ad
  • 8.117.933 stemmen

White Noise 2: The Light (2007)

Horror / Thriller | 99 minuten

Genre: Horror / Thriller

Alternatieve titels: White Noise: The Light / White Noise 2

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Patrick Lussier

Met onder meer: Katee Sackhoff, Nathan Fillion en Teryl Rothery

Releasedatum: 5 januari 2007

Over White Noise 2: The Light

"Sometimes they don't come back alone."

In dit vervolg, volgen we een man wiens familie is vermoord en die zelf nipt aan de dood is ontsnapt. Vanaf dat moment kan hij aan mensen zien dat ze snel zullen sterven. Als hij ze vervolgens van dit noodlot wil redden, ontdekt hij de hoge prijs die hij moet betalen als je je bemoeit met de natuurlijke gang tussen leven en dood.

imageimage

avatar van Ellen123

Ellen123

Goeie film, heb zowat de hele tijd op het puntje van de stoel gezeten

avatar van melanie178

melanie178

Leviathan schreef:

Goede film, heb bijna elke horror gezien

En dat op je negentiende........

Dit lijkt me overigens wel wat, de berichten zijn over het algemeen goed dus ik ga t gewoon proberen

avatar van christophel

christophel

ik vond hem best spannend, het eerste half uur zat ik te twijfelen om hem niet uit te kijken, maar gelukkig toch wel gedaan...

****4

avatar van zjandannybob

zjandannybob

ik vond deze film ook zeker een toppetje, terwijl ik in 1 dus echt niks zag totaal geen spanning. En in deze film wat leuke schrikeffecten en wel een cool verhaal, vond hem zeker niet slap.

avatar van kungfuzombie

kungfuzombie

Bij elkaar geraapte zooi

Beetje six sense, beetje final destiny, beetje van wat occulte thrillers/horror, beetje ghostwhisperer en best wel weinig van White Noise!

Vrij overbodig dus. Als je al wat van de paranormale horrorfilms van de laatste tijd gezien hebt zie je elke schrikeffect van mijlenver aankomen. Alleen als je het geluid erg hard zit zul je misschien nog een keer schrikken.

Echt zo'n vervolg die voor de videomarkt is gemaakt.

2 **

avatar van Justice4All

Justice4All

2 augustus 2007 in de NL-bioscopen en 30 mei 2007 in BE-bioscopen

avatar van ryanmakhanlal

ryanmakhanlal

het viel me tog een klein beetje tegen...ik had er meer van verwacht...3 sterren

avatar van Smith

Smith

Vond het een spannende film. Heeft me zeker de volle anderhalf uur geboeid. Schrikmomenten voel je inderdaad goed aankomen. Maar toch, vind het zeker een aanrader !

Heb m 4 sterren gegeven

avatar van veron35

veron35

Hoe hebben julie hem eigenlijk gezien?

avatar van Quatro

Quatro

't verhaal is wat toevallig en ver gezocht maar als je je hier niet al te veel op focust boeit deze film vanaf minuut 1 en blijft 't spannend tot op het einde.

avatar van Vinco

Vinco

Vond het een erg schrale film,ik dacht een goed vervolg te zien maar tegendeel bleek.

Dit deel heeft weinig meer te maken met deel 1 en schiet in mij ogen veel te ver door.

Er zitten een paar leuke schrik momenten maar maar that's it.

2,5 sterren

avatar van johnrambo

johnrambo

Goede film.

Zeker geen slap aftreksel van deel 1.

De basis van de film komt overeen met deel 1, maar daar is alles mee gezegd.

Het is een film op zich die eigenlijk geen eerste deel nodig had.

Men durfde flink af te wijken van het originele verhaal en dat met succes.

Ik vind hem zelfs veel beter als de eerste die een zeer matig einde had.

En dat heb je toch niet vaak bij een tweede deel.

Zeer spannend met de nodige schrik momenten.

De special effects waren een lust voor het oog.

De acteurs en actrices deden niet onder voor de originele spelers.

4 sterren

avatar van gringo

gringo

Vond deel 1 maar saai en dus dacht ik dat deze nog saaier was maar integendeel deze boeide me wel,vond Nathan Fillion de rol goed spelen en was leuk om Katee Sackhoff in een wat meer vrouwelijk rol zien te spelen als dat van Battlestar Galactica waar ze wat mannelijker en stoerder overkomt.

Ik geef deze 3 sterren.

avatar van p_tah

p_tah

zeker een aardige film! een mooi verhaal alleen had een veel spannender en beter einde verwacht

***

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

vond deze beter dan 1. zeker wat goeie schrikmomenten

avatar van patrick17

patrick17

Ik ben toch wel enigsinds verrast door deze film in de goede zin..De film begon al meteen goed en daarna is het niveau niet weggedaald..Ik vond deze deel beter dan het eerste deel moet ik zeggen maar het is zeker geen vervolg op White Noise.. Dit zijn 2 andere verhalen...Einde was misschien een beetje raar maar heb me zeker vermaakt...

3.5 *

avatar van Scooper

Scooper

Als fan van White Noise 1 moest ik deze film natuurlijk zien. Ik had al even wat reacties hier gelezen, en dat zag er goed uit.

Eenmaal aangezet schrok ik wel aardig. Er werd naar mijn idee namelijk vrij slecht geacteerd. Ook was het al vrij snel duidelijk wat er zou gaan gebeuren. Het was allemaal wel vrij voorspelbaar.

