Wild Hogs (2007)

1949 stemmen

Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Walt Becker
met John Travolta, Tim Allen en Martin Lawrence

Een groep vrienden van middelbare leeftijd met een doorsnee leventje brengt hun vrije tijd door met het rijden op hun stoere 'bikes' en het zich identificeren met de wereld van de échte motorrijders. Wanneer ze op een reisje per motor in New Mexico belanden en het daar aan de stok krijgen met de bende Del Fuegos, wordt het opeens allemaal een stuk minder leuk.

avatar van Quentin
Tim Allen en Martin Lawrence in één film? Ik houd mijn hart vast.

Dit ziet er wel leuk uit.

avatar van TheRisingSun
Trailer was inderdaad best grappig! Hopen maar dat de hele film ook zo leuk is...

niet john travolta!!!!!

Niet al te grappige trailer, erg voorspelbaar.

Art
De film is ook daadwerkelijk voorspelbaar. Het kabbelt allemaal een beetje voort, hier en daar een leuk moment, en eindigt dan met een tamme finale. Het slaan van de stier was één van die leuke momenten. Vooral als Martin Lawrence wordt gebeukt! En natuurlijk in het begin de hilariteit van het rijden tegen een bord en dat komt op het einde terug met het rijden van drie man tegen een surfplank, mooi! Verder doet vooral William H. Macy het leuk en het kleine rolletje van Kyle Gass (Tenacious D) is ook prachtig. Al met al niets nieuws onder de zon en het krijgt van mij dan ook 2,5 ster omdat ik mij toch wel heb vermaakt

avatar van -jack_sparrow-
ziet er een leuke film uit met een top cast

avatar van Tom Savini
Is a.s dinsdag de sneak in Pathé Eindhoven. Met de eerste beelden van Pirates 3 !! http://www.pathe.nl/eindhoven/acties_events.asp?item_id=991

avatar van eppo349
als motorrijdende 40tiger is dit volgens mij wel een aardige film

Leuke film, zeker als je zelf met je vrienden om nog altijd eens route 66 te rijden, en dan kijk je nu in de spiegel.

avatar van ralfsjam
tJa, heb hem gisteren gekeken, en ik had zin in iets luchtigs.
maar goed, als Tim Allen er in rond gaat lopen dan weet je het wel.
wel verrassende acteurs voor zo'n walt disney achtige niemand dal (ze zullen er veel geld voor gekregen hebben denk ik).
ik heb zeer weinig moeten lachen ,maar dat kan ook aan mij liggen. ik kijk meestal "moeilijkere" films.
voor kinderen is hij leuk. erg voorspelbaar en zeer flauw. geen originele grappen gevonden. maar goed, genoeg mensen die hier van genieten denk ik dan maar.

Sneak in Zevenaar:

"Feel good movie", met genoeg grappige momenten om enige tijd geamuseerd te worden.
Enkele leuke verwijzingen, o.a. naar dé cult-film uit de 60-er jaren, waarvan de hoofdpersoon nu een zeer kort gastoptreden heeft (hiermee verraad ik niets ...)

Heerlijke simpele humor met een geweldige cast ( ze hebben het duidelijk na hun zin) en een zeer goede soundtrack, de vele gastrolletjes waren ook leuk, met als uitschieter Peter Fonda ( Easy Rider).

Goede film maar simpele humor en simpel verhaal, inderdaad heerlijke soundtrack met o.a. AC/DC.

Hij is al vroeger in de bioscoop hoor, ik ben hem gisteren (5 april) bekeken.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Vanochtend in de bioscoop erg aangenaam verrast door deze film. Had niet echt hoge verwachtingen van Wild Hogs, mede doordat ik drie van de vier hoofdrolspelers niet bepaald hoog heb zitten. Ik ging de film dan ook voornamelijk zien vanwege William H. Macy. Maar de film heeft gelukkig meer leuks te bieden.

Naast de briljante Macy spelen ook Travolta, Allen en zelfs Lawrence aardige rollen. En verder hebben Stephen Tobolowsky, M.C. Gainey en de altijd hilarische John C. McGinley ook erg leuke bijrolletjes. En tuurlijk, de grappen zijn flauw en voorspelbaar, maar vond dat hier verre van storend. Verder heeft de film een heerlijk tempo, lekkere muziek en een hoge grapdichtheid. En tja, na een hoop mislukte komedies als Date Movie, Little Man, Mr. Bean's Holiday en Epic Movie is het luchtige, sympathieke en erg aangename Wild Hogs een rots in de branding voor filmjaar 2007.

