Accepted (2006)

geregisseerd door Steve Pink
met Justin Long, Blake Lively en Mark Derwin

Komedie over een middelbare scholier, Bartleby "B" Gaines, die een unieke manier vindt om zijn ouders te slim af te zijn en onder studeren uit te komen: samen met zijn vrienden een eigen hogeschool oprichten.

nou heb lang niet meer zo gelachen voor een komedie , had weer eens zeer leuke en interesante stukjes tussen , nou ja de toper wat men ooit heeft gemaakt vindt ik blijft EURO TRIP , maar ja smaken verschillen.

deze film zeker de moeite waard om tekijken

zeker een dikke 7

avatar van nickje76
Een heerlijk feel-good movie! Geweldig! Tijden niet meer zo gelachen..... Tja, het kan allemaal niet. Maar ja, daar is het een film voor een beetje fantasie kan geen kwaad. Zeker de moeite waard om vaker te kijken...

Tip dit is een goede film voor als je nachtdiensten draait. Het kijkt gemakkelijk weg, is goed te volgen.....

avatar van matthijs_013
Vooral het eerste half uur is vermakelijk. Veel humor en grappige personages. Echter, het einde was zeer teleurstellend.

Slechte film.

'Accepted' brengt niets vernieuwends met zich mee. De humor staat op een laag pitje en de film houd zich bijna aan alle regels van een high school komedie.
Het idee is leuk, maar barslecht uitgewerkt. De dialogen zijn niets waard en de hoofdpersonen zijn waardeloos. De kleine bijrollen zijn wel aardig bedacht en er zat één goede scène in. Maar wauw wat was deze film cliché.
Puur vermaak, maar slecht, heel slecht.

1.0

Angrod_Pallanén schreef:

1.0

Wat verwacht je dan van een highschool komedie? Een serieuze gesprek over het echte leven of over milieu, politiek etc?

Matige film, acteerwerk stelt niet veel voor en de film is behoorlijk standaard en cliché.

En zitten ook veel Amerikaanse stukjes in om er van braken. Er waren wel een paar grappige stukjes maar toch is het geen goede film. Het plot is leuk bedacht maar slecht en onrealistisch uitgewerkt, ze hadden er veel beters van kunnen maken.

En de dialogen zijn niet bepaald een hoogtepunt, het kan dan een highschool komedie zijn, bij films zoals 10 Things I Hate About You en American zijn ze vele keren beter...

2 sterren

avatar van akka
redelijke film vooral begin goed maar dat laatste stuk???
vond ik echt heel vaag maar al met al redelijke film

3.0

3.5* vond het einde vooral nogal een té happy-end
had het liever anders gezien.

Heb trouwens nog een vraag en er is hier miss iemand die me kan helpen.. heb hier op de pc nog tal van engelstalige films op de pc staan en voor elke film heb ik een ondertitel maar bij het monteren en branden op dvd merk ik dat mijn geluid later komt.. Als iemand me kan helpen: weetnix@hotmail.com!

avatar van john constantine
Ik vond dit echt een leuke film. Ik heb hem met een groep vrienden van me gezien en ze hebben allemaal wel een keer in de deuk gelegen. Gewoon lekker achterover zitten biertje er of wat je ook wilt en ga er lekker voor zitten. Geen meesterwerk natuurlijk haha maar wel een leuk avondje lekker laggen. 3,5* !!!!

mooie film, typische tienerfilm

** */2

leuke film
zeker het kijken waard
ik heb 'm al 2 keer gezien
grappig hoe de hoofdrolspeler met zijn lange lulverhalen overal zijn gelijk krijgt.

avatar van Blokland
Hersendood: 1,0*

Normaal gesproken kan ik de meeste high school films wel waarderen maar ik vond deze toch echt tegen vallen.
Dat het einde vanaf het begin al te voorspellen is vind ik bij dit soort films nooit zo erg maar ik heb dit keer ook niet echt gelachen. Het hele hogeschool gebeuren vond ik namelijk vrij oppervlakkig.
Verder kon ik mij ook niet echt identificeren in de personages.

avatar van RodneyS
skompie schreef:
Verder kon ik mij ook niet echt identificeren in de personages.

Helemaal mee eens!

Er is leven na 'Jeepers Creepers' voor Long. Type; American Pie, maar dan slechter...

(Long zit ook in Die Hard 4.0 trouwens, ik wou niet neerbuigend zijn)

avatar van ADDICTED
Kijkt makkelijk weg.
Leuke Highschool comedy.

Heel slecht deze film bah

avatar van Fax
Fax
Wat heb ik met genot zitten kijken naar deze film. Even een avondje op de bank met een pot pils, bak popcorn en een dosis humor. Verstand goed op nul zetten en dan 'PLAY'.

Mijn waardering voor deze lacher! 4 sterren

verrassende film eigenlijk.
luchtig zonder leeghoofdig te worden met grappige personages en humor die net dat ietsje aanstekelijker werkt dan de doorsnee american pie ripoffs. Je merkt dat het scenario van de man achter grosse point blank komt. Long bewijst dat hij een film kan dragen en het in zich heeft om een leading man te worden .

avatar van Ajax&Litmanen1
john constantine schreef:

Je zegt dat ie een 3,5 waard is, volgens Moviemeter heb je toch echt een 5* gestemd...rara hoe kan het?

Deze school is voor mij helaas 40 jaar te laat gesticht. Idee was leuk, aardig gespeeld en heerlijk die tegenstelling tussen gedwongen opleiding vs vrije keuze.

avatar van DeCol
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het gemak waarmee hij de eigen hogeschool opricht is helemaal onzinnig en kan totaal niet. Maarrr... Ik vond het een leuke film! Het is geen film van het niveau American Pie, maar ik heb aardig kunnen lachen en het verhaal heeft toch wel iets. Bij deze film moet je niet naar de details letten want dan is het niks. Gewoon kijken, aardige highschool movie.

Hij was tooooof. B is echt een schatje
En het was zeker een toffe film Niet echt een 'wauw, wat een goede'-film, maar gewoon leuk
Die jongen die dingen met zijn hoofd op wilde blazen xD HAHAHAHAHAHA
Er zaten iig wel grappige stukjes in, waarom je gewoon moest lachen
Vooral de stukjes met die Glen, hoe dom is hij ?

avatar van Joelkuh
Geen slechte film,leuk verhaaltje,de humor was wel wat aan de lage kant maar zeker een aanrader

avatar van maerk
Niet echt bijzondere maar wel vermakelijke film. Leuke rol van Justin Long. Verhaaltje is flinterdun maar daartegen staan wel een paar leuke lachmomenten.

super goede film. veel grappige stukken in. het is een eenvoudig verhaal maar wel zeer goed. ik heb hem nu al meerdere keren gezien en hij blijft tof om naar te zien. goed acteer werk door Justin Long.

Lee72
Beetje middelmatig, kon het niet echt grappig vinden. Paar leuke momenten, voor de rest gewoon flauw en voorspelbaar. Net een voldoende.

avatar van alec
Comedy die op een geforceerde manier serieus doet overkomen, wat helaas niet zo lukt. De te benadrukte moraliteit verpest het een beetje. Veel leuke geslaagde grappen met geinige karakters.
Een *3.0

Enige leuke aan deze film is het bijrolletje van Jonah Hill, geinige acteur. 1*

avatar van Quaest
Ik weet niet waarom het zo laag is. Ik vond het leuke film.
Justin Long acteert erg goed. Had niet verwacht want ik vond bij Jeeper Creeper ofzo erg slecht. Dus een complimentje voor hem