Piranha 3DD (2012)

Alternatieve titel: Piranha DD

Horror / Komedie

geregisseerd door John Gulager
met Danielle Panabaker, Matt Bush en David Hasselhoff

Een jaar na de aanval van prehistorische piranha’s op Lake Victoria zijn de vraatzuchtige vissen via het rioleringssysteem van de stad kunnen ontsnappen. Hierdoor krijgen ze toegang tot de zwembaden en het pas geopende waterpretpark “Big Wet”. De wilskrachtige Maddy en haar vrienden Barry en Kyle zullen het moeten opnemen tegen deze mensenetende creaturen...maar kan men ze wel tegenhouden?

avatar van Bakema NL
Parisa schreef:
Dat klinkt zoals wij ook voor de tv hebben gezeten.
Dus,... je kan ook met mij meedoen en er een 2,5 van maken.

(Zit je overigens ook op andere fora?)

2,5 ga ik over nadenken.

En ja, op genoeg andere fora....muziekmeter, boekmeter, gamer.nl, playstation forum, getekende reep forum, stripinfo.be, metalfan en nog wel wat los spul hier en daar soms.

avatar van Parisa
Bakema NL schreef:

2,5 ga ik over nadenken.

Dat dacht ik al. Je naam kwam me bekend voor. Vandaar dat ik het even vroeg. Soms zijn forums ook veel leuker dan facebook en dergelijke. Dus vooral blijven doortypen.

avatar van LOTR-lover
Haha, een film die zichzelf overduidelijk niet serieus neemt en daardoor wat mij betreft direct een streepje voor heeft op bijvoorbeeld Bait waarbij men wel iets serieus tracht neer te zetten (wat jammerlijk mislukt overigens).

De combinatie naakt, DD, David Hasselhoff en killer piranha's in een waterpark maken dit een vermakelijke B-film die je zeker niet nuchter moet kijken. Dus doe lekker een paar drankjes of rook een jointje dan vermaak je je prima. Verder is het qua cijfer natuurlijk gewoon onvoldoende maar ach, wat verwacht je van een B-film? Het acteerwerk is nog niet eens zo slecht.

4/10 (IMDB)

avatar van Bakema NL
Parisa schreef:

Blij dat ik ooit die typ-cursus gedaan heb, dus komt goed!

En welk forum/fora zit je zelf dan nog meer als ik je bekend voor kom?

avatar van Parisa
Diverse muziek gerelateerde fora. Waar ik weleens wat lees.

avatar van sandero16
Haha wat een heerlijke kansloze film.

Het is een grappige film, maar het gaat echt werkelijk waar nergens over. De manier waarop alles in beeld is gebracht is over de top en er gebeuren de vreemdste dingen.

Absoluut geen hoogvlieger, maar wel leuk om is goed te lachen op een regenachtige dag.

Verstand op nul.

2,5 *

avatar van umbra
Lekker fout op alle vlakken, zeker met den Hoff er nog eens bij, de toepasselijke muziek en uiteindelijk /een zalige foute "horror" komedie. 7/10

avatar van K. V.
Tja, wat moet je hiervan zeggen. De elementen uit het overige deel (boobies en bloed) waren weer rijkelijk aanwezig, aangevuld met humor en David Hasselhoff. 'k had eigenlijk wel nog meer moorden verwacht in dit deel, maar dit viel toch een beetje tegen.
Tja, prima film om eens mee te pikken via tv, maar toch niet veel meer. Terwijl het eerste deel nog iet wat verhaal had, was dit hier al ver te zoeken. Mooie plaatjes, maar niet veel meer.

Kleurrijk, veel vrouwelijk schoon.
Maar verder een film die je niet ernstig moet nemen.
Duidelijk een parodie op de rampenfilms en vooral een parodie van David Hasselhoff himself, hij staat zichzelf letterlijk belachelijk te maken.
Het is eens leuk om naar te kijken, maar meer is het niet.

avatar van Noodless
Inderdaad kleurrijk, veel vrouwelijk schoon ....maar lang niet zo stijlvol gebracht als zijn voorganger.
Daar zal zeker de locatie iets voor tussen zitten want die is hier vooral beperkt in het waterpretpark Big Wet. Dus qua spanning en actiemomenten toch heel wat minder. Ook het bloot, wel rijkelijk aanwezig, wordt allemaal oppervlakkig en snel weergegeven. Een contrast van de knappe, sfeervolle onderwaterscène met Kelly Brook op de mooie muziektonen in het vorige deel.
Gelukkig zijn er veel bloederige en grappige scènes die voor voldoende entertainment zorgen. De parodie van David Hasselhoff is wel leuk. Conclusie: vermakelijk vervolg die het vooral moet hebben van humor. 6/10

avatar van DarkFairy
Zelfs al zet je alvorens je verstand op Nul en bereid je je voor op flauwe humor : Verschríkkelijk Slecht
Een halve ster voor de blikken van David Hasselhoff

avatar van Fryce
Heerlijk!

