ad
  • 8.117.933 stemmen

White Noise 2: The Light (2007)

Horror / Thriller | 99 minuten

Genre: Horror / Thriller

Alternatieve titels: White Noise: The Light / White Noise 2

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Patrick Lussier

Met onder meer: Katee Sackhoff, Nathan Fillion en Teryl Rothery

Releasedatum: 5 januari 2007

Over White Noise 2: The Light

"Sometimes they don't come back alone."

In dit vervolg, volgen we een man wiens familie is vermoord en die zelf nipt aan de dood is ontsnapt. Vanaf dat moment kan hij aan mensen zien dat ze snel zullen sterven. Als hij ze vervolgens van dit noodlot wil redden, ontdekt hij de hoge prijs die hij moet betalen als je je bemoeit met de natuurlijke gang tussen leven en dood.

imageimage

avatar van Justice4All

Justice4All

Net de trailer gezien, maar lijkt meer op horror dan een thriller, ik ben bang dat het heel andere wending heeft dan de eerste deel.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Hupakkee, weer een film met shockeffecten die je al mijlenver van te voren ziet aankomen, met een scheutje 28 Days Later erover heen. Trailer ziet er niet veelbelovend uit, maar goed, deel 1 was ook al niet echt hoogstaand...

avatar van -jack_sparrow-

-jack_sparrow-

avatar van as

as

-jack_sparrow- schreef:

ligt dit nu aan mij of maken ze tegenwoordig van elke film een sequel.

Wel van elke film die bij wijze van spreken een dubbeltje winst heeft opgebracht. Vooral op de B-markt.

avatar van moviemike

moviemike

En van een regisseur die nog geen enkele degelijke film op z'n actief heeft staan!

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

-jack_sparrow- schreef:

ligt dit nu aan mij of maken ze tegenwoordig van elke film een sequel.

Het ligt niet aan jou. Was het maar waar

avatar van IcU

IcU

Tjonge... Niet eens met Keaton. Erg overbodig...

avatar van stan

stan

Ziet er niet boeiend uit helaas

avatar van Thorak

Thorak

Deel 1 was niet al te boeiend terwijl dat het wel had kunnen zijn.

Als je IMDB mag geloven is deel 2 wél beter dan deel 1 te zien aan de beoordeling....

avatar van jaspertje3

jaspertje3

gadver hier heb ik dus echt geen zin in he.. pff

Ik denk dat ik em over sla

avatar van invasion

invasion

Ik vind het een hele goeie film, beetje jammer dat andere mensen de film weer eens afkraken... kwestie van smaak misschien???

djalwin

Ik vind het tweede deel mooier als het eerste. Onnozele opmerking van jaspertje3. Plaats pas commentaar als je hem gezien hebt.

avatar van Mug

Mug

Ik heb anders nog geen valide argumenten gehoord van de stemmers waarom dit vervolg zo hoog gewaardeerd wordt.

avatar van dvdboer

dvdboer

Dit is een gave film, men geeft negatieve commetaar terwijl ze de film niet gezien hebben.

Rot dan op met die opmerkingen.

Geef commetaar als je de film echt gezien hebt.

2 e deel is beter dan 1, en 1 vond ik ook al goed.

5 sterren

avatar van dulcinea

dulcinea

Nathan Fillion in plaats van Michael Keaton vind ik alvast geen slechte ruil

De eerste vond ik eigenlijk best sterk tot het ongelooflijk domme einde het verpestte, ben dus toch wel een beetje benieuwd naar de 2e

avatar van grid8400

grid8400

aardige film. Niet echt eng, en absoluut geen horror or whatever. Begin vond ik sterk, maar daarna vond ik het verhaal maar niet op gang komen. Geen enkel moment eigenlijk echt spannend. Effecten zijn ook maar middelmatig, en het was meer een gemiddelde aflevering van de twilight zone ofzo.

avatar van evelknevel

evelknevel

ik moet deze nog zien maar kijk er naar uit' het eerste deel vond ik een topper dus kijken wat deze wordt, waanner komt deze op dvd.

avatar van Valentijn76

Valentijn76

Ik heb hem net ff zitten kijken.Gewoon lekkere film om weg te kijiken

3.5 *

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Mmh, een vervolg. Ben benieuwt.

avatar van moviemeterman

moviemeterman

Ik heb de film een 3,5 gegeven. Lekker goed vermaak. Deel 1 probeerde nog indruk te maken door de nadruk te leggen op "waargebeurde events". Iets wat ze beter niet hadden moeten doen. In deel 2 hebben ze die boodschap begrepen en de lat iets hoger gelegd. Resultaat is een prima films die zich kan meten met andere toppers in het genre!

avatar van milus

milus

Er wordt niet zoveel gedaan ermee. Het verhaal is gewoon zwak en dat maak je niet goed met suggestieve vage beelden zodat entiteiten onduidelijk blijven etc etc. Bij WN1 komt daar nog wel iets uit, alhoewel het einde weinig voldoening geeft.

