Men in Black II (2002)

Sciencefiction / Komedie

geregisseerd door Barry Sonnenfeld
met Will Smith, Tommy Lee Jones en Lara Flynn Boyle

Er is vier jaar verstreken sinds de agenten een grote ramp hebben weten te voorkomen, en Kay is sindsdien begonnen aan een simpel burger-leven. Jay, die nog steeds voor de overheidsinstelling Men In Black werkt, ontdekt dat het Kylothiaanse monster Serleena, vermomd als lingerie-model, een kwaadaardig plan heeft gesmeed. In een race tegen de klok moet Jay zorgen dat Kay weer terug keert naar zijn oude baan, ondanks dat hij zich hier niets van herinnert, om zo samen de vernietiging van de Aarde te voorkomen.

avatar van Phooze
Zo, MIB 1 is een van mijn favoriete films, maar deze wordt volgens mij ook zwaar tof ! De trailer is in ieder geval erg dope, de film hopelijk ook.

Doet Fiorentino weer mee?

neo (crew)
nee ze doet niet meer mee.
ik weet wel dat eerst famke janssen een rol zou gaan spelen,maar door een sterfgeval in de familie verliet ze de set en werd haar rol ingenomen door lara flynn boyle.

Ik ben vorige week gestart met:
meninblack.pagina.nl
H elp me mee deze site te verbeteren, dan wordt het de beste link site

Jordy (admin)
*kuch*spam*kuch*ik heb trouwens nog 2 links voor je site:<A href=http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=1948 target=new>url</A> en <A href=http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=192 target=new>url</A>

Weer een vervolg. Volgens mij moet de filmwereld ons in de zomer achter de vervolgfilms krijgen! Blade 2, MIB 2, Stuart Little 2, Spy Kids 2, Austin Powers 3!

Net de trailer gezien. wel grappig maar meer van 't zelfde.

leuke grap aan 't eind. niet een film voor in de bioscoop denk ik.

Vind de trailer wel grappig.

BS
bigger,bolder,better
meer van hetzelfde gegeven,maar het is zo leuk.Denk dat het wel een toppertje gaat worden.
De humor is in ieder geval weer prima.

Jordy (admin)
duurt zonder aftiteling maar 81 minuten..

keerl...de reclame duurt langer.

schande

avatar van You_bastard
Heb de screener hiervan gezien en de film was wel te doen. Hij was niet beter maar ook niet slechter dan de eerste deel. Will Smith hield zich deze keer wel een beetje in met overacteren vergeleken met Wild Wild West. Tommy Lee was perfect in zijn rol. Zeker de moeite waard om in de bioscoop te kijken als je de eerste deel ook goed vond.

avatar van narva77
Ik heb gehoord dat Will Smith alleen mee wilde doen als hij $40 miljoen zou krijgen...

Voor mij nog een reden om hem NIET te zien!

Volgens berichten in de krant $25.

25 dollar is niet veel

Nee inderdaad. Niet eens genoeg om een rijles mee te betalen.

deze is echt mooi worden ik heb thuis men in black 1 en 2 ik heb ze heeeeeeeeeeeeeeeel vaak gezien ze zijn allebei vet gaaf als hij uitkomt ga ik hem ook in bios bekijken veel beter beeld en geluid

(reclame weggehaald - Jordy)

reclame waarvoor?

nou ben ik nieuwsgierig!

avatar van jex
jex

(reclame weggehaald - Jordy)

Hebv je ook heel vaak deel 2 gezien? Ik vind die minder goed trouwens.

wat is dat nou voor een reclame geweest? I'm dying here

Jordy (admin)
reclame voor z'n illegale film praktijken

dan mag hij mij wel ff een private msg sturen

Woensdag 31 juli in de voorpremiere in Utrecht (Catharijne)!

Lijkt mij gewoon een leuke film, ga 'm vanavond in de bios bekijken.

Ik vond 'm eerlijk gezegd niet zo leuk. Er zat niet echt een verhaal in en er werd meer de nadruk gelegd op het komische aspect. De humor was niet altijd even leuk al zaten er wel een paar leuke stukjes in.

**1/2

Ik vond het dus een top-film. Veel (Will Smith-)humor en één van de betere 'vervolg-films' die ik gezien heb, dus geen slap aftreksel van het origineel. Nu moet ik zeggen, dat het ook erg gezellig was in de bios (Utrecht) vandaag (sorry, gisteren, want het is al na 12-en) en dat scheelt natuurlijk al de helft... Wat mij betreft dus 3,5*!

Neej, dit was dus helemaal nix. Vond 'm behoorlijk flauw en ik had er meer van verwacht n.a.v. de trailer. Hoop dat het bij een deel II blijft !!!

Eef
Ik heb de film gezien en ik vond hem erg grappig. Leuke humor, goed gespeeld, goed verhaal. Maar ik denk wel dat het goed is dat hij maar 81 minuten duurt want anders zou het misschien te langdradig/teveel van hetzelfde worden. Maar wel leuke film, dus 3.5 ster ***1/2

Jordy (admin)
een "ongeïnspireerd vervolg" noemen ze dat

best een paar grappige momenten, maar er is maar één reden waarom deze film gemaakt is (ching-ching)

op naar deel drie

Uhhhh wat was er ook alweer allemaal gebeurd..

I rest my case

oh ja en waar was die knoxville gozer opeens heen???