Accepted (2006)

geregisseerd door Steve Pink
met Justin Long, Blake Lively en Mark Derwin

Omdat hij is afgewezen door elke universiteit waar hij zich had aangemeld, besluit Bartleby "B" Gaines om met zijn vrienden een fictieve universiteit op te richten, South Harmon Institute of Technology, om hun ouders voor de gek te houden. Hun bedrog werkt echter zo goed dat elke afgewezen student zich inschrijft bij deze nepschool. Ondertussen probeert Bartleby ook het hart van zijn buurmeisje te veroveren.

Lijkt me een leuke film, ik verwacht dat dit een redelijke goede teenage feel-good comedy zal worden...

Als iemand nieuws erover heeft zou ik het graag horen...?

Origineel ideetje!

avatar van fritsy
Klinkt toch ongeloofwaardig, voor een scheet heb je al diploma's nodig tegenwoordig.
En laten we het nog maar niet hebben over onderzoek Commissies en controlerende instanties. zal wel weer z'n another teenage movie wezen.

avatar van Altijdklagen
De schooltype die hier gecreeerd wordt bestaan echt!!

Ook in nederland.

Zoek maar eens op: De nieuwe school of school 23. zoiets was het.

Verder is de film hartstikke leuk! gewone "high school" komedie met het hart op de juiste plaats.

kijken dus!

Leuke en grappige highschool komedie. Lekker onderuitgezakt een fijne avond hebben

Ik vind het echt een geweldige film! Zitten echt momenten bij waar je je rot om kan lachen. Niet te veel bij nadenken gewoon genieten! 4*

avatar van edejong
leuk! 3.5

Net in de sneak gezien. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over en persoonlijk slik ik dit soort onzin niet. Werkelijk alle cliche's worden uit de kast getrokken in dit flinterdunnetje verhaal dat we al 10.000 keer hebben gezien. Een paar leuke momenten redden de film niet. 1,5 ster

Te flauw, niet mijn ding. Had er meer van verwacht. Kreeg er niet het highschool gevoel bij waar ik op hoopte.

Grappige film,, vooral Glen

Grappige film, proberen het een 80's high school comedy uitstraling te geven, wat ze aardig lukt. 3*

Goede film,je moet wel van de soort humor houden,ik heb op sommige momenten helemaal in de deuk gelegen.

avatar van FillumGek
Geen aanrader. Alles wat je ziet is al in andere highschool films gedaan. Het is een origineel ideetje, een school oprichten, maar in feite komt het op hetzelfde neer: feesten, zuipen en ouwehoeren. American Pie is naar mijn mening toch wel koning op dit gebied.

De film heeft leuke momenten maar te weinig. Leuk voor een keertje, maar als je hem niet te pakken krijgt, geen zorgen want je mist niks.

avatar van patrick17
Wel een grappige film maar geen topfilm.Acteerwerk was maar mager geen echte grote namen alleen die bruine jongen sprak me aan.

2.5 *

Leuk filmpje. Geef hem een 4!

avatar van theresia
ben het helemaal eens met patrick17... wel leuk om naar te kijken, maar voegt weinig toe qua leuke grappen.. wachten tot hij maar een keer op tv is.. bioscoop zeker geen aanrader!!!

avatar van Tha-Player
Is een leuke film om te kijken maar daar was het ook mee gezegd!
Zitten leuke stukken bij maar maar vond de rest matig!

Ik vond hem grappiger uit de hoek komen als American Pie. Wel makkelijk scoren maar wel erg leuk voor een keertje te kijken

3,5 *

deze film is ok, maar ook niet meer. 2.5*

deze film was wel leuk ja 3.5

avatar van Hansjoh21
Toch wel een leuk verhaal en goed te doen om je avond door te komen. Geef het een 3.5.. Grappen waren oke met als hoogtepunt die gast die dingen wilt laten ontploffen door er aan te denken...

grappig verhaal, leuke stukken erin.Af en toe wat flauwe humor, maar daar houd ik wel van. Zeker het kijken waard! 3 *

avatar van johanm3
Best grappig filmpje. Heeft z´n ups en downs. Niet echt vernieuwende grappen. Ben ze eigenlijk eerlijk gezegd allemaal weer vergeten. Toch heb ik een leuk anderhalf uurtje gehad.
Leuk dus om op een zondagmiddag te kijken.. verder niet bijzonder. 2,5*

Ik heb deze film net gekeken en vond hem echt geweldig! Zeker een aanrader 4*

Zeer vermakelijke film, heb vaak gelachen, en het idee is orgineel naar mijn idee..

de cast was ook goed, een typische tiener film, met veel humor erin

*5*

reiniero
de film accepted is zeker de moeite waard om te kijken. Het is leuk omdat het de spot drijft met alle regels en laat zien dat het ook anders kan. Mijn waardering 5*

Vond deze film een beetje langdradig... Niet echt een goede komedie voor mij. Daarom geef ik ook maar een score van 2.0...

avatar van RoOsJ_LoVe
leuke film
maar jammer dat ik sommige delen irritant vind

Kon er niet om lachen
Echte film voor de jonge kijkers.