Home Alone 3 (1997)

1962 stemmen

Familie / Komedie

geregisseerd door Raja Gosnell
met Alex D. Linz, Olek Krupa en Rya Kihlstedt

Het lot van de hele wereld hangt aan een zijden draadje, wanneer zware criminelen hun ware tegenstander ontmoeten: en hij is pas acht jaar oud! Een internationale bende heeft een uiterst geheime computer chip gestolen en verborgen in een speelgoed auto. Door een vergissing op het vliegveld belandt het autootje in handen van Alex Pruitt (Alex D. Linz), die alleen thuis zit vanwege waterpokken. Wanneer de bendeleden het huis van Alex proberen binnen te dringen met high-tech snufjes, stuiten ze op heftig verzet van onze slimme held, die tal van valstrikken en booby traps heeft verzonnen om de bende op te rollen.

avatar van n00r
Ik vond dit echt een leuke film even als deel 4.

avatar van K. V.
De eerste twee delen al redelijk veel gezien, maar dit derde deel nog nooit. Omdat het dus al deel drie is, had ik maar lage verwachtingen, misschien hierdoor viel de film eigenlijk wel nog goed mee.
Een hele nieuwe setting en nieuwe cast (o.a. Scarlett Johansson). De film is gelukkig nog grappig en heeft redelijk veel boobytraps.
Hij haalt het natuurlijk niet van de eerste twee delen, maar vond deze nog niet zo slecht.

Wat betreft de acteurs ziet het er niet zo heel geweldig uit, en dan zeg ik het netjes.
Scarlett Johanson heeft dus een boel bijgeleerd . De kinderen lagen in ieder geval dubbel en daar gaat het om.
Een 3 is net iets teveel dus het wordt een 2,5

avatar van de Vis
Geen hoogvlieger.. en deze naast 1 en 2 plaatsen gaat te ver.. desondanks verdient deze film een hoger cijfer dan wat hij nu krijgt.. er zijn zooo veel slechtere films dan deze.