Superbad (2007)

113 minuten / 119 minuten (unrated versie)

geregisseerd door Greg Mottola
met Jonah Hill, Michael Cera en Christopher Mintz-Plasse

Twee beste vrienden die op het punt staan om te slagen van de middelbare school spreken samen af dat voordat ze beiden hun eigen kant op gaan naar andere colleges ze een vriendin aan de haak slaan. Hun plannen gaan echter vreselijk fout na een mislukte avond waar ze alcohol probeerden te kopen voor een schoolfeest en ze realiseren dat het behouden van hun vriendschap nog moeilijker kan zijn dan een vriendin proberen te krijgen.

avatar van mcdaktari
Ik ben ook niet echt een liefhebber van Amerikaanse humor maar die Fogell vond ik toch wel steengoed in deze film. Kon er iig wel om lachen.

avatar van hel1
Twee uur dom gepraat over vagina's.

avatar van Vidi well
hel1 schreef:
Twee uur dom gepraat over vagina's.

Je hebt de beruchte ‘penissen’ scene gemist blijkbaar?

Komt niet vaak voor dat het aantal sterren goed overeenkomt met de kwaliteit film (naar mijn mening)
3,5 = een mooie 7

Amerikaanse humor? Jullie bedoelen Highschool humor. Niet onbelangrijk om erbij te vermelden