134.917 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.508.980 berichten | 4.931.474 stemmen

Steven Seagal

locatie: MovieMeter » Forum » Film » Cast en crew » Steven Seagal

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 17 december 2011, 14:20 uur
Kan er iemand toevallig een still of poster vinden van Maximum Conviction.

bericht [permalink] geplaatst op 19 december 2011, 11:00 uur
De opnames voor True Justice seizoen 2 beginnen op 16 januari 2012 in Vancouver, Canada.

bericht [permalink] geplaatst op 23 december 2011, 17:37 uur
DiDa schreef:
De opnames voor True Justice seizoen 2 beginnen op 16 januari 2012 in Vancouver, Canada.

Beter maakt hij een paar nieuwe actiefilms. Deze serie is toch al wel redelijk geflopt...

bericht [permalink] geplaatst op 23 december 2011, 23:59 uur
DiDa schreef:
Urban Justice
Pistol Whipped
Driven To Kill
The Keeper
A Dangerous Man
Born To Raise Hell

Die zijn van de afgelopen 4 jaar. De periode 2003-2006 waren vaak dramatisch. Maar ik heb vertrouwen in Seagal dat hij nog wat goede films maakt.

bericht [permalink] geplaatst op 9 januari 2012, 11:15 uur
Volgens dit artikel komt krijgt Maximum Conviction een bioscoop release. Verder ook wat in fo over True Justice season 2:

Exclusive : Steven Seagal’s True Justice gets a second season | Moviehole

bericht [permalink] geplaatst op 2 februari 2012, 8:22 uur
Nieuwe officiele website van Steven Seagal:

http://stevenseagal.com/

bericht [permalink] geplaatst op 14 februari 2012, 10:10 uur
Officiele cover + stills van Maximum Conviction:

Voltage Pictures - voltagepictures.com

bericht [permalink] geplaatst op 15 februari 2012, 0:32 uur
Ziet er wel gaaf uit eerlijk gezegd.

bericht [permalink] geplaatst op 17 februari 2012, 11:31 uur

bericht [permalink] geplaatst op 27 februari 2012, 11:54 uur
Cast foto van True Justice seizoen 2:

Voltage Pictures - voltagepictures.com

bericht [permalink] geplaatst op 27 februari 2012, 13:32 uur
Komt True Justice: Payback ook nog in Nederland uit?

bericht [permalink] geplaatst op 27 februari 2012, 13:56 uur
Voorlopig nog niet. Het is wel heel raar. Alle True Justice episodes zijn uitgebracht behalve de laatste. In Duitsland is deze vorige week uitgekomen. Je kunt die gewoon bestellen, want die bevat ook NL ondertiteling.

De dvd:
Payback - Heute ist Zahltag: Amazon.de: Steven Seagal, Alex Mallari Jr., J. Anthony Pena, Carly Paradis, Lauro Chartrand: Filme & TV

De Blu-ray:
Payback - Heute ist Zahltag [Blu-ray]: Amazon.de: Anthony Pena, William Stewart, Sarah Lind, Steven Seagal, Lauro Chartrand: Filme & TV

bericht [permalink] geplaatst op 27 februari 2012, 18:41 uur
DiDa schreef:
Voorlopig nog niet. Het is wel heel raar. Alle True Justice episodes zijn uitgebracht behalve de laatste. In Duitsland is deze vorige week uitgekomen. Je kunt die gewoon bestellen, want die bevat ook NL ondertiteling.

De dvd:
Payback - Heute ist Zahltag: Amazon.de: Steven Seagal, Alex Mallari Jr., J. Anthony Pena, Carly Paradis, Lauro Chartrand: Filme & TV

De Blu-ray:
Payback - Heute ist Zahltag [Blu-ray]: Amazon.de: Anthony Pena, William Stewart, Sarah Lind, Steven Seagal, Lauro Chartrand: Filme & TV

Oke bedankt voor de link !Heeft deze uitgave ook Engelse soundtrack? aangezien de Duitsers vaak alles nasynchroniseren

Wel raar dat het laatste deel hier niet uitkomt

bericht [permalink] geplaatst op 28 februari 2012, 11:45 uur
Ja betreft ook een Engelse Soundtrack.

bericht [permalink] geplaatst op 28 februari 2012, 19:22 uur
DiDa schreef:
Ja betreft ook een Engelse Soundtrack.

