ad
  • 8.117.929 stemmen

White Noise 2: The Light (2007)

Horror / Thriller | 99 minuten

Genre: Horror / Thriller

Alternatieve titels: White Noise: The Light / White Noise 2

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Patrick Lussier

Met onder meer: Katee Sackhoff, Nathan Fillion en Teryl Rothery

Releasedatum: 5 januari 2007

Over White Noise 2: The Light

"Sometimes they don't come back alone."

In dit vervolg, volgen we een man wiens familie is vermoord en die zelf nipt aan de dood is ontsnapt. Vanaf dat moment kan hij aan mensen zien dat ze snel zullen sterven. Als hij ze vervolgens van dit noodlot wil redden, ontdekt hij de hoge prijs die hij moet betalen als je je bemoeit met de natuurlijke gang tussen leven en dood.

imageimage

avatar van M>G

M>G

Oeh ik vond hem gaaf! Veel beter en enger dan deel 1.

* 4,5

avatar van brato

brato

Ik vondt deze film ook wel een stuk toffer als het eerste deel. Deel 1 was een klein beetje saai naar mijn mening, terwijl in deel 2 er echte spanning in zit. En iets minder een ongeloofwaardige science-fiction kant.

van mij krijgt hij 4*

avatar van vamozz

vamozz

Gave film!!!!!!! veel spanning en soms ook eng 4,5*

avatar van Yvo1983

Yvo1983

Belachelijke mix van films zoals daar zijn; Final Destination & End of days!!

Nee, kon me niet direct bekoren.

Vond de eerste ook geen hoogvlieger, maar toch beter als deze!

avatar van dope

dope

Film was best aardig, al vond ik het einde wel heel erg overdreven. 3*

avatar van elsterno

elsterno

Zojuist in de sneak gezien. Wat een verschrikking. Suf geacteerd, niet spannend en enorm vaag verhaal. 2*

avatar van Ro3l

Ro3l

Na het eerste half uur met wel erg veel -om-elk-hoekje-staat-een-rottende-lijk-iiieekk- heb ik me alsnog prima vermaakt.

Deze film heeft erg weinig verhaal van zichzelf. Misschien wel helemaal niks zelfs. Met flink knippen en plakken in Final destination en een zooi Ring/Grudge/witte-lijk-gezicht-iieekk!!/daarvan elk tweede deel/enz.-films kom je een heel eind.

Niet bijster origineel, doch redelijk vermakelijk mijnsinziens. Zeker wanneer er na verloop van tijd enige humor insluipt.

Meer mensen opgevallen dat Abe als twee druppels bier op Ash uit Evil dead lijkt?

En dude, die Katee Sackhoff is lekkerrrrrr.

mede daarom *3

Eduard37

Niet de moeite waard om te kijken. Zeer onrealistisch. Als je van sprookjes houdt is dit misschien wel iets voor je. Verhaal is zeer ongeloofwaardig. Aardig geacteerd maar er was niet veel te acteren in deze film.

2 sterren.

avatar van Ché Cliché

Ché Cliché

Echt heel slecht. Waar ik mij bij White Noise nog wel vermaakt heb tot het verschrikkelijke einde wat mij een anti-climax gaf niet tekort (waardoor ik het eerste deel met een 1 bekroonde) is dit ook echt helemaal niets. Ik vond een vervolg al zo vreemd en het ging ook weer helemaal nergens over.

Ik snap het niet. Met EVP valt echt een brute film te maken, maar bij één rammelt vooral het einde aan alle kanten (wat het gewoon een dramatische film maakt) en deze film raakt kant noch wal. Een half verhaallijntje is niet genoeg. Deze film krijgt van mij ook 1 ster, maar is wel veel en veel slechter dan deel 1.

Sugakiss

Goh, ik volgde deel 1 niet eens laat staan dat ik deze ook maar ga kijken. Slecht acteerwerk, slecht verhaal.

avatar van Yugnav

Yugnav

wtf.... wat een achterlijk zielige film, hoe kan deze zo hoog gerate zijn!? slegt acteerwerk, niet eng, GEEEEEN schrikmomenten, zielig verhaal en zooooo voorspelbaar. Wij hier in Roermond hebben hard moeten lachen om deze film.... Slechste film die ik dit jaar in de sneak gezien heb:S

avatar van Uier

Uier

Tikkeltje beter dan het eerste deel, maar het kan me nog altijd niet echt boeien.

