Wild Hogs (2007)

1951 stemmen

Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Walt Becker
met John Travolta, Tim Allen en Martin Lawrence

Een groep vrienden van middelbare leeftijd met een doorsnee leventje brengt hun vrije tijd door met het rijden op hun stoere 'bikes' en het zich identificeren met de wereld van de échte motorrijders. Wanneer ze op een reisje per motor in New Mexico belanden en het daar aan de stok krijgen met de bende Del Fuegos, wordt het opeens allemaal een stuk minder leuk.

avatar van Explosive
Maar goed dat we allemaal een verschillende smaak hebben! ik vind hey een gave film. Hij stond 5 minuten aan en ik bescheurde het al van het lachen!!!! alleen het einde viel me iets tegen, had meer ik kunnen zitten!! Travolta natuurlijk weer helemaal top. ( de anderen trouwens ook!! )

Wil je een avond humor!! deze kijken.. Aanrader!!

**** 4

avatar van too-sweet
Heb net de film gezien vond het wat tegen vallen, sommige stukjes waren wel lachen maar het meeste is toch wel voorspelbaar.Ik had meer verwacht van deze film met deze hoofdrol spelers
Geef hem dan ook maar een 2.5

koekkebakker schreef:
Erg voorspelbaar, en erg flauwe humor. Had er gezien de cast in ieder geval veel meer van verwacht.
Helaas niet meer dan 2 sterren van mij.

mischien moet je eens anders in het leven gaan staan ? of heb je totaal geen humor in je leven. heb de film gezien en met plezier bekeken. leuke film leuk plot,leuk geacteerd. Koekkebakker mischien toch eens een andere kijk op het leven gaan doen ga je dingen mischien waarderen en van genieten.

ik heb zeer genoten van de film 4 sterren****

alex67 schreef:

Deze uitspraak is totaal ongehoord, hij schreef wel degelijk 'flauwe humor', hiermee wil hij, mijnens inziens, gwn zeggen dat het niet zijn soort humor is en dat hij die soort maar flauw vindt, een persoonlijke aanval is daarom niet nodig, vind ik.

avatar van nairobi
Ben zeer beniewd naar deze film.

Ik hou wel van dit soort films!

avatar van SSeagal
Leuke film voor een keertje. Echt een topper in het genre is het niet, maar vermakelijk en lekker simpel en luchtig. ***

Ajax&Litmanen1 schreef:

Of ze willen niet elke keer 20 euro voor een dvd in de winkel betalen...

Daarbij, waarom kijken op de pc als je hem ook kan branden en op dvd kan zien?

De schuld van het downloaden ligt niet bij de downloaders, die ligt bij de uitgevers die achterlijke prijzen voor de films vragen.

kijk geef ik je helemaal gelijk in , ik heb geen een originele dvd van de 4890 stuks. de dvd's zijn gewoon weg te duur!!!
Ik betaal netjes elke maand 16 euro om via payserver en newsleecher te kunnen downloaden.
als de prijzen goedkoper zouden zijn zou ik gerust dvd's kopen.

avatar van rubenzzz
Gewoon leuke film om te kijken. Vind er niets negatiefs aan. Zeer goede, maar vooral ook een LEUKE cast. Dat maakt deze film erg goed. 4*!

avatar van darthconner
heb hem net gezien.zalige film.
ik heb heel de film lang gelachen.

avatar van FixX
dariogg schreef:

als de prijzen goedkoper zouden zijn zou ik gerust dvd's kopen.

ik geef je gelijk dvd,s zijn duur maar waar gebruik je illegale voor
dat is wat anders als jij op deze manier je collectie wil uitbreiden is dat goed
ga je daarnaast ook nog geld eraan verdienen word het in mijn ogen minder
ook ik vraag soms een copietje van mijn baas want die download ook op die manier als jij en die heeft ook alles maar ik kijk de film alleen maar of ik die leuk vind en koop dan het orgineel

en wat deze film betreft ik heb deze afgelopen zondag gezien in de bios en ik vond hem geweldig heb echt gelachen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Of ze willen niet elke keer 20 euro voor een dvd in de winkel betalen...

Daarbij, waarom kijken op de pc als je hem ook kan branden en op dvd kan zien?

Beste,

het gaat hier over de film en niet over het illegaal downloaden.. Als tiener kan je het je niet veroorloven elke week naar de ciné te gaan dat is gewoon veel te duur of wachten totdat we de dvd kunnen kopen is ook al niet aan de orde.

De kwestie is nu gedaan voor mijn part.

