Wrong Turn 2: Dead End (2007)

Alternatieve titel: Wrong Turn 2

Verenigde Staten / Canada
Horror / Komedie

geregisseerd door Joe Lynch
met Henry Rollins, Erica Leerhsen en Texas Battle

Dale is presentator en producent van zijn eigen TV show 'The Apocalypse'. In de show worden zes deelnemers zes dagen lang in een woeste omgeving gedropt in de omgeving van West Virgina. De zes deelnemers aan de spelshow komen er al snel achter dat ze het moeten opnemen tegen een misvormde familie kannibalen.

movie*freak
Linn schreef:
Die eerste was al drie keer niks, komen ze met nog zo'n film aan.

Ja echt hea

avatar van stan
VS in April

Best aardige trailer. Er is in ieder geval genoeg gore te bespeuren. Dat is altijd positief!

in die trailer zeggen ze : comming soon to dvd betekend dat , dat hij niet in de bios gaat maar gelijk op dvd komt ..??

avatar van Halcyon
ToNe schreef:
Een echo van de film $la$hers.

Die dan weer een echo is van The Running Man. Kan niet wachten om deze te zien .

de eerste deel was super ben benieuwd naar deel 2 wil hem zo snel mogelijk kijken

turksoldier_61
M.ike schreef:

jep hij komt meteen op dvd, het is ook niet het moeite waard om naar de bios te gaan voor zo'n film

avatar van Edie
Een onbekend "regisseurtje" en semi-cast, ik verwacht er echt niet veel van.

Deel een was nog redelijk spannend het eerste halfuur..

avatar van %%%%%%
Lijkt me een stuk minder als deel 1. En deel ik vond ik redelijk.

stan schreef:
Trailer 2 vind ik wel iets beter!

is de trailer vernieuwd ? Er was al een tralier maar deze is anders en ik vind hem er goed uit zien

avatar van D-ark
moviefreak#1 schreef:
Henry Rollins

, zeker niet een slechte artiest maar om nu te aanbidden

avatar van Minority_Check
je kan al van de trailer zien
dat de camera werk erg slecht is
ik verwacht er niet veel van
het word weer nog een horror filmpje

ik vond hem wel oke!
hy was enger dan 1.
ze hebben er wat meer gruwelijkheden aan toe gevoegd.

avatar van Horror-Tijger
Gaaf! Ik zou die film wel een willen zien! Ik heb deel 1 al gezien van Wrong Turn...En nu nog deel 2 en mischien deel 3...Vet! Een Trilogie.Dat bij trailer 1 met die darmen was echt gaaf!Waneer komt hij in de Bioscoop of op DVD?! Ik kan niet wachten! Als hij op DVD is ga ik hem kopen!

stan schreef:
Ik wist hier dus niks van ik typ gewoon wrong turn 2 bij google in en toen kwam die tevoorschijn

Maar met die plaatjes op google van Wrong Turn 2...Dat zijn plaatjes van deel 1! Maar hij is ook nog niet in de bios of op dvd gekomen of geweet! Dus logisch dat er geen plaatjes van deel 2 zijn! Ik herken die plaatjes! Dat zijn duidelijk scenes uit deel 1.Ik heb deel 1 zelf 2x gezien!

ik kijk er wel naar uit

avatar van 606
wat een mooie poster

avatar van zjandannybob
als hij net zo goed als 1 is. kijk ik hier echt naar uit

avatar van BlueJudaskiss
Horror-Tijger schreef:

Ik meen me te herinneren dat je 'm al had gezien? 'Het is echt een vette film hoor ik ben 11 en ik heb 'm al gezien!', ik citeer.

gebruiker_56935
Ben er wel benieuwd naar. Deel 1 vond ik wel vet.

avatar van Horror-Tijger
Ik wil die!!!!!!!! Kom nou in de Bios en op DVD!!!!!

trailer ziet er erg vet uit
ben benieuwd

avatar van rubenzzz
Vanaf deze week al op een aantal site in sublieme kwaliteit te downloaden...

avatar van xentos
Net gezien, vond het net als deel 1 een geslaagde horror, deel 1 toch iets beter. een 3.5

avatar van jacobine_rodijk
Tot mijn verrassing erg vermakelijk, en voor zover ik me het eerste deel kan herinneren was deze zelfs leuker, ondanks dat dit een DTV productie moest voorstellen. 3*

net gezien
de dvd screener was zeer vermakend.
ik vond um beter dan deel 1. alleen jammer dat die presentator dacht dat die rambo was. verest goede acteurs en leuk in elkaar gezet. *4

avatar van Carlos Olivera
Zeer vermakelijke film die niet beter is dan deel 1. Het is minder spannend, soms wel voorspelbaar, maar wel met meer gore.

2.5*, maar omdat een van mijn helden, Henry Rollins, erin speeld krijgt deze film een extra ster!

spannende film zeker of zelf beter dan 1