2.5*.

avatar van KickinAzz

KickinAzz

Beter als het 1ste deel, meer spanning en actie, maar absoluut geen hoogvlieger en zeker niet in het genre 'horror' waar hij zogenaamd onder moet vallen. Jammer want het onderwerp E.V.P. heeft veel potentie...

Krappe 2*

avatar van blondegod8

blondegod8

Absoluut beter als deel 1! Er zitten ook enkele leuke schrikmomenten in. Maar ja geesten he, die krengen laten je altijd schrikken Het verhaal is misschien niet bijster bijzonder, echter wel leuk uitgewerkt!...........4* !

avatar van fctdriene

fctdriene

ik vond hem absoluut niet beter als 1 geen schrikmomenten slechte special effects twas net of ik naar een kruising aan het kijken was van final destination en the ghost whisperer voor mij 2 sterren

avatar van rulybatters

rulybatters

fctdriene, je neemt me de woorden uit de mond .

avatar van stevy

stevy

ik vond hem ook erg mager. Niet beter dan deel 1, wat ik wel verwachte na de reacties hier. Soms schrik je wel wat.. maar echt eng, no way. Desondanks vrij vermakelijke film, maar ik vind het verhaal wat te overdone. eigenlijk ergens tussen 2.5 - 3 in.. toch maar 2,5.

avatar van bisse

bisse

Luizige final destination rip off. Heeft verder geen zak met white noise te maken.Slechte acteurs en slechte algehele uitvoering zorgen voor een teleurstellende en magere 1.5 uur. GIgantisch overrated hier deze film!!!

avatar van vinhunter

vinhunter

deel 1 niet gezien, is die wel ok?

avatar van Lord Flashheart

Lord Flashheart

vinhunter schreef:

deel 1 niet gezien, is die wel ok?

Nee, wel dodelijk saai. Ik verwacht hier dan ook niet veel van.

avatar van Slater

Slater

Ik had gedacht dat dit weer zo'n slecht vervolg zou zijn op een iet-wat orginele deel 1. Want er wordt veel gepromoot voor deze film in de bioscopen. Afgezien van het feit dat er nergens ooit een trailer wordt gedraaid. Ik ga hem toch maar van de week bezoeken.

avatar van .adham

.adham

Waarom een secual ? het eerste deel was volgens mij niet echt een succes

avatar van Sunday

Sunday

Deel 1 vond ik echt een drama. In het begin wel aardig, maar daarna nogal over the top. Verbaasde me dan ook dat er een deel twee aan zat te komen. Maar na de reacties hier gelezen te hebben, ben ik toch wel benieuwd.

avatar van Ché Cliché

Ché Cliché

Sunday schreef:

Ik raad het je ten strengste af. Hoe deze film aan zo'n gemiddelde komt.....

avatar van ssjindo

ssjindo

Mooie film 3,5 sterren

avatar van Brianna

Brianna

Vond het een goede film, spannender dan het eerste deel, en ook beter dat het verhaal toch ff anders was dan het eerste deel.

avatar van eximion

eximion

tjah deze film gaf mij niet het gevoel zoals in deel 1. De film is wel eng op bepaalde momenten zit je ook wel op je stoel einde viel ook weer zwaar tegen helaas een onvoldoende !

2.0

avatar van razor1

razor1

Ik vond het een goede en intrigerende film met een beter verhaallijn dan deel 1. Van mij krijgt het 4 sterren!

avatar van Xcobra

Xcobra

Goeie film

avatar van Sam_Bracke

Sam_Bracke

steephje schreef:

Heb deze film gezien.... Vond dit een dramatisch vervolg op deel 1. Totaal geen spanning en waardeloos geacteerd. Einde heb ik dus geen eens gehaald. Verhaal vond ik een stuk minder als deel 1. krijgt van mij dus 1,5*. Snap niet dat er zoveel mensen lyrisch zijn over deze film

Is toch ieder zun eigen mening he