Beauty Shop (2005)

geregisseerd door Bille Woodruff
met Queen Latifah, Alicia Silverstone en Kevin Bacon

Gina, een vlotte kapster, opent haar eigen kapsalon in Atlanta. Ze wordt daarmee een directe concurrente van haar oude baas. In de kapsalon worden de levens van de buurtbewoners onder de loep genomen.

avatar van Esteban
Misschien wat voorbarig, maar het lijkt me gewoon "BarberShop" met vrouwen.

Trailer : http://www.apple.com/trailers/mgm/beauty_shop/

Barbershop vond ik echt fantastisch, dus zal deze zeker ook gaan zien!

spawnmighty
Al is t alleen maar om Alicia Silverstone even in beeld te zien.

avatar van Rujar
Esteban schreef:

Misschien wat voorbarig, maar het lijkt me gewoon "BarberShop" met vrouwen.

Sterker nog als je Barbershop deel 2 ziet wordt het helemaal duidelijk. Queen Latifah komt namleijk in dit deel voor met haar kapsalon voor vrouwen. (is de buurvrouwen van Ice Cube)

BS
ik weet niet waar de queen de laatste tijd mee bezig is,maar de zit behoorlijk in het 'makeover' gebeuren.
Nou ja, de trailer ziet er wel humoristisch uit, laat ik er verder dan maar niks van zeggen

Het is inderdaad een soort Barbershop 3, maar dan met een vrouwelijk tintje. Vind hem minder dan het origineel, maar toch leuker dan diens opvolger.

Weer een hoop geinige typetjes, veel ghetto-humor en lekkere muziek.

Ik zal wel zo'n beetje de enige zijn die dit leuk vind, maar ik heb dit liever dan de gemiddelde Ben Stiller of Will Ferrell comedy.

Idd geinige film, humor in en rond de ghetto met aangepaste muziek.
Vermakelijk en 3,5 ***

vond hem wel lachen
je kan wel aan elke film iets op merken maar
je kijkt hem wel lekker weg.

Als je de film gaat kijken, dan moet je het alleen doen voor Kevin Bacon. 3*

Vond het een komische film. Kijken waard wat mij betreft!

Vond het echt zwaar waardeloos, zelden een komedie gezien waar bij mij amper een glimlach vanaf kan. 1*

redelijk leuk. snap niet dat ze niet gewoon Barbershop 3 noemen, want Latifah speelt precies dezelfde rol als in deel2 waar ze ook gina heet. en zoals Kras zegt, Kevin Bacon is echt geweldig in deze film.

belachelijk film, gaat nergens over en is niet vaak grappig.

Beetje simpel, deze film..

Ik vond het een vermakelijke film, zeker de rol van Kevin Bacon is leuk, en verassend. Ook Alicia heeft zich waarschijnlijk lekker kunnen uitleven op dit typetje.
Queen Latifah is een leuke vrouw om te zien spelen.
3.0

avatar van nirvana
pfffff, zeverfilmpje waar ik geen second mee gelachen heb. Heb hem zelf niet uitgekeken want ik viel bijna in slaap, onnozelle humor die we al 100 keer gezien hebben. 1 ster.

TnT
Heel vermakelijk!!!

Lekker luchtig filmpje voor een regenachtige zondagmiddag!!

avatar van Dennis Evahi
Grappige film!...én met heerlijke muziek. Ik zou de Soundtrack wel willen hebben als die bestaat. Verhaal is niet echt boeiend maar hoe er gespeeld wordt is wel weer boeiend. Vermakelijke film. Alicia Silverstone speelt overtuigend de boere trien en zij blijft overeind staan tussen de "soulvrouwen" helemaal goed!. Queen Latifah ook superleuk. Kevin Bacon ook fantastisch als Gorgé. Mooie kleuren in de film, mooi in beeld gebracht. Ik geef de film ***-welverdiende sterren.

roysommerdijk
leuke film, beetje barbershop achtig, maar gewoon leuk filmpje voor [email protected]!!

avatar van Trance
Te luchtig voor mijn smaak. Af en toe eens een glimlach maar verder kwam ik ook niet.

verrassend grappig! leuke comedy!

leuke luchtige film, fijne humor en eens geen overdadig gedoe zoals we vaak in dit soort films spotten

avatar van Fran
Deze film heeft mij toch wel positief verrast want ik verwachtte hier niet veel van. Het is ook geen hoogvlieger en er gebeurt eigenlijk niets bijzonders. Maar ook al kabbelt het een beetje voort, het vermaakt wel. Het einde was erg matig. Had eigenlijk geen einde. Maar voor de rest een gemiddeld, redelijk vermakelijk filmpje.

aardige film, niet speciaal wel leuk uitgewerkt, leuke rol van alicia
***

kArIzMa_TuRk
$ 8000,- voor 1 tiet

BlueSword
ik vond deze film anders aardig grappig, nooit wordt het ergens hilarisch maar moet af en toe wel lachen om die gesprekken.
leuk rolletje ook van alicia, en queen vind ik ook aardig leuk persoon.

geronimo
Leuk spel van Queen Latifah en ms Silverstone. Gelukkig niet alleen maar "black humor" want dat vat ik niet
Al met al goed voor 2 sterrekes.

De allerallermooiste film van mijn leven echt waar! Leuk gemaak een super 5,0 als het hoger kon meer maja:)

avatar van Poeha
kras van zwienen schreef:
Als je de film gaat kijken, dan moet je het alleen doen voor Kevin Bacon. 3*
Kijk en door die opmerking wil ik deze film ook wel eens bekijken. Kevin is namelijk een top acteur.

avatar van nightbreed
Niet slecht maar ook niet goed, leuk voor 1 keertje en dan snel weer vergeten.

Cijfer: 2,5