Zoals gezegt is het dus een goede humoristische film die voor mij 4 sterren waard is.

avatar van Dutchmeister
Zeik niet over het downloaden. Die gasten hebben zelf al genoeg geld. Ik heb heb hem ook gedownload en vond het een goede film:D Heb redelijk veeel moeten lachen en daar gaat het hier om. In het begin dacht ik dathet niet echt mijn humor zou zijn , maar hij werd steeds grappiger

3.5 *

Flauw gedoe, veel domme homo-grappen en een 13 in een dozijn Seven Samurai plotje.

avatar van rubenzzz
-jack_sparrow- schreef:

ik snap niet waarom iedereen toch altijd illegaal films moet donloaden.
ofwel zijn ze lui , ofwel hebben ze geen geld ofwel zijn ze gierig.
je kan toch beter de film in de cinema gaan zien.
dat is een veel betere ervaring dan thuis voor de pc.

Stel je niet zo aan! films downloaden is niet illegaal! Aleen uploaden en software downloaden is illegaal. Je mag het natuurlijk niet verkopen. Maar voor eigen gebruik mag net zoals muziek, films downloaden ook!
En ik zie graag een film. Ik ga regelmatig naar de bios. Maar als ik voor alle films moet betalen, dan heb ik geen geld meer te besteden aan andere behoeften als tiener.

Afgaande op de recensie in de krant verwachtte ik niet veel, maar de film is me echt meegevallen, goede humor gewoon een leuke comedy over de midlifecrisis van 4 mannen een thema wat erg luchtig woordt behandeld, met behoorlijk wat Clichés maar niet hinderlijk.
*** sterren krijgt ie van mij

Als je bij een pathe bios woont heb ik een goede tip Neem voor € 17,50 (voor 1 maand) een pathe unlimited en je kan onbeperkt naar de bios oh ja ik download ook films maar prefereer toch de Bios

aardige humor nu niet de film waar je warm voor loop leuk om een keer te zien

een drie voor omdat her een lekker ontspannen film is

Mr_White
Beetje flauwe humor wat niet noodzakelijk slecht hoefde te zijn ware het niet dat de uitwerking flink wat te wensen over laat. Hierdoor slaagde de film in mijn ogen niet.

Explosive schreef:

Wil je een avond humor!! deze kijken.. Aanrader!!

**** 4

Travolta natuurlijk weer helemaal top ???

Ongelofelijk , ik vraag me af of ik dezelfde film gezien heb , Pulp fiction en swordfish daar was hij top ja , dit was gewoon zakken vullen.

1 *

Een aardige film in het genre. Ik vond William Macy erg grappig en leuk, Tim Allen is duidelijk over de top heen, evenals Travolta. Toch doen ze het niet onaardig in de film.

avatar van %%%%%%
Vond een leuke en grappige film.Leuk verhaal en een toffe cast. Aleen het einde was zwak Ik geef nu 3 sterren mischien geef ik nog een half puntje erbij als ik deze film nog eens zie

Ik vond dit een hele leuke 'feel-good'-movie. Ongecompliceerd, grappig, en aagezien ik achter in de 40 ben, héél herkenbaar op sommige punten! Waarden als 'vriendschap' overgoten met een humoristisch sausje, leuk geacteerd, een film met een boodschap(je)! Een 4!

Aardige film, wel veel fragmenten gejat uit Three Amigos (1986).
Jammer toch.

avatar van Slater
Wel leuke film hier en daar.
Valt weer op dat er in de trailer andere beelden gebruikt worden dan in de film.

Enigma
Flauwe voorspelbare onderbroekenlol 0,5 *

avatar van Peojuzi
in het begin wist ik niet goed wat ik ervan moest vinden maar na de pauze heb ik erg hard moeten lachen.
de cast was ook erg goed! 3,5*

avatar van Chrisjuh
Vermakelijke film, met zo nu en dan erg grappige momenten.

avatar van Kricky
haha gisteren met vrienden in de bios gezien. We hebben best veel gelachen en we hebben genoten van alle personages. niks mis mee met deze film

zwype
Al bij al vind ik het geen slechte film, alleen vind ik alles wel eens gezien te hebben in andere films( doet mij denken aan films zoals "Every Which Way But Loose") , was deze 30 jaar eerder gemaakt kon hij mij misschien nog verassen.

***

Don_Mat
Heerlijke film. Gewoon een hele leuke weg kijk film met een dosis humor. 4,5 *. Ik wou dat ze is meer van dit soort films gingen maken.

bih
dit is echt een heeeleee leuke hilarische comedy film ben zaterdag naar de bios met een vrindin geweest, we lachtten ons kapot...echt een aanrader|!!!!1