Jaws 3-D (1983)

Alternatieve titels: Jaws III | Jaws 3

Actie / Horror

geregisseerd door Joe Alves
met Dennis Quaid, Bess Armstrong en Lea Thompson

Vanuit tunnels van doorzichtige kunststof kunnen toeristen in het zeedierenpark 'Seaworld' in Florida het leven van vissen, waaronder een pas gevangen genomen jonge haai, in hun natuurlijke omgeving observeren. Niemand heeft echter gerekend op een grote witte haai, die op zoek naar haar jong, de toeristen de schrik op het lijf jaagt door onophoudelijke aanvallen op de onderwatertunnels en de zich in - en op het water bevindende toeristen.

ik vond dit deel nog niet eens zo heel erg slecht
want ik vond hem best leuk gemaakt kijk deel 1 blijft nartuurlijk gewoon een toppertje maar 2 & 3 vond ik ook best goed alleen the revenge dit vond ik wel slecht te weinig spanning en te veel aandacht besteed aan het verhaal.

De film is veel te donker en slecht te zien, daardoor. Maar verder was het acteerwerk wel ok. Te bedenken dat Dennis Quid de hoofdrolspeler nu in grote blockbusters speelt zoals The Day after Tomorrow

TommyDDD
saai film verder maar 1 plus punt 3D een 1.0

Is ie ook 3d op dvd?

avatar van xangadix
Helaas...

avatar van Flipman
Was deze haai in 3-D?! Kan ik me niet herinneren. Ik geef de Film 'n twee.

Ja, was 3D. Zie de titel.

R_D_C schreef:
euhm..... jah
waarom hebben ze een derde sequel gemaakt??
na jaws 2 moesten ze toch al gemerkt hebben da jaws 3 ne flop ging zijn e.
als de de haai op dat ruitje afkomt zie je overduidelijk dat da ene van karton is.
barslecht is de film

Als de haai op het ruitje afkomt, zie je ook dat het ruitje zelf ook van karton is!!

Ik vind deel 1 nog altijd het leukste maar dit deel vind ik niet zo heel slecht, alleen hij was saai. Mischien dat hij in 3d in de bioscoop leuker is.

666south park
het klinkt raar maar een 4,5 hoor voor deze film ik vond dit een heelen leuke jaws film hoor en ik heb hem ook met 3d gezien dus toen was hij erg leuk ook zonder 3d hoor
deep blue sea en shark attack en al die anderen kunnen hier ook niet tegen op hoor erg goede jaws film goede haaien film

666south park
en kom nou jongens deze film hoeft zeker niet in de flop hoor

flowermar schreef:

omg bij dat stukje ging ik helemaal stuk, echt zo lelijk, hij beweegt nie eens.
maarja is ook wel oude film maar dit vond ik toch wel de slechtste uit de serie.
deel 1 vond ik nog het beste eruit zien.

avatar van RJR
RJR
Dit was mijn eerste Jaws film, en ik moet toegevn dat ik het idee (de haai in Sea World) wel leuk vond. De uitwerking was echter een stukje minder en volgens mij was deze film alleen leuk met zo'n 3d-brilletje. **½.

jaws 2
pff ik vond dat ze het moesten laten tot jaws 2 want deze haai is echt nep jaws 2 blijft gewoon de beste en jaws 1 natuurlijk ook

avatar van AmazingPP
Slechtste film uit de vier die er zijn. Ik ben het volledig eens met RJR, het idee is leuk, de uitwerking echter valt vies tegen.... Ik heb hem trouwens in 3D gezien in de bioscoop en dat is toch een andere ervaring...

hinie

was je niet een klein beetje bang..?

ik vond dit deel niet zo heel goed als de 2 vorige delen. hij is veel slechter gemaakt. en waarom houden ze er niet mee op ander gaat de naam jaws een slechte naam krijgen er is nog en jaws 4 hopelijk maakt die het goed.

1.5

avatar van lordsnoopy
eigenlijk zouden ze jaws opnieuw moeten maken, met de technologie die tegenwoordig beschikbaar is kunnen ze die haai een stuk geloofwaardiger laten overkomen. en als de haai echt lijkt, wordt de film al een heel stuk beter.

BlueSword
zou snel een flop kunnen worden maar toch, lijkt mijzelf wel leuk.

avatar van Pilcrepus
Het verhaal is te goedkoop voor woorden en het is ook nog eens slecht uitgevoerd.
Al kijk je het vergelijkt met de special effects van Star Wars die tijd is dit vreselijk. De haai beweegt meestal ook niet als haai, meer als onderzeeboot. Veel naar de natuur gekeken is er niet in de Jaws serie.

gideonvdb
als men hem ziet in 3d piept iedereen wel anders. toegegeven dat het eerste deel wel veruit de beste is.

slechter dan de vorige 2delen. aja jaws the revenge komt volgende week vrijdag niet hoe komt dat :S.

jammer, deel 1 en 2 waren veel beter Hoop dat ze hem inderdaad binnenkort opnieuw filmen..lekker scary

avatar van Materny
lordsnoopy schreef:

http://www.moviemeter.nl/forum/6/1098. ?

avatar van metaledje
inderdaad een flop, wat een film.... zooooooo slecht, krijg gewoon de neiging om de maker ervan helemaal lens te slaan, jaws 1 en 2 vind ik echt top, het zee gevoel wat erbij komt enzo maar dit is echt te ERG gewoon, de special effects zijn niet om aan te zien, hadden ze het niet gewoon als deel 1 kunnen doen ofzo? laat het dan verdomme links liggen en ga ergens anders aan werken, verdomme man kan echt zo kwaad worden dat ze goede films zo verneuken altijd..

BlueSword
damn...relax, kan me niet voorstellen om daar pissig over te zijn maar okay... de film zuigt...we know!

avatar van metaledje
hehe komt gewoon door vroeger,films waar ik vroeger helemaal gek van was,kijk ik nu dus weer opnieuw en dan denk ik van, ohja even een kijkje nemen op moviemeter.nl omdat ik er nog niet zolang zit,en dan heb ik het gevoel dat ik dit moet zeggen niemand interesseert het maar het lucht wel op

avatar van Linn
Bar en barslecht. meer kan ik er niet van zeggen. Zo ontzettend fake gemaakt en ook totaal niet spannend..Ik wist dat de special effects in die tijd nog niet veel waren maar bij Jaws 1 vallen ze toch ook wel mee? Dit is pure bagger van de bovenste plank 0,5*

avatar van Lennert
Nou, ik heb het altijd wel mee vinden vallen met bagger. Tuurlijk is het onorigineel en zijn de special effects allang achterhaald, de acteurs vielen me echter niet tegen en er zaten vond ik genoeg spannende momenten in om het interessant te houden. Daarbij vond ik de haai ook een stuk enger dan die in deel 2

***

gideonvdb
zie hem in 3d dan zijn de special effects echt super en als je oplet zoals die spuit richting de camera en zo zijn er nog meer momenten de tanden die je zie zwermen bijv weet je gewoon dat ie daarvoor gemaakt is. 3d is super niet 3d is idd bagger en wat het verhaal betreft dat kan er best wel mee door.