Transformers (2007)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Michael Bay
met Shia LaBeouf, Megan Fox en Josh Duhamel

Heel lang geleden was er een oorlog op de planeet Cybertron, tussen de Autobots en de Decepticons. Vele jaren later, op de planeet Aarde, koopt de jonge Sam Witwicky zijn eerste auto en komt tot de ontdekking dat het de Autobot Bumblebee is. Deze is er om Sam te beschermen, aangezien Bumblebee niet de enige Transformer is die op Aarde is gekomen. Ook de Decepticons zijn op Aarde en beginnen het Amerikaanse leger aan te vallen. Als Sam en zijn vriendin Mikaela dan ontdekken dat het leger van plan is zowel de vijandige Decepticons als de vredelievende Autobots te vernietigen, proberen ze een nieuw plan te bedenken om de Decepticons te stoppen.

de live action movie komt eraan. Dreamworks' Steven Spielberg gaat het produceren en de regie komt in handen van Jonathan Mostow of Roland Emmerich

Vind zowel Jonathan Mostow als Roland Emmerich een matige regisseur.

De enige goede film van Roland Emmerich is Independance Day. Deze film is eigenlijk ook afgeleid van The War of The Worlds uit die gepubliceerd was in 1898 door H.G. Wells. het werd voor het eerst verfilmd in 1953. De remake wordt volgend jaar verwacht met Tom Cruise en Steven Spielberg op de regiestoel

sorry, topic weer niet gezien. zal nog beter opletten volgende keer!!!!!!!!!!!!!!

TheOne schreef:

De enige goede film van Roland Emmerich is Independance Day.
Stargate is de enige goede Emmerich naar mijn mening.

Tekenend dat een TV serie dan populairder is dan de film waarop zij gebasseerd is..

avatar van ThaMovieVoter
Diesel schreef:

Stargate is de enige goede Emmerich naar mijn mening.

Zeker weten, maar toch vind ik independence day ook nog steeds een leuke film om te zien.

Hallo allemaal!

Hier vind je nog meer informatie over de aankomende Transformerfilm!

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!

Groeten Floris

avatar van Gizzmann
Lijkt mij een hele coole film, ook al ben ik geen Transformers-fan

Zie net dat Michael Bay hem gaat regisseren
Zal wel weer een over the top blockbuster worden,....jakkes

Transformers is vet.

avatar van Materny
Vraag me af wat de wereld heeft tegen Michael Bay.?

Ik kijk altijd uit naar Bay's films.
Strakke actie en hippe soundtrack is zijn handelsmerk.
Natuurlijk is het niet altijd perfect wat hij creeërd ( Pearl harbor ) maar ''The Rock'' en '' The island'' waren toch echt wel goede films.

Materny schreef:
Vraag me af wat de wereld heeft tegen Michael Bay.?

Ik kijk altijd uit naar Bay's films.
Strakke actie en hippe soundtrack is zijn handelsmerk.

Kan nou niet zeggen dat ik "The Island " zo'n sterke film vond. Maar voor een review daarover moet je maar bij de film zelf kijken.
Feit blijft dat Bay zijn films vaak net iets te spectaculair maakt. Zodanig dat het zelfs vervelend wordt om naar te kijken. Strakke actie is leuk, maar niet als het ten koste gaat van het verhaal, of de geloofwaardigheid van de aktie zelf.

avatar van Materny
Crazy~Dutchman schreef:

Ach, er mogen best films zijn waar de geloofwaardigheid van het verhaal / actie genekt wordt door de over-the-top actie.

Zolang je maar het gevoel blijft houden dan je een spectaculaire film aan het kijken bent is het goed.
En dat er af en toe een onmogelijke actie-scene er tussen zit veranderd er voor mij weinig aan.

nog wat meer over de transformersfilm bekend????
was vroeger idolaat van de serie en het speelgoed, dus ben heel benieuwd

avatar van WB
WB
Hehe, lijkt me leuk! Nostalgie ten top!
Een film, bestaande uit bijna alleen CGI.

Ik had de nieuwe series van de transformers gezien. Deze series waren voor de helft of soms volledig in CGI. En qua kwaliteit van deze series waren niet echt slecht. Hoop dat de CGI beter van kwaliteit, zelfs ze mogen hun beste beentje(s) voor te zetten.

avatar van Pilcrepus
De serie was wel lachen, hopelijk kunnen ze dat over the top sfeertje behouden.

avatar van as
as
Hatsa! Mooie nieuwe teaserposter. For Your pleasuere only.

avatar van as
as
Teaser: http://www.transformersmovie.com/

Duurt even voor het binnen is op dit moment, vanwege overbelasting. Heel aardige trailer trouwens.

ik ben benieuwd

LaRusso
zal wel weer vol gepompt worden met RnB/rap sterren incl. soundtrack *kots*

avatar van Mc
Mc
Vraag me af wat meneer Bay hier nu weer van weet te maken. Origineel zal het wel niet worden, maar met The Island zat hij wel op het goede (nou ja, betere) pad.

Executive Producer: Steven Spielberg

toch nog een beetje hoop

avatar van AHWA
Lu2k schreef:
Executive Producer: Steven Spielberg

toch nog een beetje hoop

Juist niet. Wil geen melodramatisch einde waarin toch nog alles goed komt en de wereld gered wordt.

avatar van happie
Ok ben benieuwd wat ze hier van hebben gemaakt. Lijkt me een moeilijk project.

avatar van metaledje
wowwww gaaf man, gewoon een transformers film,ik vond de tekenfilm vroeger echt het einde

avatar van Stephan
Bay eindelijk op zijn eigen niveau?

Weet in ieder geval zeker dat ik deze niet (betaald) ga zien.