Accepted (2006)

geregisseerd door Steve Pink
met Justin Long, Blake Lively en Mark Derwin

Omdat hij is afgewezen door elke universiteit waar hij zich had aangemeld, besluit Bartleby "B" Gaines om met zijn vrienden een fictieve universiteit op te richten, South Harmon Institute of Technology, om hun ouders voor de gek te houden. Hun bedrog werkt echter zo goed dat elke afgewezen student zich inschrijft bij deze nepschool. Ondertussen probeert Bartleby ook het hart van zijn buurmeisje te veroveren.

leuke film om een keer te kijken. voor de rest niet echt speciaal

avatar van Fna
Fna
Accepted is een leuke Teener Comedie en is denk niet echt iets voor mensne in de 40+, het verhaal is leuk bedacht en de de acteurs zijn ook wel aardig, niet echt de comedie van het jaar maar toch wel een film waar je lekker mee kan lachen!

Strudllkanudll
Ik heb de film twee keer gezien en dat is meer dan genoeg. Misschien weer leuk over een jaartje !! Wel lachen, gewoon een tiener film. 3*

Ik vond deze film in de eerste plaats totaal niet grappig! Misschien moet je net zo kansloos zijn als de personages in de film om deze humor leuk te vinden.

Verder een vervelend kinderachtig verhaal met een zogenaamde doordachte achterliggende boodschap

Ga deze kijken als je echt echt echt niet meer weet wat je moet doen. Ik wist dat die zondagavond toen ik niet kon slapen ook niet.

Ik vond het verhaal 10 x niks. Het acteerwerk was wél goed daarintegen en ik vond de humor ronduit dom. De shots van het beeldje, uit hout gemaakt, met de enorme lul vond ik wel geniaal! Verder was de film een beetje saai, maar om een avondje mee door te komen, is het een best aardige film

Kortom, goed acteerwerk, dom verhaal, een af en toe we geinige humor. 3*

Beetje saai , niet het soort film dat ik normaal kijk. Maar wel grappig zo nu en dan en het einde was wel leuk, maar ook voorspelbar helaas.

Snitz129
Grappige film met droge humor. Geen supergoed verhaal, maar wel leuk. 3*

Ik vondt de film in eerste instantie wel leuk, maar op het moment dat hun de school geopent en de mensen dus daadwerkelijk niks doen is gewoon saai om naar te kijken. Was leuker geweest als de leerlingen gewoon gingen leren, en er een inval kwam ofzo xD

1 * voor deze film!

Deze film was echt slecht.... Het komt niet eens in de buurt van films als American Pie. Het verhaal sprak me ook niks aan. Téveel onwaarheden. Kortom: SLECHT. Geen vermaak, zelfs niet op een lamme zondagmiddag.

1* (en dat doe ik haast nooit)

avatar van Ajax&Litmanen1
De film was best oke, maar de echte tiener highschool humor (sex, platte grappen) ontbraken.
2* voor de moeite.

Aardige highschool film...niet echt bijzonder maar wel leuk om te kijken.

Een leuk verhaal maar niet meer dan dat ik heb niet veel gelachen 2.5*

aardig comedie, het verhaal is wel leuk en er zitten bijzondere types in de film. Al met al was het een leuke comedie die best de moeite waard is om te kijken 3*

ik vond het wel n leuke film...voor mij een 3.5

Het verhaal gaat natuurlijk helemaal nergens over en rammelt aan alle kanten.
Eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Leerling wordt sudent en eigenaar van nieuw universiteit complex. Een heel pand wordt in een oogwenk opgeknapt en waar komen ineens al die leerlingen vandaan?
Maar goed met een flinke dosis fantasie en kilootjes zout
is de film aardig te behappen...
Snelle makkelijke onzin komedie

kleine voldoende 3*

avatar van Jelle Jacobs
idd dit gaat helemaal nergens over.
Ongeloofwaardig verhaal en slechte humor...:(
heb 'm met moeite afgekeken

een 2*

avatar van Dutchmeister
Niet zo een goede film, hooguit een paar keer moeten lachen dus ik geef em:

niet al te boeiend, maar het idee erachter, dat het onderwijs niet deugt en dat er meer gevraagd moet worden naar wat studenten willen leren en wat hun willen bereiken vind ik geweldig..

zit wat in! wel leuke film om te kijken maar niet echt voor herhaling vatbaar...

ciao ciao!

avatar van Mc
Mc
Hier en daar wel grappig maar over het algemeen nogal 'Not another teenage movie' - achtig. Acteerprestaties waren nergens echt speciaal (op Lewis Black na, die man is geniaal), en het verhaaltje was zo cliché als je maar kan bedenken.

1,5* voor de moeite...

avatar van J0HAN
Waku schreef:

Als je een beetje had opgelet, had je dit kunnen weten.
De "nepsite" was echt, waardoor leerlingen zich echt konden aanmelden. Dus daarom stonder er opeens zoveel leerlingen op de stoep.

In ieder geval vond ik het best een aardige film.
Geen topper, maar zeker niet onaardig.
Krijgt van mij 3*

Dit is echt zo'n film voor een doordeweekse dag als je eerder vrij bent vond 'm wel grappig. een 3*

Had hier meer van verwacht.
Vond het allemaal een beetje simpel en overdreven gaan.
Heb ook eigenlijk niet hoeven lachen.
Het einde kan je aan ,t begin al voorspellen.
Kan hem niet meer geven dan 1,5*

avatar van kehuis
Leuke film om een keer met een paar vrienden te kijken, maar niet echt een goede film. Vermakelijk.
3 sterren.

Leuke film die lekker weg kijkt.
Niks bijzonders van verwachten gewoon lekker lui op de bank kijken...

scalune schreef:
Leuke film die lekker weg kijkt.
Niks bijzonders van verwachten gewoon lekker lui op de bank kijken...

Precies De film is wel erg ongeloofwaardig, maar dat is helemaal niet erg.

avatar van netschaap
Deze film heeft alles wat een hopeloos mislukte komedie moet bevatten:

- een verhaal dat je omver blaast met een zucht door je neusgaten
- een einde dat voorspelbaarder is dan de afloop van een Tom and Jerry cartoon
- Zo'n overdreven idioot belachelijke karakters dat identificatie ermee volstrekt onmogelijk is
- Een kritiek-post zoals die van mij die er niet in slaagt grappig te zijn, maar toch nog steeds 1000x humoristischer is dan deze hopeloos mislukte rommelfilm.

Werkelijk, hij is je tijd niet waard: het is boeiender 90 minuten naar je teennagels te kijken om te testen of je ze kan zien groeien.

1 *

avatar van dulcinea
Middelmatige film die toch wel leuk is om naar te kijken, vooral niet teveel bij nadenken, het verhaal is niet geloofwaardig maar dat doet er eigenlijk weinig toe.
De film verveelde me niet, en ik was ook opgelucht dat men het hier niet bij de platte humor ging zoeken (misschien daarom voor sommigen niet grappig genoeg?)
Voor mij 3*, goed om te huren als er niks anders is en je zin hebt in een ontspannende feel good film

avatar van JDM
JDM
Filmpje wat lekker makkelijk wegkijkt, voor als je een keertje niets te doen hebt. 2,5*.

avatar van Flooorx
Bijna niemand hier is positief over deze film. Maar ik vond hem wel zalig Heerlijk, even lachen!

avatar van stan
Leuke film
Die Dean was echt te grappig