Blade II (2002)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Horror

geregisseerd door Guillermo del Toro
met Wesley Snipes, Kris Kristofferson en Luke Goss

Er heeft zich een vreemde mutatie voorgedaan in de vampierenwereld, genaamd The Reaper. De bloeddorst van deze vampieren is zo groot dat ze het op zowel mensen als andere vampiers voorzien hebben. Blade en Whistler besluiten samen te werken met The Bloodpackt, een elite team vampiers, aangezien ze dit maal een gezamenlijk doel hebben.

"De film probeert ook helemaal niet meer te zijn dan dat, geen ergerlijke momenten met pogingen tot emotionele lading ofzo.. gewoon 2 uur kick ass action "
Ik sluit me volledig bij Jordy aan home theater roeld

ss
Zelfde als deel een alleen meer lachwekkende figuren en een rondstruinende wesley snipes

avatar van Hemdale
Nog betere fx's dan in deel 1, zeer toffe film!

Blade 2 is een echte topper.

Ja Cornholio heeft gelijk dit is echt een coole film.

avatar van Ramon K
Blade II is een zaadfilm........

Ramon K geef dan eens een goede argument waarom deze film volgens jou zo'n saad film is, is het omdat je niet zo van actie films houdt.

avatar van Ramon K
Blade II is een zaadfilm want........

1 de film is kut
2 de film kicks no ass
3 de fillum is klote
4 de film wakkert mijn zaad aan

Genoeg argumenten lijkt mij.......

avatar van Phooze

Ramon K dat vind ik geen argumenten dat noem ik gezeur over een film die je waarschijnlijk niet eens hebt gezien.

Ramon K schreef:

Blade II is een zaadfilm want........

1 de film is kut
2 de film kicks no ass
3 de fillum is klote
4 de film wakkert mijn zaad aan

Genoeg argumenten lijkt mij.......

Goed beargumenteren ging het net nog over in het forum?

avatar van Ramon K
ik vind van wel weet je warom omdat dit een zaadfillem is en je lult uit jenek en ik word melig als andere mensen de heletijd onzin uitkramen en Tarkovsky rocks!!!!!!

LOL voor insiders hahaha

avatar van Ramon K
He he, ik ben weer normaal vanaf nu.

Dese film hep ik gister gesien, ik begreep aleen de ondertieteling niet.

avatar van Phooze
Ramon K schreef:

He he, ik ben weer normaal vanaf nu.
Nee, alsjeblieft, Ga doooor !! Ik hou t niet meer

avatar van narva77
Dit film nog nie gezien maar als ie net zo Stoer is als Blade krijg ie va nmij 5 sterren! Weetje wat, ik geeef nu alfast 5*.

GerwinF
narva77 schreef:

Ja lekker handig, dan zal ik Starwars Ep3 ook alvast een 2.5 geven.

avatar van Phoenix
Ik neem aan dat dat net zo sarcastisch was als de post van Narva?

avatar van narva77
Eigenlijk zou ik nu gewoon vet 5 sterren moeten geven

geronimo schreef:
Whistler??? Hhhmm, had ie zeker misgeschoten in deel 1 of zo.

Knoei schreef:
inderdaad, is Whistler scheel of gaat het over een tijd terug ofzo.

Hij heeft helemaal niet opzichzelf geschote die vamps hebben hem gevamped en hij deed dus alsof hij zichzelf neerschoot tegenover blade en daarna is hij meegenomen en in die vat gehouden waardoor hij waarschijnlijk niet volledig vampier zou worden waarom weet ik niet. (van pagina 1)

Vamps van 1 zijn tog cooler van 2 die shit is minder maar actie cker beter

Jordy schreef:

"Man, like I just came from seeing Blade Fuckin II and I'm writing the title like that because aw man you're going to be so blown away you'll be all like, "Blade Fuckin II, that's what it should be called not Blade II because seriously HOLY SHIT". Even if you're talking to your grandparents visiting from Ohio you'll have like F-words flying because the movie kicks ass with a boot made of burning meat."
Muahaha, zeer grappig

ik vond hem iets minder dan blade 1 maar toch geef ik hem 3 steren

Waardeloze film, er zijn ook goede superhero films, dit is echt meer dan over de top. zeer zeer slecht!

avatar van pjotr
En dan nu graag de argumenten........

Zeer slecht vervolg met enkele ongelooflijk slechte special effects. 2.5* Voor de andere actie

@ Jaap
Noem eens wat voorbeelden dan , want volgens mij kraam je echt zware onzin uit.

avatar van Phoenix
Spider-Man, X-men 1 en 2, Batman 1 en 2.

Dit was echt in en in slecht.