Oke, bedankt voor de informatie.

bericht [permalink] geplaatst op 13 maart 2012, 15:48 uur
Ik heb contact opgenomen met Splendid over het feit dat Payback hier in NL niet is uitgebracht en in Duitsland wel. Krijg ik de volgende reactie:

Hallo, nee dat is niet raar en wij hebben voor een andere strategie gekozen, de huidige serie is compleet en deze episode duurt 40min en is een bonus, deze aflevering zal vanaf het najaar te zien zijn als SBS de serie gaat uitzenden.

Oké, leuk dat SBS een serie uit gaat zenden die dan al een jaar op dvd te verkrijgen is, maar dat ter zijde.

Het is gewoon wel raar. Payback is de laatste aflevering van Seizoen 1 en helemaal geen bonus. Ik heb dit ook aangegeven. Daarnaast heb ik aangegeven dat wanneer seizoen 2 op dvd verschijnt (wordt nu opgenomen) ik de episodes / films maar niet meer van Splendid koop, omdat de seizoenen toch niet compleet uitkomen. Volgens mij denken meerdere mensen er zo over....Ik koop toch ook geen seizoen van bv 24, waarvan de laatste aflevering niet bijgevoegd zit. Fuck Splendid!

bericht [permalink] geplaatst op 13 maart 2012, 19:48 uur
Het is idd geen bonus maar een best belangrijke aflevering. Als seizoen 2 begint waar Payback eindigde en je hebt Payback niet gezien heb je toch wat gemist.

Maar gaat SBS de 7 films uitzenden of gewoon de oorspronkelijke 13 afleveringen?

bericht [permalink] geplaatst op 14 maart 2012, 7:51 uur
Volgens Splendid Films de 13 afleveringen....dus als echte serie. Zo hadden de dvd's ook uitgebracht moeten worden en niet als films waarbij 2 episodes aan elkaar zijn geplakt.

bericht [permalink] geplaatst op 14 maart 2012, 13:41 uur
Mee eens, Bij sommige was gewoon duidelijk te zien dat het 2 aan elkaar geplakte afleveringen waren. Ze hadden gewoon één seizoensbox moeten uitbrengen. Maar 6 aparte films leveren natuurlijk meer op.

bericht [permalink] geplaatst op 21 maart 2012, 11:49 uur
True Justice Season 2 episodes 1 en 2 op dvd en blu-ray in de UK:

Soldier of Vengeance:

Soldier Of Vengeance (SEAGAL) [DVD]: Amazon.co.uk: Film & TV

Soldier Of Vengeance (SEAGAL) [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Film & TV

bericht [permalink] geplaatst op 30 maart 2012, 11:26 uur

bericht [permalink] geplaatst op 5 april 2012, 8:06 uur
Gisteren het boek Seagalogy ontvangen. Echt een aanrader. Leest lekker weg en Vern weet de films op een zeer aparte, interessante maar ook grappige manier te beoordelen.

bericht [permalink] geplaatst op 5 april 2012, 17:52 uur
DiDa schreef:
Gisteren het boek Seagalogy ontvangen. Echt een aanrader. Leest lekker weg en Vern weet de films op een zeer aparte, interessante maar ook grappige manier te beoordelen.

Lijkt me ook een zeer interessant boek. Als ik tijd (en zin) heb om boeken te lezen ga ik dit boek zeker bestellen.

bericht [permalink] geplaatst op 5 april 2012, 17:53 uur
Het is dat ik niet van lezen houd, maar wil toch een uitzondering gaan maken voor deze held. Evenals de boeken van Lloyd Kaufman :P

bericht [permalink] geplaatst op 5 april 2012, 17:57 uur
Dat heb ik dus ook jeroentjuhhhhh. Ik hou echt totaal niet van lezen. Het enige boek wat ik zonder dwang (van school ofzo) gelezen heb in mijn hele leven is Stephen King's IT. Daarnaast lees ik heel af en toe een comic (Watchmen - geniaal).

Maar voor de heer Seagal maak ik graag een uitzondering.