Shadow Man (2006)

Actie

geregisseerd door Michael Keusch
met Steven Seagal, Skye Bennett en Garrick Hagon

Op een trip naar Boekarest, vijf jaar na de dood van zijn vrouw en zoon, wordt de 8-jarige dochter van een ex-politieman (Steven Seagal) gekidnapt. Hij zoekt naar haar in Boekarest terwijl de Roemeense politie, de Amerikaanse ambassade en Russische agenten hem allemaal volgen, omdat ze denken dat hij een microchip heeft, die de formule bevat voor een virus dat miljoenen mensen van deze aardbol kan laten verdwijnen als het in de verkeerde handen terechtkomt.

Ja dit klopt allemaal wat DiDa zegt, ik kon het niet beter vertellen als jouw DiDa...

En ik heb Shadow Man eergisteren gezien, en het is een FANTASTISCHE actie film, persoonlijk vind ik deze film nog beter dan Mercenary For Justice (wat ook al een hele goede film is!).

Dit wilde ik even zeggen, en er is al een officiele trailer van Shadow Man uit van Sony! Hier is de directe link naar de officiele trailer van Shadow Man: http://movies2.nytimes.com/gst/movies/trailer.html?v_id=345865

avatar van SSeagal
Ik moet zeggen dat de trailer niet echt indruk achterlaat zoals bij MFJ. Zie weinig hand to hand gevechten in de film namelijk, maar goed ik ben benieuwd....

avatar van DiDa
Ja dat vind ik ook super raar, terwijl de film vol zit met hand to hand gevechten uitgevoerd door Seagal zelf. Waarom laat men dit niet zien in een trailer....Ik weet zeker dat de film dan meer indruk maakt!!

avatar van happie
Under Siege 3??!!?? deel 1 vond ik nog wel aardig.. Maar deel 2 was zo gezegd vrij sneu.. Hij kan maar beter even een jaar of 20 er tussen uitgaan.

take-sensei schreef:

En ik heb Shadow Man eergisteren gezien, en het is een FANTASTISCHE actie film

waarvan heb je hem dan gezien en was het ook met nederlandse ondertiteling?

Inderdaad

Deel 2 vond ik juist beter.

Tsja dat kan. in ieder geval is de patriot nog altijd 1 van de betere. misschien nog wel de beste.

Ik heb gehoord dat hij met zijn band naar nederland komt om op te treden.

het is toch verschrikkelijk ook dat ze zo'n iemand uitnodigen om te gaan zingen.

Wat heb je gedronken

happie schreef:

Ik heb gehoord dat hij met zijn band naar nederland komt om op te treden.

Ja, daar ga ik zeker heen. Songs of the Crystal Cave is toch een van mijn favoriete albums. Rebel in me is zooo'n mooie song. Go Steven! Go Steven!

Dolphfan schreef:

Ik hoop dat ie in de arena of de kuip optreedt. Maar anders neem ik wel genoegen met Ahoy.. Hij is in tegenstelling tot zijn acteerwerk, een zeer goed en bedreven artiest in de zangkunsten.

avatar van Mug
Mug
Voor al uw gereutel over die concerten. Houd het hier bij de film alsjeblieft.

Wat heb je gedronken

Koffie meer niet... Maar de patriot is toch goed. Ik vond hem een klassieker. bijna 4* waard

happie schreef:

De patriot staat in de flop 100 joh....
En Marked For Death en Nico zijn toch veel beter.

avatar van happie
De patriot staat in de flop 100 joh....
En Marked For Death en Nico zijn toch veel beter.

helaas wel ja.. ik vind het jammer dat iedereen er anders over denkt. Ik denk dat als je hem voor de tweede keer kijkt dat er dan hoger gestemd wordt, want dan begrijpt men het verhaal beter.

BlueSword
die trailer is echt uber-boring, ik vind dat die steven echt niet kan acteren maarja.

avatar van sinterklaas

Aan de stemmen te zien vind je Out For A Kill en Shadowman beter.

sinterklaas schreef:
Aan de stemmen te zien vind je Out For A Kill en Shadowman beter.

