Wild Hogs (2007)

1951 stemmen

Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Walt Becker
met John Travolta, Tim Allen en Martin Lawrence

Een groep vrienden van middelbare leeftijd met een doorsnee leventje brengt hun vrije tijd door met het rijden op hun stoere 'bikes' en het zich identificeren met de wereld van de échte motorrijders. Wanneer ze op een reisje per motor in New Mexico belanden en het daar aan de stok krijgen met de bende Del Fuegos, wordt het opeens allemaal een stuk minder leuk.

avatar van Anjin
Vraag me af waar jeje kapot om heb gelachen..

Was een leuke film maar echt dat je kunt zeggen wat een lachfilm
Nou nee..
Kinderachtig en louter nonsensfilm..

Ja, deze was weer echt leuk! moest gelijk aan mijn pa denken toen ik de film zag. Een stel oudere mannen die een wilde motor tocht willen maken! erg leuk... ik heb genoten 4*

avatar van Apocalypse Now
het enige pluspuntje waren de teutels en een aantal mooie motoren, meer niet.....

Heb de film gisteren gezien in de bios. Ik heb me wel aardig vermaakt. Vond Travolta nou niet echt bepaald knallen in deze film, maar wel een keer leuk om hem een keer in dit soort films te zien. Van mij krijgt hij 3,5 ster.

avatar van thomzi50
Erg voorspelbaar, maar prima vermaak. Vond William M. Macy het meest tegenvallen van de vier en vond Travolta goed tot zijn recht komen, hij kreeg me verreweg het meest aan het lachen. Lachen moest ik helaas niet erg veel bij deze komedie, want het zat erg makkelijk en simpel in elkaar. Wel enkele leuke momenten en over het algemeen een goede cast. Ray Liotta speelde ook leuk, lekker over the-top en het onverwachtste gastoptreden van Peter Fonda was ook de moeite waard.

Bij sommige delen van de film lach je wel eens. Maar helemaal dubbel lig je nou ook weer niet zoals ik had verwacht. 3,5* voor een gezellige avond met pizza + wild hogs

in de trailer zat de leukste stukjes dus je weet wel hoe de film dan is. was vermakelijk maar geen topper. 2.5 gegeven

sun-breeze
In de trailer zaten idd de leukste stukjes van de film en best voorspelbaar maar ik vond het toch wel een leuke film maar had beter verwacht.. 3.5*

Bij vlagen leuk, over het algemeen matig en af en toe strontvervelend. Je kan best een leuke roadmovie maken over uitgeblusde mannen, lijkt me. Zonde dat dan verpest wordt door makkelijk scoren (de grappen waren te obvious) en Hollywood cliches. Benieuwd hoe een betere regisseur met dit materiaal uit de voeten had gekund. 2 sterren.

vond de film erg grappig.... relaxte film

william h. macy vond ik hylarisch.... wat een humor heeft die man over zich

Hele flauwe film. Met een enkel lachmomentje erin. Vond m tegenvallen.
2 en halve ster heb ik m gegeven

Gezien in de bios. Was een leuke film, maar was wel voorspelbaar en clichematig. Het was echt een verstand op 0 film en kijken maar. Ik vond het wel leuk dat ze aardig wat bekende acteurs gestrikt hebben om mee te spelen in de film. Een 3.5.

avatar van soom
Ongelóóflijk grappig ! Echt een hartstikke leuke film. Een sterrencast waar je weer eens U tegen zegt, een onzinnig plot, en ontelbare, soms ietwat flauwe grappen. Een erg leuke combinatie dus voor een film. Tim Allen droeg in enkele scenes een AC/DC t-shirt.
Omdat ik iets meer met muziek bezig ben en iets meer muziek heb gehoord dan wat ik vroeger deed, heb ik enkele keren nummers van AC/DC mogen horen, en dat Tim Allen daarom een t-shirt van deze groep draagt, vond ik echt tof .
Ik ging met heel lage verwachtingen hierheen, dacht dat het extreem Amerikaans flauw zou zijn, iets waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb, had een visioen voor me van, dit gaat de slechtste film van 2007 worden voor mij. Maar Wild Hogs is gewoon leuk, je word hier gewoon echt melig door. Ik zag net dat Walt Becker de verschrikkelijke Van Wilder heeft geregisseerd, die erg flauw was. Dan valt Wild Hogs wel 100% mee. Ik heb echt bijna de hele film door écht keihard gelachen. Een hartverwarmende komische film met een knipoog.