avatar van GrobbekuikenXL
Een film die nooit gemaakt had moeten worden maar toch af en toe grappig is. Het beloofde vreetfestijn komt niet en de rest is totale onzin. Piranha 3D is hierbij vergeleken een meesterwerk.

avatar van Mr. Chiel
7/10. De titel zegt eigenlijk al genoeg, niet al te serieus nemen deze film. Qua horror stelt het weinig voor, maar erg grappig is het wel. Met zinnen als '"Josh heeft z'n penis afgehakt omdat er een pirahna uit m'n vagina kwam''. De scène kun je er zelf wel bij bedenken Als je deze film leuk vind vooral ook 'Zombeevers' kijken, over zombie bevers...

De film duurt overigens nog geen 70 minuten zonder aftiteling met bloopers en outtakes.

De voorganger was een heerlijke pulpfilm; bijna perfect in wat het wil zijn. Zet echter wat andere mensen aan het roer en het blijkt zomaar totaal mis te kunnen gaan. Wat een gedrocht dat geen moment ook maar een beetje grappig is

avatar van xxERWINxx
Vandaag nog eens herbekeken, blijft een erg flauwe film vol bloed en borsten
Redelijk vermakelijk, maar slechter dan Piranha 3d zijn voorganger.
Deze is nog erger en flauwer

avatar van mikey
Nog meer ingehuurde dames die gespecialiseerd zijn in tieten (= meiden met dialoog doen aan BH sex, de playmates liggen bloot in het water) en nog slechter geanimeerde piranha's. Nu in een lokaal zwembadje waar een biologe werkt aan theorieën over piranha's.

Is in dat USA een vakbond die stelt dat vrouwen met dialoog nooit bloot mogen? Niet dat ik per se bloot moet zien in films, maar er wordt zo raar over gedaan.

De groot pluspunt is dat de film kort is. En ergens is de film nog grappig ook qua debieliteit.

avatar van Mr-Mcmovie
Minder dan die van AJA, maar nog steeds heel entertaining en vult een simpel lui avondje.

Net als de de vorige moet ook deze een intro hebben met een bekende acteur. Nu niet meer Richard Dreyfuss, maar Gary Busey die net als Dreyfuss na de intro niet meer in beeld komt.

Piranha's zagen er net even cool uit, en kwamen even gevaarlijk over. Alleen mis ik dat bloedbad dat deel één wel had meteen van het moment de Piranha's in het meer bij de mensen kwamen was het groot feest voor de beesten, maar hier vond ik het wat rap rap en voor je het weet was het allemaal gedaan. Wat ik wel heel leuk vond was de humor die hier 10x meer is dan de vorige. Ook David Hasselhoff was geweldig in top vorm voor mij een goede glimlach te geven met alles erop en eraan net als Baywatch (alleen dan in het belachelijke)

Wel zeer zeer aardig in mijn ogen.

avatar van Woland
Met zo'n titel had ik al geen al te hoge verwachtingen, en inderdaad, het is zo ongeveer wat de verpakking belooft. De piranha's zien er matig uit, de grappen zijn over het algemeen flauw, er zijn wat leuke bijrolletjes van Gary Busey en met name David Hasselhoff die tot op het bot uitgemolken wordt, er is veel niet-functioneel naakt en een verhaaltje en dialogen van niks. Maar de grappen zijn soms zo flauw dat ze ook wel weer vermakelijk worden, en het is best weg te kijken als je er maar geen al te hoge verwachtingen bij hebt.

avatar van Shadowed
Minder van Piranha 3D.

Dit vervolg deel heb ik opgezet omdat ik van Piranha 3D erg genoten heb. Dus ik dacht waarom ook niet. En heb deze maar aangezet. Helaas mist het wat het eerste deel te bieden had, Cheesy scenes, humor etc. Allemaal een beetje te saai en het duur allemaal wat lang.

De waterpark scene was ook veel minder dan de rivier scene in het eerste deel. Maar wel vermakelijk. David Hasselhoff steelt de show met een soort parody op zichzelf. Koechner vind ik altijd leuk, dus aan de cast lag het niet.

Maar de humor was veel minder en de Piranha's ook. Minder gore en over de top scenes. Het mist het allemaal gewoon een beetje. Jammer, want het idee was wel leuk.