Out for a kill vond ik idd wel beter, die was vorige week op tv. Ik dacht dat ik hem al gezien had. maar niet dus. en die vond ook goed. een lichtpuntje in zijn laatste films en shadow man heb ik per ongeluk gestemd, want die ik had nog niet gezien.

avatar van Dolphfan
Hoezo speelt steven altijd een ex-politieman?

Dolphfan schreef:
Hoezo speelt steven altijd een ex-politieman?

Het is namelijk ongeloofwaardig als hij een echte politieagent speelt. Heb je wel eens zo'n agent gezien.

Het is mijn mening maar maar Steven Seagal moet nu echt stoppen om deze shit te maken......
Zijn fysieke gesteldheid is ook lager dan het nulpunt.
135 kilo en een hoofd zo groot als een dienblad maken het ook niet veel beter........

avatar van tom1980
happie schreef:

daarom speelt hij ook een ex-agent

stinissen schreef:
Zijn fysieke gesteldheid is ook lager dan het nulpunt.

Wordt het niet eens tijd om te stoppen met deze overbekende en flauwe opmerkingen. We kennen die nu ook wel, net zoals jij die films van Seagal zat bent. Je mening geven is prima, maar moet er altijd maar zo'n opmerking bij die respectloos is t.o.v. de heer Seagal? Als je weet hoe zijn films zijn nu, en dat je er niet van houdt, waarom besteed je dan nog je tijd hier? Sorry voor de ietwat boze toon misschien, maar ik weet het nu wel hoe de haters/anti-seagallers erover denken, hoef ik niet keer op keer te lezen bij zijn film topics.

SSeagal schreef:

Sluit ik me helemaal bij aan. De heer Seagal heeft in zijn lange carriere wel laten zien waar die toe in staat is. Misschien neemt de kwaliteit van zijn films de laatste jaren af, het is en blijft een icoon voor de liefhebber van het actie genre. Respect is voor deze man op zijn plaats.

avatar van SSeagal
This is Seagal's best movie in a long time. The plot was actually more enjoyable than Exit Wounds (although I would not say the production values were better). Obviously this movie is no Under Siege, but it had the qualities of a great action movie: hot women (and lots of them - in fact I can't really recall a Seagal movie with this much nudity), great fight scenes, explosions, etc. It looked like Seagal did all of the fight scenes (and there were a fair amount!) as well as speaking. Seagal looked like he was having fun in this movie. As mentioned, I think this one rivaled Exit Wounds and is his best work in a long time. Someone said this could be the start of a comeback, and I agree. Hopefully the next ones are at least this good and actually supersede it. A definite watch for Seagal fans as well as action movie fans.

Aldus een zeer goed klinkende recensie op IMDB. Ben nu toch wel heel erg benieuwd, zeker als deze als lichte comeback wordt gezien. En 179 stemmen en 5,1 als score ook niet slecht voor IMDB

avatar van happie
comeback??? Hij is "helaas" nooit weggeweest. En dat stukje is zeker geschreven door een pro-steven fan.

avatar van sinterklaas
Ik denk dat Seagal weer de goede kant opgaat voor de fans, niet?

sinterklaas schreef:
Ik denk dat Seagal weer de goede kant opgaat voor de fans, niet?

Zeker weten, Mercenary for Justice had mij ook al aangenaam verrast.

avatar van hannes64
Aardige actiefilm....meer niet. ( seagal word ook wat ouder en langzamer....niks persoonlijks. )
Maar lijkt die meid waar hij mee samenwerkt niet verschrikkelijk veel op de mooie joanna pacula??, want ze speelde volgens mij ook nog in Marked for Death .

Nico,marked for death en out for justice zijn nog steeds m`n favorieten.

avatar van SSeagal
Uit nieuwsgierigheid al aan het pindakezen... Ben benieuwd!