Er zaten nog wel een aantal enge momenten in de film, maar toch mistte ik de sfeer (en muziek!!) uit White Noise 1 een beetje.

Hetgeen waar ik mij het meest aan ergerde waren de dialogen. Wat zaten die ontzettend onlogisch in elkaar. Reacties op vragen waren gewoon onrealistisch. Ook bepaalde acties waren niet op een logische manier te verklaren.

Neem bijvoorbeeld het moment dat Abe naar de vrouw van de man toe ging, die zijn vrouw en zoon had vermoord. De dialoog:

Vrouw: Hij dacht zelfs dat hij mensen kon redden. Eerst dacht ik dat het normaal was, hij was tenslotte bijna overleden. Maar toen werd het te erg.

Abe: Wat gebeurde er dan?

ehh... ik weet niet, je vrouw en zoon zijn nu dood? Misschien is dat wat er gebeurd is?

Maar oke, de vrouw zal wel even laten zien wat er gebeurde. De vrouw neemt Abe mee naar een kamer, waar hij 'wel even alleen gelaten wordt'. Waarom dan? Wat heeft de Abe daar te zoeken? Waarom wordt hij alleen gelaten? Waarom is dit een reactie op de vraag: "Wat gebeurde er dan?". Gewoon totaal onlogisch!!

Of het moment dat Abe in de gevangenis/inrichting op bezoek gaat bij de moordenaar van zijn vrouw en zoon. Kan je daar zomaar op bezoek, zonder echte beveiliging? Zomaar bij de persoon die jouw vrouw en zoon hebben vermoord? Lijkt me toch niet....

En zo zaten er nog véél meer dialogen en acties in de film die naar mijn mening gewoon niet klopten.

Wel was de film goed begrijpelijk en makkelijk te volgen. Maar toch is deze film een flinke domper voor mij geweest.

Ik geef hem 2 uit 5 punten.

avatar van Waku

Waku

In ieder geval is White noise geen slap aftreksel geworden van het eerste deel. De film lijkt een beetje op Final Destination ( met de dood valt niet te spotten) en The Sixth Sense ( I see dead people)

Schrikmomenten zijn er genoeg dus de ware suspense en thriller fan hoeft zich niet te vervelen.

Spannend en prima te versmaden.

avatar van HeatWave

HeatWave

Ik heb deel 1gezien, en die vond ik zeker boeiend.

Metname omdat het onderwerp mij erg aanspreekt.

Wat is er tussen hemel en aarde? Wat komt er hier na?

Persoonlijk denk ik niet veel, ...maar toch, altijd een boeiend onderwerp.

Het sterke aan het eerste deel van ´White Noise´ vond ik het duistere-en mysterieuze gebeuren, wat soms zeker iets beangstigends had.

Ik ben daarom ook zeker benieuwd naar deze opvolger.

avatar van Mvisser

Mvisser

vond hem niet heel bijzonder, int begin had ik wel zoiets van hmm volgens mij gaat dit wel eng worden maar eigelijk viel het allemaal wel mee. wel paar schrikmomentjes maar niet echt om wakker van te liggen.

Leuk om een eer te zien, verder niet echt bijzonder.

*2.5

avatar van Wolff

Wolff

redelijk goede film alleen vond ik het einde wat minder

avatar van Blanky

Blanky

Aardige film maar van een ander kaliber als het eerste deel. Het zou mijn inziens geen White Noise 2 moeten heten want als je het 2e deel met het ereste gaat vergelijken valt hij onherroepelijk tegen. Als nieuwe op zich staande film is hij heel aardig.

Van mij krijgt hij 3,5 ***

avatar van zilverdag

zilverdag

Sterke film, met echte 'schikmomenten', op zijn tijd.

Ik heb deel 1 niet gezien, dus kan het niet vergelijken (maar ook niet beinvloeden...)

Heeft mijn aandacht van begin tot eind vastgehouden.

avatar van MitchV82

MitchV82

Na deel één te hebben gezien (gaap), moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast was door dit vervolg. Zelden dat deel 2 beter is dan het eerste. Bij deze film zeker het geval. Spanning wordt goed opgevoerd en het verhaal zit goed in elkaar. Heb geboeid zitten kijken van begin tot het eind. Van mij een 4,5 want perfect bestaat niet....

avatar van XCOF_FANX

XCOF_FANX

ik verwachte eigelijk heel weinig van deze film,dacht dat het zoiets zou zijn zoals pulse.

hele goede film en goede schrikmomenten.

avatar van Talla 2xlc

Talla 2xlc

en ik had zeker niet verwacht dat het toch nog zo verrassende film was zeg!! vond hem dus erg goed... dus het is absoluut de moeite waard en geef hem een 3.5...

avatar van Anjin

Anjin

Deel 1 was veel beter

Dit had weinig met EVP te maken, zag meer The Ring in die film

avatar van Aylatje

Aylatje

ik vind het geen bioscoop waardig film wel een leuke film voor huren maar niet meer

avatar van Mineworker

Mineworker

Ik heb deel 1 gister op Talpa of Tien of hoe het ook heet gekeken.. niet zo goed als ik verwacht had maarrr, wel redelijk! 't Is Keaton die 't hem deed. Deel 2 heb ik net ff stukje voor stukje gekeken, ziet er beter uit dan deel 1. Van wat ik nu heb gezien, is de film voor mij 4,5 sterren waard.

avatar van M.ike

M.ike

deze film zou ik graag willen zien.Ik vond deel 1 al goed (een van de weinigen) Dus ik verheug me om deze te zien.