White Noise 2 is niet veel beter. EVP speelt eigenlijk helemaal geen rol, dus de titel white noise is niet echt nodig. Het kabbelt door, af en toe opeens een plotselinge verschijning (waarom zijn die toch altijd plotseling?). Als daar verder niets uitkomt geloof je dat wel na een paar keer en ga je je er aan storen. Natuurlijk hebben we ook een gek met een eigen gemaakt boekwerkje, zoals gebruikelijk.

Er zit wel een concept in dat aardig is bemoei je niet met de zaak van leven en dood en het lot etc anders wordt het alleen maar nog erger en krijg je misvormde mensen in zwartwit te zien die plotseling tevoorschijn komen. Maar waarom dat is kom je niet te weten. Maar natuurlijk ook gekke dingen waarom krijgt de pianist enge visoenen en Sherry niet ? Omdat ze een lief blond ding is ? En waarom zouden drie omwentelingen van de aarde een reden zijn om iets te laten gebeuren na een redding ? En moeten we dus moordenaars maar gewoon hun gang laten gaan ? Nou ja, 'Starbuck' kan haar brede lach laten zien om kijkers te trekken.

De romantici onder ons kunnen beter naar 'Ghost' kijken en pragmatici naar 'Flatliners'. Nieuwsgierigen hebben gewoon pech.

White Noise 1 & 2 hebben beide een aardig concept maar het scipt is te arm en de films moeten het hebben van acteerwerk, flauwe schrikeffecten en een suggestie dat er meer is tussen hemel en aarde waar je je niet mee moet bemoeien zodat het ook in Amerikaans-Christelijke kringen bekeken kan worden. Onvoldoende.

avatar van hannes64

hannes64

Net bekeken en `t is in ieder geval geen tegenvaller.

De film is aardig in elkaar gezet en de spelers doen hun best.

Met een paar aardige schrikmomenten heb ik mij tenminste niet verveeld.

Goeie film voor een ( ja, alweer ) regenachtige dag en een goed eind.

Voor mij goed genoeg om em 3.5 te geven.

• 20925 berichten

Matig vervolg wat geen vervolg is.....

avatar van maurice74

maurice74

Vroeger, beste jongelui, had je horrorfilms waarin de verbeelding aan de kijker werd overgelaten, dat waren nog eens spannende films.

In het vervolg van het toch wel aardige White Noise wat niet echt een vervolg is, moet alles zo nodig expliciet in beeld gebracht worden. Leuk als je van computereffecten houdt, maar echt eng is het allemaal niet, op een paar geforceerde schrikmomenten na.

Ongeloofwaardige gebeurtenissen volgen zich in rap tempo op, om zoveel mogelijk de kijker te bevredigen, maar dit alles werkt averechts en over het acteerwerk zullen we het ook maar niet hebben.

Volledig ongeloofwaardige thriller. Denken de makers soms dat horrorpubliek dom is???

avatar van Leviathan

Leviathan

Goede film, heb bijna elke horror gezien maar schrok bij deze 1x zo erg dat ik er kippenvel van kreeg :O

Verder ook wel een goed verhaal en goed geacteerd

avatar van kungfuzombie

kungfuzombie

Leviathan schreef:

Verder ook wel een goed verhaal en goed geacteerd

Je hebt bijna elke horror gezien?

Grapjas...

avatar van Baswazz

Baswazz

stinissen schreef:

Matig vervolg wat geen vervolg is.....

Helemaal mee eens.

avatar van ralfsjam

ralfsjam

heb net gekeken, en opzich was hij wel aardig. over het algemeen waren de emoties wat aan de lage kant. want als je ziet wat er allemaal gaande is in de ze film, blijven de spelers wat te kalm. met del 1 heeft hij weinig van doen (ik kan me herinneren dat dat alleen maar sneeuw kijken was) de effecten waren redelijk tot goed en het verhaal was ook wel redelijk. wel ging het de eerste 15 minuten erg snel allemaal, en veel dingen waren erg toevallig. voor een deel 2 verwachte ik eigenlijk niet veel, ook na het lezen van berichten hierboven. maar zo zie je maar, 't kan toch mee vallen. een ***

p.s. leuk zustertje....

melunie

Inderdaad niet echt een vervolg, enige overeenkomst is de "white noise",.. moet eerlijk zeggen, dat ik het nog niet helemaal snap met die 3e dag enzo, waarom iedereen dan dus maar gewoon dood moest, maarja leuk filmpje.. paar fijne schrikmomenten.. iets minder vaag einde dan deel 1, leuk om tussendoor even te kijken.