3,5 sterren.

avatar van hannes64
Je vergeet Marisa Tomei ( die mooie meid....op `t chilifeest???? ) ...de actrice die een oscar won, voor haar rol in MY COUSSIN VINNY.
Verder een zeer aangename zit, met leuke komische rollen van de gehele cast. ( Toch zit ik met Travolta een beetje in de maag ......is toch meer `t type voor serieuzere rollen, maar hij probeert `t wel. )
Macey sprong eruit als stuntelige biker ``I`m okay, i just hurt my face``., en Liotta als ``èchte biker``mocht er ook wezen
Stephen Tobolowsky als sheriff...ja leuk...Had zijn baan gekregen als sheriff via een gratis internetcursus en `t videospelletje doom.
Al met al een prima onderhoudende komedie met een paar zèèr aanstekelijke leedvermaak-grapjes.

Jic
leuke wegkijkfilm redelijk om gelachen.

Wild Hogs (2007) mooie dvd lykt my dit bedankt

matige film , begon leuk maar het verhaal werd naarmate de film langer duurde slecht.
Had er zeker meer van verwacht

avatar van Ajax&Litmanen1
Haha ik heb hier van genoten. De film heeft echt alles om er een leuke komedie van te maken. Leuke, symphatieke hoofdpersonages, flauwe humor (positief bedoeld), een paar hele sterke grappen en het is weer eens anders dan andere films. Het plot was natuurlijk wat voorspelbaar, maarja, dat heeft elke film tegenwoordig wel.
4* voor dit prima vermaak.

Ik heb 'm erstraks gedownload in cam-vorm en ik moet zeggen dat deze film me toch wel heeft kunnen bekoren.

Voor mij 4 sterren waard!

avatar van viewtiful
Leuke luchtige lach film, vooral William H. Macy die een tattoo van een Apple logo op z'n arm had, aangezien ik zelf een Apple freak ben :$, maar in de film zitten hoop leuke grappen, en als fan van John Travolta (die zich nu in de spits Pop-Cultuur van de films noemt, in wat voor film hij ook maar zit, iedereen zal er toch wel naar kijken) moet ik er zeker weten naar kijken.

De film is voor mij 3,5 ster waard!

avatar van -jack_sparrow-
Koolderson schreef:

Voor mij 4 sterren waard!

ik snap niet waarom iedereen toch altijd illegaal films moet donloaden.
ofwel zijn ze lui , ofwel hebben ze geen geld ofwel zijn ze gierig.
je kan toch beter de film in de cinema gaan zien.
dat is een veel betere ervaring dan thuis voor de pc.

avatar van queenie
aardige film maar gezien de cast had ik er wel wat meer van verwacht. Zitten wel een paar grappige stukjes in. Voor de rest een feel good movie 3*

downloaden is awesome

Vond de film niet super

avatar van Ajax&Litmanen1
-jack_sparrow- schreef:

ik snap niet waarom iedereen toch altijd illegaal films moet donloaden.
ofwel zijn ze lui , ofwel hebben ze geen geld ofwel zijn ze gierig.
je kan toch beter de film in de cinema gaan zien.
dat is een veel betere ervaring dan thuis voor de pc.

Of ze willen niet elke keer 20 euro voor een dvd in de winkel betalen...

Daarbij, waarom kijken op de pc als je hem ook kan branden en op dvd kan zien?

De schuld van het downloaden ligt niet bij de downloaders, die ligt bij de uitgevers die achterlijke prijzen voor de films vragen.

avatar van 606
volgens mij is hij erg leuk

ben benieuwd

De film net bekeken, had er meer van verwacht...
veel gelachen heb ik zeker niet, omdat hij aan de flauwe kant is..
Vooral het moment dat er een van de leden in dik plakband gewikkeld is, zeer flauw.
Toch de opnames b.v. met het doorsnijden van de brandstofslangetjes vind ik erg goed... ***3

Erg voorspelbaar, en erg flauwe humor. Had er gezien de cast in ieder geval veel meer van verwacht.
Helaas niet meer dan 2 sterren van mij.