd met zijn gewelddadige broer Victor, besluit hij opnieuw met Stryker in zee te gaan. Stryker maakt van hem een uitzonderlijke mutant, sterk genoeg om Victor te verslaan. Wolverine is geboren.

Deze film lijkt mij heel mooi Maar van af 30 april 2009 is te laad hij moet eerder komen

Het wachten is op Perry Cox vs. Wolverine.

avatar van UrbanDjampa
Ryan Reynolds als Deadpool vind ik wel passen.

Dit wordt gewoon een dope film alleen wel jammer dat het nog minder dan 1 jaar duurt.

avatar van bennyboy
nog een x-man worden het dan niet iets te veel.ik geef toe het zijn goeie films,maar nog éé...

avatar van Madecineman
Madecineman (moderator)
Stem verwijderd.

avatar van J.D
J.D
Van mij mogen er oneindig veel "X-men Origins" films komen, als ze er maar wel een goed verhaal bij hebben. Met de Actie zit het in X-men films in ieder geval altijd wel goed!

avatar van DVD-T
Ziet er idd erg cool uit, ook leuk dat Gambit en The Blob er inzitten.Nog iets minder dan een jaar nog wachten.

avatar van Metalfist
Gambit

SanderSander88
Inderdaad cool dat Gambit er eindelijk inzit. Je zag ook Deadpool al zonder ze pak geloof ik.

avatar van DVD-T
Deadpool heb ik zo 1 2 3 niet opgemerkt. Wat kunnen die Amerikanen trouwens overdrijven bij het zien van een trailer.

DVD-T schreef:

Waarschijnlijk waren het die-hard fanboys, het was op de comic-con. Daar komen een hoop freaks.

avatar van HarmJanStegenga
Trailer ziet er prima uit

The Last
Met Liev Schreiber is altijd maar afwachten wat het wordt. Maar de trailer ziet er inderdaad aardig uit, en ik heb zelfs een kleine hoop op een R-rating (voor de verandering).

avatar van Resh
Ik ben bang dat nog een X-man film best slecht kan worden. .

avatar van Artemis

Gambit

Ik snap nog steeds niet hoe ze de vetste X-Men character eruit hebben kunnen laten Daarbij kregen Magneto, Storm en Xavier ook veels te veel screentijd.

Mr_White
Ik zag Gambit, Deadpool en Emma Frost (!) voorbij komen en dan vraag ik me toch af wat deze figuren in deze film doen (alleen Deadpool heeft een link met Weapon X, maar pas jaren later). Hopelijk proppen ze niet teveel fan-favorites in de film.

Pastichio Rocker
Hoor dat publiek dan. Waarom hebben wij niet zulk publiek?

Mr_White
Omdat wij geen doorgedraaide fanboys zijn en ons bovenal gewoon kunnen gedragen. Als er iets is dat je niet wilt, is het de Amerikaanse publieks-mentaliteit in Nederland, alhoewel dat langzaam begint door te komen met achterlijke acties als applaudiseren nadat een film is afgelopen.

avatar van DVD-T
Lijkt me ook een beetje rot om de film te kijken als er steeds mensen door heen zitten te schreeuwen.

Pastichio Rocker
Tja, als je een film in alle rust wil kijken moet je thuis gaan zitten.

Mr_White
Nee, mensen moeten zich gewoon gedragen. Als ze hardop commentaar willen geven op een film, moeten zij dat maar thuis doen en gewoon respect hebben voor andere bioscoop-gangers.

avatar van Nicholas
Zag er wreed uit hé.
En finally; mijn all-time favorite cartoon character; GAMBIT.

Vroeger lag het hele huis vol met kaarten, en maar gooien die dingen:P

avatar van notorious_kim
hier ben ik zeer benieuwd naar!

avatar van Nandini80
Me too

Jammer dat het nog zo lang duurt voordat de film te zien is!

De Krokodil
Ik heb de trailer gezien en denk dat deze film echt gruwelijk wordt. Als hardcore X-men-fan vond ik de geschiedenis van Wolverine altijd al interessant en spectaculair. De trailer belooft veel goeds. De Sabretooth die door Liev Schreiber wordt gespeeld ziet er geloofwaardiger uit dan die gorilla (ben zijn naam kwijt) die hem vertolkte in de eerste deel van de X-trilogie.

Ik ben benieuwd.

avatar van Albus Dumbledore
Dit lijkt me ook een leuke film. Ik heb de X-Men trilogie gezien en die vond ik zeker aardig. Ik denk dat het met deze film alle kanten uitkan, het zou zomaar een flop kunnen worden, of zomaar een geweldige film. Zoals al eerder gezegd, geld zal hij wel opbrengen.

Hugh Jackman, Gavin Hood, X-Men....
Genoeg redenen voor mij om deze film te gaan bekijken.

avatar van Al DeNiro
Leuke spin-off van de X-Men trilogie.
Ik denk dat Liev Schreiber iedereen gaat verassen met zijn rol als Sabretooth.
Ik ben trouwens ook benieuwd naar X-Men Origins: Magneto.
Hij bracht zijn jeugd door in een nazi kamp, en dat kan heel intressant zijn.