avatar van tevelenco
Flauwe maar voor mij toch wel erg vermakelijk filmpje.
Ik heb meerdere malen toch wel erg smakelijk moeten lachen.
En daarbij duurt de film niet te lang en kijkt hij lekker weg.
Echt pretentieloos vermaak deze film.

Leuke film!!
Je hoorde gewoon de hele bioscoop lachen..

avatar van Guinness
4 sterren voor deze vermakelijke film. Heb enkele keren toch goed kunnen lachen!! De film is wel voorspelbaar maar welke film is dat eigenlijk niet?

Wat een flauwe, saaie film. Voorspelbaar van het begin t/m het einde. Voor de rest ben ik het met mister blonde eens. Die MILFITA mocht er trouwens wel wezen, vandaar 0,5 ster voor deze film.

avatar van Salto
Die scene in het cafe waar ze geintimideert worden door Ray Liotta. Die blik van Travolta!!

hahah die was echt grappig

avatar van joe black
abominabele acteerprestaties, slechte clichémoppen, zéér slecht plot,... 1*

Heb toch af en toe gelachen, maar vond het niet een echt geweldige comedy. Het had beter gekund. Met vlagen was er wel goede humor, maar er waren veel flauwe grappen. Een 2

Een leuke film, meer niet..
Absoluut niet bioscoop waardig, te eenvoudig verhaal
Maar toch een leuk wegkijkertje.

Martin Lawrence maakt al zo weinig films, maar zijn rol moest wel groter vond ik.
Acteerwerk was overigens wel erg top en weer een 'Happy End'. Maar wel een onverwachte
Al met al 2,5 Sterren, voor deze leuke wegkijker

avatar van theresia
Heb goed gelachen bij deze film... dingen waarin ze terecht komen is komisch...

Iedereen moet zelf maar weten wat die van deze film vind, ik heb me kapot gelachen.
Absoluut vermakelijk, en voor meerdere keren het kijken waard.

Dan nog even iets heel anders, waarom is de opzet van deze site eigenlijk helemaal verandert. Dit vind ik erg jammer, en het logo zelfs spuuglelijk. Sorry dat het mischien beledigend is, maar als het aan mij ligt gaat het gewoon weer back to basics.
Gelukkig is er aan MusicMeter nog niet zo geknoeid en ik hoop ook niet dat dit in de toekomst gaat gebeuren.

Vermakelijke film met een paar leuke momenten. Neem alleen al de onhandige stuurfouten van de rijders. Wel voorspelbaar, maar toch ook stiekem erg leuk. Verder zijn helaas de leukste momenten ook in de trailer te zien. De trailer dus niet gaan bekijken voor dat je de film gaat bekijken.

avatar van Ronnievb
Kan ik hieruit opmaken dat je de rest van de grappen niet voorspelbaar vond? Die agent, de motorclub bijvoorbeeld, als je toch een voorbeeld wil van stereotypering. Ëén ding is (voor mij) zeker: de schrijvers blonkenniet uit in subtiliteit. Niet dat ik dat ook maar een beetje verwachtte met deze cast.

Nee, dat kan je hieruit niet opmaken. Ik zeg dat namelijk nergens. Ik heb me gewoon niet zo gestoord aan de voorspelbaarheid van de grappen. Soms vond ik het zelfs leuk, zoals ik al aangaf met die stuurfouten.

avatar van zjandannybob
is wel een lache film voor een keertje te kijken, maar geen topper.

avatar van Minority_Check
het begin was best grappig maar het werd iets saaier op het eind
nog steeds een leuke film met goeie acteurs

Zeer leuke feel good movie! Veel gelachen. Een aanrader!