Home Alone 4 (2002)

Alternatieve titels: Home Alone: Taking Back the House | Home Alone IV

Familie / Komedie

geregisseerd door Rod Daniel
met Mike Weinberg, French Stewart en Jason Beghe

De ouders van Kevin McCallister zijn ondertussen gescheiden, en Kevin besluit om de kerstvakantie in de villa van Nathalie, de nieuwe vriendin van zijn vader, door te brengen. Op kerstavond wordt er echter in de villa ingebroken door de gangsters Marv en Vera.

Wat een nepfilm zeg,dat jongetje is super irritant, bovendien is hij nergens home alone.
Het is een draak van een film!!

avatar van Malibu Stacy
Alle Home Alone films ´verplicht´ moeten kijken dankzij mijn zoon. Home Alone 1 en 2 vind ik nog wel aardig. Maar deze is echt pijnlijk slecht.

MaartenTuinstra
Een wanproduct.

Ja, dit is wel erg slecht. Ik heb me waanzinnig zitten irriteren die 83 minuten lang. Het ergste was nog het ontbreken van de kerstsfeer. Gelukkig neemt de film zichzelf ook niet serieus, dus een minimale score krijgt deze film ook niet. Oei, zie ik nou dat er ook nog een deel 5 is...

avatar van Capablanca
Hier praten we niet meer over...

avatar van XavierAndriesse
home alone 1 en 2 waren nog leuk vooral twee maar vanaf 3 kwamen er andere acteurs en deel 3 ging nog over een ander jochie maar deel 4 allemaal andere acteurs en heel erg jaren 0 maar het verhaal moet zich afspelen jaren 80 90

avatar van Confusie
Heerlijk joch om naar te kijken.

avatar van K. V.
Dit vierde deel dan ook maar eens bekeken, maar hier gaat de reeks toch echt wel bergaf. Wel weer dezelfde personages uit de eerste twee films, maar dan gespeeld door andere acteurs/actrices. Dit kwam de film al niet ten goede. Ook het verhaal was niet echt boeiend of bijzonder.
Gelukkig was het geen zo'n lange film, dus vervelen deed hij niet.